Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] Zly kat wtrysku? (foto)

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 21 sty 2011, 07:50

W strone grodzi zwiekszasz w strone chłodnicy zmniejszasz. Tylko w dawce minimalny ruch a to juz spora różnica.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 21 sty 2011, 12:47

Skoro to 94 więc raczej napewno pierburg. A więc dawkę da się z jakimś stopniu ustawić na Vagu. A co do kąta i dawki to sprawdź go na gorącym silniku i na Basic Setting. Co do dawki, to zaznacz sobie jak masz teraz nastawnik,, bo wystarczy ze przysuniesz 1mm i dawka się rozjedzie i ciężko będzie ustawiać spowrotem.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 21 sty 2011, 15:36

Witam ponownie wiec dzisiaj wzielismy sie do roboty :mrgreen: i podlubalismy troche. Podpialem vaga i w basic settings odpalilem grupe 000 domyslilem sie ze blok 2 to kat wtrysku czy mam racje? No i ustawilismy na ok 60 z hakiem a oto foto http://img62.imageshack.us/f/29770237.jpg/

I jeszcze jedno pytanie za co odpowiada reszta blokow moze mi ktos to opisac bo na forum znalazlem tylko dla sterownika bosch czy tu jest tak samo? Dawki nie zmienialismy bo nie wiem ktory blok odpowiada za dawke i jaka tam ma byc wartosc.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 21 sty 2011, 17:03

dawka to pozycja 4 masz w normie aczkolwiek możesz ustawić na ok 17 a dokłądniej to widać w MS jak dobrze pamiętam gr 001 i bedzoe w mg/sk napewno zobaczysz ustaw na ok 3 i bedzie git

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 sty 2011, 18:30

kyjo pisze:dawka to pozycja 4 masz w normie
Maleńka ;-) ,dawka 29 stanowczo za niska ,silnik widać że rozgrzany do 90 ,więc za mała .Powinno być ok.20 co odpowiada ok.4mg ,fabryczna zazwyczaj 4,4mg.
kyjo pisze:aczkolwiek możesz ustawić na ok 17 a dokłądniej to widać w MS jak dobrze pamiętam gr 001 i bedzoe w mg/sk napewno zobaczysz
dokładnie ,ustawiasz w adaptacjach ,login 12233 ok. i 01 ,max dawka w adaptacjach to 132 ,a min.to 108 ,potem save i jest .Jak nikt nie grzebał na oko przy nastawniku ,powinieneś mieć regulację w zakresie od 2,2 mg (132 )do ok.4,4 mg (108) .Jak brakuje zakresu ,a chcemy więcej (lub mniej) to musimy dygnąć nastawnikiem

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 21 sty 2011, 19:32

kładnie ,ustawiasz w adaptacjach ,login 12233 ok. i 01 ,max dawka w adaptacjach to 132 ,a min.to 108 ,potem save i jest .Jak nikt nie grzebał na oko przy nastawniku ,powinieneś mieć regulację w zakresie od 2,2 mg (132 )do ok.4,4 mg (108) .Jak brakuje zakresu ,a chcemy więcej (lub mniej) to musimy dygnąć nastawnikiem
to sie tyczy sterownika 8 bitowego
na pierburgu to chyba 16bit juz były więc 32768 to ustawienie fabryczne

29 mieści sie w tolerancji wartosci optymalnej jeżeli ktoś patrzy na spalanie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 sty 2011, 21:10

kyjo pisze:Cytat:
kładnie ,ustawiasz w adaptacjach ,login 12233 ok. i 01 ,max dawka w adaptacjach to 132 ,a min.to 108 ,potem save i jest .Jak nikt nie grzebał na oko przy nastawniku ,powinieneś mieć regulację w zakresie od 2,2 mg (132 )do ok.4,4 mg (108) .Jak brakuje zakresu ,a chcemy więcej (lub mniej) to musimy dygnąć nastawnikiem


to sie tyczy sterownika 8 bitowego
To się tyczy 1 z w audi 80 na pierburgu
kyjo pisze:na pierburgu to chyba 16bit juz były więc 32768
Takie rzeczy to w A 4 kach :mrgreen:

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 21 sty 2011, 22:05

u mnie jest akurat 8bit nie mam dostepu do pierburga więc co to za komp tam siedzi i czym ma sie różnić od 1Z A4??

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 sty 2011, 12:07

kyjo pisze:więc co to za komp tam siedzi i czym ma sie różnić od 1Z A4??
różni się tylko softem i niczym więcej, płyta jest ta sama co w sterowniku 021AP (B4 TDI), sterownik 021D (B4 TDI) miał inny map sensor (200kPa) i czujnik ciśnienia ATM gdzieś poza sterownikiem

16-bit były chyba dopiero w A4 z silnikiem AHU (taki 1Z z innym ECU)

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 22 sty 2011, 12:57

UKI_XX pisze:różni się tylko softem i niczym więcej,
o to mi chodziło. Reszte wiem. Dzięki.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 22 sty 2011, 14:24

To moge dawke zmienic bez ruszania nastawnikiem tak? To jutro poprobuje. A jaka wartosc ustawic najwyzsza? Spalanie raczej dla brata nie jest istotne ;-)

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 22 sty 2011, 14:30

taka jak ci juz napisali wżej wiecej i tak komp nie zatwierdzi wiec bez obaw.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 23 sty 2011, 12:28

Dawka zmieniona w adaptacjach zapisalem max wartosc czyli 132 zbaczymy jak to bedzie teraz jechac ogolnie po zmianie kata wtrysku auto chodzi mieciutko prawie nie slychac ze to diesel o wiele lepiej. Kultura pracy nie ma porownania do poprzedniego stanu.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 25 sty 2011, 08:49

Sprawdź jakiej wartości odpowiada to 132. Bezpieczniej będzie jeśli dawka wg vaga nie będzie mniejsza niż 3,0.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 25 sty 2011, 21:03

A dla czego bezpieczniej jesli nie bedzie mniejsza niz 3,0? Bo zmienilismy na nastawniku bo jak na vagu dalem max to bylo 6,0 a teraz jest 2,8 i pali od kopa bez zajakniecia idealnie. U kolegi w golfie afn dawka jest 2,2.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl