Jeżeli wymieniłeś Halla i nadal masz ten sam błąd to musisz sprawdzić czujniki o których pisałem wcześniej. Jak są uszkodzone to komputer wywala ten błąd, bo nie dostaje sygnału z Halla, a nie dostanie z niego sygnału, bo najpierw musi być info z czujnika położenia wału (teoria trochę zakurzona, 2 lata temu z tym walczyłem).
Wtyczki od nich są umieszczone na takim wsporniku przy kielichu od strony kierowcy. Są tam 4 wtyczki, dwie od stukowców i dwa od w/w czujników. Niestety nie pamiętam teraz kolorów wtyczek. Chyba czarna i czerwona, ale nie jestem pewny na 100%. Na 20v.org znajdziesz taką informacje.
Zmierz zwykłym multimetrem rezystancje powinna być ok 1300 Ohmów, jeżeli odbiega od tej wartości to czujnik do wymiany. Możesz je wtedy jeszcze ewentualnie reanimować, tj. wykręcić z bloku, wyczyścić, sprawdzić stan izolacji, ale efekt będzie krótkotrwały.