Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] silnik szarpie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wyrzutnia00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 sty 2007, 22:16
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

[80 B4 2.0 ABK] silnik szarpie

Post autor: wyrzutnia00 » 13 sty 2007, 12:40

Po zagrzaniu silnika zaczyna szarpać przy spokojnej jeżdzie ok.1000-2000 obr/min.Przy przyspieszaniu problem ustaje.Sprawdzałem większość tematówinieznalazłem żadnych usterek.Przy zimnym silniku wszystko jest ok.Poradźcie coś bo to strasznie wkurza.

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 13 sty 2007, 15:41

Benzyna czy gaz? Jaśli bena to wygląda na problem z zasilaniem, auto się zalewa. Najpewniej sonda lambda już nienadąża.

wyrzutnia00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 sty 2007, 22:16
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

[80 B4 2.0 ABK] silnik szarpie

Post autor: wyrzutnia00 » 13 sty 2007, 22:20

Sonda sprawna,regulator ciśnienia też,pompa paliwa nowa.Dzisiaj znalazłem nieszczelność przy grzybku na głowicy.Rozłączyłem i zaślepiłem rurę od przepływomierza i jest poprawa.Ale dalej mam problemy z zapłonem.Ktoś się zna na tym?aha tylko benzyna.

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 19 cze 2009, 13:37

kolego wez sprawdz przewody kopulke ja tak mialem , wymienilem wszystko i ja kreka odjal

fiol3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: lubuskie

szarpanie w przedziale od 900-1000 obr, nierówna praca silni

Post autor: fiol3k » 18 lip 2009, 11:39

Witam
Od jakiegoś czasu auto na wolnych obrotach szarpie, koszmar podczas jazdy po mieście w przedziale 50-60 km/h.
Sprawdzali różni fachowcy i ustalili że wymianie podlega:
- sonda Lambda
- przewody wysokiego napięcia,
- świece zapłonowe,
- silnik krokowy,
- aparat zapłonowy.
W jednym z warsztatów sprawdzono elektrykę okazało się, że jest za wysokie napięcie (skakało od 7,6V -17,5V) do wymiany silnik krokowy i komputer bo źle steruje.
JAK USŁYSZAŁEM ILE SIANA MUSZE WYDAĆ :shock:
Zabrałem się do poszukiwań i znalazłem :lol:
Zacząłem sprawdzać przewody podciśnieniowe, zdjąłem filtr powietrza a tam Przyczyna zatkany przewód powietrza. ktoś do zatkał śrubą.

Po podpięciu w miejsce gdzie powinien być równa praca silnika, trochę wysokie obroty ok 1100 więc zmieniłem czujnik temperatury i jest ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl