Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8 PM]Problemy gdy jest zimno

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 16 gru 2010, 20:35

gucia pisze:Winowajcą może być również czujnik temperatury, który odpowiedzialny jest za dawkę paliwa. Tutaj pytanie do davideks , czy taka sama sytuacja jest po rozgrzaniu silnika? Jesli tak to obstawiałbym czujnik, jeśli nie to tak jak napisał Oofol być może sonda.
Tak, ale... Awaria czujnika tem peratury nie powodowala by czarnych spalin.

zawodnik88 Ja przestalem z tym walczyc - zmienilem juz praktycznie wszystko, rozebralem silnik, ukl wtryskowy itp itd i nic sie nie zmienilo - ten typ tak juz chyba ma ;-)

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 16 gru 2010, 20:48

niestety moj typ tak nigdy nie miał. po rozgrzaniu jest ok.

Awatar użytkownika
mac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 17 lip 2007, 18:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: mac » 24 sty 2011, 18:44

Posiadam taki problem rano po zapaleniu chwilowo są obroty 1200 jak były zawsze czyli zaczyna pracować na bogatej mieszance,ale dosłownie chwili obroty spadają do 600-700 i drzy silnik,ale zadne kontrolki nie zapalają się.Gdy dodam gazu i chwile go rozgrzeję wszystko wraca do normy czyli do 900 obrotów.Czy te objawy mogą wskazywać na uszkodzenie sondy lambda.?

Dodam tylko,że od pewnego czasu jakiś 2 lat mialem taki objaw też(nie wiem czy ma to znaczenie) ,że jak padal deszcz to obroty miałem ciut nizsze od tych jak było sucho - czy mogło to świadczyć,że sonda lambda szwankowała już wtedy tym bardziej,że mało to mi nie pali?

Machanik podczas rozmowy telefonicznej sugerował mi ,że takie objawy mogą tez powodować przewody wysokiej napięcia , lub kopułka?
Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
gucia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2008, 21:03
Lokalizacja: Lębork

Post autor: gucia » 27 sty 2011, 11:23

Jeśli dawno temu zmieniałeś kopułkę i przewody to zacząłbym od tego. No i oczywiście palec rozdzielacza. Co do sondy to nie sądzę żeby ona miała winę. możesz to sprawdzić poprzez odpięcie sony i zobaczysz efekt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl