Mam nastepujacy problem : Mam kompa i nie wiem czy mam wszystkie bezpieczniki ktore powiny byc .
Moze ktos ma fotke i dokladny opis ukladu bezpiecznikow.
Potrzebne mi to aby zlikwidowac problem z gazem
[80 B4 2,0 ABT +LPg].Problem z komputerem
[80 B4 2,0 ABT +LPg].Problem z komputerem
Ostatnio zmieniony 06 sie 2007, 21:38 przez rapidman, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Możesz jaśniej trochę? Chodzi Ci o skrzynkę bezpieczników w autku? Jeśli tak to gdzieś na głównej stronie jest cała rozpiska bezpieczników i przekaźników. Ich obecność lub brak, jest zdeterminowana wyposażeniem autka.
Poza tym nie bardzo rozumiem co mają standardowe bezpieczniki do instalacji LPG :?:
Poza tym nie bardzo rozumiem co mają standardowe bezpieczniki do instalacji LPG :?:
b 4 2,0 abt Uklad bezpiecznikow
witam .
tak chodzi mi o uklad bezpiecznikow w skrzynce .
A problem to mam taki jaki juz pisalem na forum ze na benzynie silnik mi nie odpal aj ak jest zimny ,wiec odpalam na gazie .
A wlasnie na forum spotkalem sie z podobna sytuacja i winny byl bezpiecznik 27,28,29 .
i szukam w skrzynce tego bezoiecznika ale nie moge go znalezc i zastanawiam sie czy on tam jest .czy go nie ma .!
tak chodzi mi o uklad bezpiecznikow w skrzynce .
A problem to mam taki jaki juz pisalem na forum ze na benzynie silnik mi nie odpal aj ak jest zimny ,wiec odpalam na gazie .
A wlasnie na forum spotkalem sie z podobna sytuacja i winny byl bezpiecznik 27,28,29 .
i szukam w skrzynce tego bezoiecznika ale nie moge go znalezc i zastanawiam sie czy on tam jest .czy go nie ma .!
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
A czytałeś mój post z tamtego wątku? Robiłeś reset ECU? Czytałeś artykuł o LPG?
Bezpiecznik nr 27 - bezpiecznik dodatkowy układu zapłonowego i wtryskowego (prawdopodobnie występuje tylko w silnikach ABM 1,6 litra)
Bezpiecznik nr 28 - bezpiecznik dodatkowy sondy lambda (nie występuje w ABT - wg schematu) poza tym przy odpalaniu zimnego silnika ECU nie bierze info z sondy przez pierwsze 120 sek. od odpalenia
Bezpiecznik nr 29 - bezpiecznik dodatkowy świateł hamowania - w dodatkowej skrzynce bezpieczników.
Jak widzisz żaden z nich nie ma wpływu na palenie zimnego silnika ABT.
Zrób to o czym pisałem, posprawdzaj pozostałe czujniki, podepnij się pod VAG-a i napisz w tamtym wątku czy problem ustąpił.
Bezpiecznik nr 27 - bezpiecznik dodatkowy układu zapłonowego i wtryskowego (prawdopodobnie występuje tylko w silnikach ABM 1,6 litra)
Bezpiecznik nr 28 - bezpiecznik dodatkowy sondy lambda (nie występuje w ABT - wg schematu) poza tym przy odpalaniu zimnego silnika ECU nie bierze info z sondy przez pierwsze 120 sek. od odpalenia
Bezpiecznik nr 29 - bezpiecznik dodatkowy świateł hamowania - w dodatkowej skrzynce bezpieczników.
Jak widzisz żaden z nich nie ma wpływu na palenie zimnego silnika ABT.
Zrób to o czym pisałem, posprawdzaj pozostałe czujniki, podepnij się pod VAG-a i napisz w tamtym wątku czy problem ustąpił.
80 B4 2,0 ABT +LPg].Problem z komputerem
witam .
a jest taka opcja ze w b4 mam wstawiony komp z b3,czy sa one takie same .
Bo juz zglupialem i sam nie wiem co tam mam ????
a jest taka opcja ze w b4 mam wstawiony komp z b3,czy sa one takie same .
Bo juz zglupialem i sam nie wiem co tam mam ????
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Kompy w B3 z silnikiem PM (1,8l późne lata produkcji) i B4 ABT (2.0l z wczesnego okresu produkcji) mogą być identyczne ale raczej nie sądzę by ktoś bawił się w przekładki ECU. Natomiast jeśli już jest różnica to tylko taka, że te z wczesnych B3 nie umożliwiały podpięcia pod VAG-a (tylko kody migowe), a te z późnych B4 (jak się dowiaduję dzięki Commandorowi) pozwalały na szerszą diagnostykę VAG-iem niż wersje wczesne. Natomiast sterowanie zapłonem i mieszanką było i pozostało dokładnie takie samo w obu modelach. Bosch MonoMotronic.