AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
No dobra niech wam bedzie.
Mógłbym miec chyba duzo taniej ale nie moge sie za nic w swiecie łaskawie doprosic cennika okuc i odpowiedzi na pytanie czy trzeba zakupic cala szpule czy na metry tez mozna :-x , jutro dzwonie po raz kolejny, zobaczymy.... :roll:
Narazie wiem tylko tyle ze np. DN 9,5 rolka 50m 2,32E/m
Mógłbym miec chyba duzo taniej ale nie moge sie za nic w swiecie łaskawie doprosic cennika okuc i odpowiedzi na pytanie czy trzeba zakupic cala szpule czy na metry tez mozna :-x , jutro dzwonie po raz kolejny, zobaczymy.... :roll:
Narazie wiem tylko tyle ze np. DN 9,5 rolka 50m 2,32E/m
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Ja nie mam zamiaru klasc wezy w oplocie po calej dlugosci bo bedzie to pod podloga(tak jak piszesz miedz pod autem) ale chloakow rozumiem w sensie ze u nich weze beda szly cale w oplocie przez kabine a nie pod autem?
Ja mam to opisane jako
Wąż paliwowy w oplocie stalowym
Warstwa wewn.: NBR/PCV.
Zakres temperatur: od -30°C do +100°C.
Zastosowanie: wąż stosowany w instalacjach samochodowych do przepływu paliw ropopochodnych.
Średnica wew. 9,5
Grubość ścianki 15
Ciśnienie pracy 25
Ciśnienie rozrywające 75
Ja mam to opisane jako
Wąż paliwowy w oplocie stalowym
Warstwa wewn.: NBR/PCV.
Zakres temperatur: od -30°C do +100°C.
Zastosowanie: wąż stosowany w instalacjach samochodowych do przepływu paliw ropopochodnych.
Średnica wew. 9,5
Grubość ścianki 15
Ciśnienie pracy 25
Ciśnienie rozrywające 75
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Mała aktualizacja/ wielki dzień dla projektu.
Motor,skrzynia, dyfer i praktycznie cały osprzęt podłączony. W kabinie bajzel...
Czuć wiosnę i "engine start button". Wkładałem silnik pierwszy raz. Wyciągając odpiąłem skrzynie i wyjąłem wszystko oddzielnie. Teraz jednak przykręciłem motor i skrzynie razem i zamontowałem w komorze. Nie było problemów.
Poniżej foto z akcji.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
dobranoc
Uploaded with ImageShack.us
Dzięki Tato za pilotowanie misji z kanału
Pozdrawiam
G.
Motor,skrzynia, dyfer i praktycznie cały osprzęt podłączony. W kabinie bajzel...
Czuć wiosnę i "engine start button". Wkładałem silnik pierwszy raz. Wyciągając odpiąłem skrzynie i wyjąłem wszystko oddzielnie. Teraz jednak przykręciłem motor i skrzynie razem i zamontowałem w komorze. Nie było problemów.
Poniżej foto z akcji.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
dobranoc
Uploaded with ImageShack.us
Dzięki Tato za pilotowanie misji z kanału
Pozdrawiam
G.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 08:38 przez Grzegorz7A, łącznie zmieniany 1 raz.