[80 B4 2.0 ABK] silnik szarpie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 sty 2007, 22:16
- Lokalizacja: trójmiasto
- Kontakt:
[80 B4 2.0 ABK] silnik szarpie
Po zagrzaniu silnika zaczyna szarpać przy spokojnej jeżdzie ok.1000-2000 obr/min.Przy przyspieszaniu problem ustaje.Sprawdzałem większość tematówinieznalazłem żadnych usterek.Przy zimnym silniku wszystko jest ok.Poradźcie coś bo to strasznie wkurza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 sty 2007, 22:16
- Lokalizacja: trójmiasto
- Kontakt:
[80 B4 2.0 ABK] silnik szarpie
Sonda sprawna,regulator ciśnienia też,pompa paliwa nowa.Dzisiaj znalazłem nieszczelność przy grzybku na głowicy.Rozłączyłem i zaślepiłem rurę od przepływomierza i jest poprawa.Ale dalej mam problemy z zapłonem.Ktoś się zna na tym?aha tylko benzyna.
szarpanie w przedziale od 900-1000 obr, nierówna praca silni
Witam
Od jakiegoś czasu auto na wolnych obrotach szarpie, koszmar podczas jazdy po mieście w przedziale 50-60 km/h.
Sprawdzali różni fachowcy i ustalili że wymianie podlega:
- sonda Lambda
- przewody wysokiego napięcia,
- świece zapłonowe,
- silnik krokowy,
- aparat zapłonowy.
W jednym z warsztatów sprawdzono elektrykę okazało się, że jest za wysokie napięcie (skakało od 7,6V -17,5V) do wymiany silnik krokowy i komputer bo źle steruje.
JAK USŁYSZAŁEM ILE SIANA MUSZE WYDAĆ :shock:
Zabrałem się do poszukiwań i znalazłem :lol:
Zacząłem sprawdzać przewody podciśnieniowe, zdjąłem filtr powietrza a tam Przyczyna zatkany przewód powietrza. ktoś do zatkał śrubą.
Po podpięciu w miejsce gdzie powinien być równa praca silnika, trochę wysokie obroty ok 1100 więc zmieniłem czujnik temperatury i jest ok.
Od jakiegoś czasu auto na wolnych obrotach szarpie, koszmar podczas jazdy po mieście w przedziale 50-60 km/h.
Sprawdzali różni fachowcy i ustalili że wymianie podlega:
- sonda Lambda
- przewody wysokiego napięcia,
- świece zapłonowe,
- silnik krokowy,
- aparat zapłonowy.
W jednym z warsztatów sprawdzono elektrykę okazało się, że jest za wysokie napięcie (skakało od 7,6V -17,5V) do wymiany silnik krokowy i komputer bo źle steruje.
JAK USŁYSZAŁEM ILE SIANA MUSZE WYDAĆ :shock:
Zabrałem się do poszukiwań i znalazłem :lol:
Zacząłem sprawdzać przewody podciśnieniowe, zdjąłem filtr powietrza a tam Przyczyna zatkany przewód powietrza. ktoś do zatkał śrubą.
Po podpięciu w miejsce gdzie powinien być równa praca silnika, trochę wysokie obroty ok 1100 więc zmieniłem czujnik temperatury i jest ok.