[A6 c4] Wymiana wyświetlacza AutoCheck'a czy jest możliwa?
[A6 c4] Wymiana wyświetlacza AutoCheck'a czy jest możliwa?
Witam. Mam takowe pytanie. Dowiedziałem się że dosyć drogie są wyświetlacze te duże do AC które posiadacze A80 kupują do siebie i zmieniają żeby pojawiały się na wyświetlaczu nie 4 małe ikonki tylko jedna duża która się zmienia przy teście itp. Mam co prawda A6 ale zegary które nie były z BC są z tym ekranikiem AC podzielonym na 4 małe kwadraciki. Chciałbym zmienić wyświetlacz. Czy jest taka opcja skoro w tamtym jest 4 wejścia na żarówkę a w wersji z BC tylko dwa wejścia są?
Sądzę że moje pytanie sformułowałem odpowiednio i że tutaj mi ktoś pomoże Pozdrawiam, Grzesiek.
Sądzę że moje pytanie sformułowałem odpowiednio i że tutaj mi ktoś pomoże Pozdrawiam, Grzesiek.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 17:51 przez xman, łącznie zmieniany 2 razy.
a jak jest z wyskalowaniem licznika? wersje które mi wpadają po normalnej kasie w oko są do 280 a u mnie było 240. czy będzie mi to przeszkadzać czy da się to jakoś przeprogramować?
I czyli sama zmiana wyświetlacza w c4 z mini check na AC nic nie da? bo mam takowe wyświetlacze z Audi 100 c4 i z A6 c4
I czyli sama zmiana wyświetlacza w c4 z mini check na AC nic nie da? bo mam takowe wyświetlacze z Audi 100 c4 i z A6 c4
ok dzięki. czyli bez dwóch zdań żeby nie dokładać kupuje zwykły zegar bez kombinacji Dzięki za szybką odpowiedź. Temat uważam za zakończony
[ Dodano: 2011-01-19, 08:24 ]
a tak że się wyrażę... kupiłem właśnie licznik do siebie ze skalą do 280 km/h. Proszę o pomoc jak to zrobić żeby było dobrze. U mnie skala kończyła się na 240km/h. Czy wystarczy wymienić tarczę czy nie robić tego tylko coś innego? Wiem że kalibruje się zegary żeby czytały nie 6 cylindrów tylko 4. Licznik pochodzi z 2,6 v6 a u mnie 2.0 16v było oryginalnie a teraz 2.0 8v czyli generalnie dalej 4 cylindry. Jak zrobić tą całą kalibrację? Pytam Was bo na a6 klub polska nie ma osób które dobre c4 znają... <ok>
[ Dodano: 2011-01-19, 08:24 ]
a tak że się wyrażę... kupiłem właśnie licznik do siebie ze skalą do 280 km/h. Proszę o pomoc jak to zrobić żeby było dobrze. U mnie skala kończyła się na 240km/h. Czy wystarczy wymienić tarczę czy nie robić tego tylko coś innego? Wiem że kalibruje się zegary żeby czytały nie 6 cylindrów tylko 4. Licznik pochodzi z 2,6 v6 a u mnie 2.0 16v było oryginalnie a teraz 2.0 8v czyli generalnie dalej 4 cylindry. Jak zrobić tą całą kalibrację? Pytam Was bo na a6 klub polska nie ma osób które dobre c4 znają... <ok>
Instruments
Recode
00042
00342
bodajże takie ustawienie do 4 cylindrówki
Pierwsze dwie cyfry:
00 – bez zmian
Trzecia cyfra - Kraj:
0 - Niemiecki
3 - Kanada (gong)
Czwarta cyfra - ilość cylindrów:
4 (4 cylindry)
5
6
8 (8-cylindrów)
Piąta cyfra - Rodzaj silnika:
0 (Diesel TDI)
2 Benzyna (4, 5, 6-cylindrów)
3 Benzyna (8 cylindrów)
4 Benzyna (5 cylindrów Turbo)
5 Dieselmotor
Recode
00042
00342
bodajże takie ustawienie do 4 cylindrówki
Pierwsze dwie cyfry:
00 – bez zmian
Trzecia cyfra - Kraj:
0 - Niemiecki
3 - Kanada (gong)
Czwarta cyfra - ilość cylindrów:
4 (4 cylindry)
5
6
8 (8-cylindrów)
Piąta cyfra - Rodzaj silnika:
0 (Diesel TDI)
2 Benzyna (4, 5, 6-cylindrów)
3 Benzyna (8 cylindrów)
4 Benzyna (5 cylindrów Turbo)
5 Dieselmotor