[B4] Problem a ABSem lub zegarami
[B4] Problem a ABSem lub zegarami
witam ! mam problem mianowicie gdy przekrocze zawsze 2000 obr. na kazdym jednym biegu wlacza mi sie pipczenie niewiem od czego... teraz pytanie czy jest jakas mozliwosc ze poprzedni uzytkownik samochodu sobie jakos to ustawil(tylko pytanie po co czy aby wiedziec kiedy bieg zmieniac przy ekonimicznej jezdzie czy co) czy to mozna jakos wylaczyc ? czy to jest inna przyczyna Prosze o szybka odpowiedz i z góry dziekuje
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 19:40 przez Szczebel, łącznie zmieniany 1 raz.
ale mi sie wydaje ze gdyby bylo to cisnienie to pipczalo by mi caly czas a to mi zapipczy 3 razy pozniej przestanie i za jakis czas znowu zapipczy 3 razy i znowu przestanie i tak ciagle a jesli faktycznie byloby to cisnienie oleju to w jaki sposob mam to sprawdzic czy da sie wogole bo prawde powiedziawszy to znam sie tylko na jezdzeniu a z mechanika nie mam nic wspolnego ;/
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie ma czujnika od zbyt dużego ciśnienia oleju. Raczej na pewno to czujnik oleju. Kontrolka od oleju nie zapala się na balcie? Jeśli nie, to czy zapala się zaraz po przekręceniu kluczyka.deusx pisze:Pipczenie może oznaczać przy wyższych obrotach zbyt duże ciśnienie oleju (lub zbyt małe). Proponuję zobaczyć ciśnienie oleju.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 19:40 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no wlasnie tez nad tym sie zastanawiam ze pipczy ale nic sie nie wyswietla ... nic narazie jeszcze sie z tym musze przemeczyc a po wyplacie najwyzej wymienie zegary i zobacze czy to cos zmieni czy faktycznie moze cos w zegarach walnelo czy nie puki co dziekuje za te odpowiedzi niedlugo wroce do tego tematu po wymianie zegarow oczywiscie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mam podobny problem z tym że czasem się załacza kontrolka oleju i tez własnie na wyższych obrotach i również nie działa kontrolka od długich świateł.... Co do czujnika oleju u mnie jest sprawny cisnienie sprawdzane u mechanika powiedział że jest dobre.... też nie wiem co z tym zrobic bo przy dluższej jezdzie to strasznie wku@#$@