[B3 RA] obrotomierz z benzyny do diesla
[B3 RA] obrotomierz z benzyny do diesla
Witam. Mam problem. Przewaliłem forum wzdłuż i wszerz i nie mogę znalezć jak wstawic obrotomierz z benzyniaka do 1.6 TD. Wszyscy mowią tylko o TDi i o benzyniakach bez obrotomierzy. Pisza o legendarnym kablu ,,W'' z alternatora i patrzylem ze jest.Wiem ze potrzebne jest wlutowanie wiekszego rezystora lub wstawienie potencjometra. W moim obrotomierzu mam 4 ,,wejscia'' wiec jak mam przyłączyć ten kabel W. Jezeli ktoś wie niech mnie dokładnie oświeci w tej kwestii. Z góry dzieki
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wejdź tutaj:
http://www.centrum.audi80.pl/
Tylko z tego co pamiętam na naszym centrum trzeba osobno się zarejestrować. Potem wchodzisz w dział download i masz tam fotostory jak wstawić obrotomierz z benzyny do TD. Jeden jest między innymi mój :mrgreen:
http://www.centrum.audi80.pl/
Tylko z tego co pamiętam na naszym centrum trzeba osobno się zarejestrować. Potem wchodzisz w dział download i masz tam fotostory jak wstawić obrotomierz z benzyny do TD. Jeden jest między innymi mój :mrgreen:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Tutaj jest wszystko bardzo, bardzo dokładnie opisane: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,90/
Osobiście wstawiłem do swojego Audi obrotomierz z benzyny wzorując sie na tym opisie i wszystko działa jak należy.
Osobiście wstawiłem do swojego Audi obrotomierz z benzyny wzorując sie na tym opisie i wszystko działa jak należy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Lepszy obrotomierz z benzyny niż big ben ...andi77 pisze:pawelrybak15, Kto to widział w dieslu do 7tys. obr/min. Mój TD kręci max 5200 obr/min.
Zwłaszcza jeśli będzie prawidłowo pokazywał.
[ Dodano: 2011-01-26, 19:40 ]
U mnie przed montażem obrotka przewód od kontroli obrotów był podłączony nie pod ten styk w alternatorze co trzeba, ale mimo to kontrolki oleju nie zapalały mi się <ok>Labiel pisze:Nie wiem czy ta instalacja wyprowadzona jest głównie ze względu na dynamiczny pomiar ciśnienia oleju. No bo skądś licznik musi brać info czy jest poniżej 2tyś obr czy powyżej. I chyba głównie dla tego wszyscy mają tą instalacje. Obrotek to sprawa poboczna.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak bo są dwa czujniki. Jeden o ciśnieniu chyba 0,3 bara i to on odpowiada za gaśnięcie kontrolki. Nie jestem pewien ale on chyba nie wymaga sygnału z alternatora. Po przekroczeniu 2tyś obrotów funkcję pomiaru ciśnienia przejmuje czujnik 0,9 bara. Jeśli licznik nie dostawał info o wysokości obrotów to działał cały czas czujnik 0,3 bara. Tak bynajmniej myślę.Po włączeniu zapłonu świeciła, po odpaleniu silnika gasła normalnie jak w każdym aucie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: