Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 AAD +lpg] reduktor brc

Wszystko co związane z LPG
czarne audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:18
Lokalizacja: Łomza

[B3 2.0 AAD +lpg] reduktor brc

Post autor: czarne audi » 08 sty 2011, 18:40

Witam .Tak jak na fotce posiadam taki reduktor i jak krece srubka 2 to nic sie nie dzieje. Mam jeszcze pytanie jest taka duza sruba z boku od czego ona jest?. I ile ma byc wykrecona ta 2 srubka.

Chodzi mi o ta srube co na 2 foto jest

Pozdrawiam


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 09 sty 2011, 18:42 przez czarne audi, łącznie zmieniany 2 razy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 sty 2011, 19:52

Śrubka 2 to jest bypass, służy głównie do regulacji dawki gazu na obrotach biegu jałowego. Choć po części też wpływa na wyższe obroty.
1 i 3 któraś jest od napięcia membrany co wpływa na liniowość dawkowania gazu.
Poszukaj bo chyba na elektrodzie był dobry opis tego parownika.

Jeśli chodzi o śrubkę z boku na dole to pewnie chodzi o korek do spuszczania syfu z reduktora.

czarne audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:18
Lokalizacja: Łomza

Post autor: czarne audi » 24 sty 2011, 22:19

Witam niebede zakladal nowego posta. Mam problem z odpaleniem auta na lpg. Otoz odpalal na tys obrotow a potem wchodzil na 2 tys i tak trzymal i nie spadaly. Doszlem do wniosku ze lapie lewe powietrze obok skrecenia rury z mikserem byla peknieta. Wiec dzis odkrecilem wszystko lacznie z mikserem i troche pokleilem tasma izolacyjna. Po zlozeniu nie moge odpalic na lpg. Lapie i zaraz gasnie. Co zle zrobilem?. Czego moze byc wina?. Wczesniej tez tak mialem ze nie chcial odpalic postal jakis czas i odpalil za razem/
Pozdrawiam

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 25 sty 2011, 13:36

mialem podobny klopot. lapal lewe powietrze na mikserze. po uszczelnieniu tego wszystkiego tez nie chcial odpalac. pobawilem sie dawka gazu i regulacja na parowniku i jest ok.
moze tak samo bedzie u ciebie zobacz

czarne audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:18
Lokalizacja: Łomza

Post autor: czarne audi » 25 sty 2011, 19:43

Tzn dokladnie co zrobiles?
Dawke gazu rozkrecic a parownoku skrecic czy tez rozkrecic?.\
Tez tak myslalem ze zmienily sie ustawienia gazu po uszczelnieniu. Ale teraz jak to krecic zeby znowu odpalila na lpg. Dodam ze na pb nie odpalala tez i dalej tak jest.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 sty 2011, 19:50

czarne audi pisze:Tzn dokladnie co zrobiles?
Dawke gazu rozkrecic a parownoku skrecic czy tez rozkrecic?.\
Sam przerabiałem regulacje na podobnym parowniku. Zakonczyły się nie powodzeniem. Po prostu nic nie dały :-/
Lepiej skocz do gazownika, za 20-30zł ustawi Ci reduktor ;-)

czarne audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:18
Lokalizacja: Łomza

Post autor: czarne audi » 25 sty 2011, 19:52

no tak jakbym ja odpalil to bym skoczyl a tak musze holowac 20 km auto. Dzieki za porady

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 sty 2011, 19:54

czarne audi pisze:no tak jakbym ja odpalil to bym skoczyl a tak musze holowac 20 km auto. Dzieki za porady
A takie buty :-/ A na PB nie odpala :?:

czarne audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:18
Lokalizacja: Łomza

Post autor: czarne audi » 25 sty 2011, 19:57

no wlasnie tez nie wczesniej jak odpalila na lpg i przelaczylem na pb to jezdzilem. ale z samego pb nie moge odpalic. kupilem ja miesiac temu za 400 zl.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 sty 2011, 20:02

Hmm. No skoro za taką kasę kupiłeś to warto ;-) No cóż kombinuj, spróbój pokręcić śrubami przy parowniku, albbo zrób tak jak było przed zaizolowaniem przewodów, i może wtedy odpali

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 25 sty 2011, 20:19

no dobra mozna by jeszcze zrobic tak ( byc moze to glupi pomysl ;p ).
mikser masz pewnie montowany na kolektor ssacy i na ten kolektor dochodzi guma od powietrza.
moglbys zdjac miser ( jest pewnie montowany na dwa male wkrety imbusowskie, jeden od gory drugi od dolu ) i zalozyc gume normalnie na kolektor tak jak powinna byc. moze wtedy zapali na pb zebys mogl dojechac do magika od gazu jakiegos.
nie daje zadnej gwarancji czy to pomoze poprostu tak mi przyszlo do glowy ; )

czarne audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:18
Lokalizacja: Łomza

Post autor: czarne audi » 25 sty 2011, 21:49

Mikser jest zamontowany po srodku tej gumy. Tzn wycieto kawalek gumy i zamontowano mikser na opaskach dociskowych. Bylem kombinowalem srubkami i od dawki gazu i zalapuje i gasnie.

Obrazek

Obrazek


Cos takiego posiadam chociaz nie jestem pewny czy to AAD czy 3A

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 sty 2011, 22:26

czarne audi pisze:AAD czy 3A
To na zdjęciach to 3A, AAD ma bardziej kanciasty kolektor ssący podobny do tego z ABK.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 26 sty 2011, 13:27

to jest 3A, mam taki sam;p
kiedys tak miksery montowali wlasnie i to ni bylo najlepsze rozwiazanie.

ale mam nowy pomysl.
do rozdzielacza ( tego skad wychodza przewody wtryskowe te stalowe ) jest podpieta taka czarna kostka. jest ona po prawej stronie ponizej przewodow.
sa do niej dopiete przewody. odepnij te przewody i sprobuj zapalic na benzynie.

czarne audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:18
Lokalizacja: Łomza

Post autor: czarne audi » 26 sty 2011, 22:37

Panowie auto odpalilo z kolega sprawdzalismy po kolei od doplywu gazu z butli do parownika i dalej. Wyszlo na to ze ja popelnilem blad tzn w mikserze te kolanko dokrecilem do oporu co idzie waz do registera. Popuscilismy o obrot i po zlozeniu odpalilo na lpg. Ale nadal na pb nie odpal,jezdzilem na gazie przerzucilem na pb i jezdzi ale jak odpalic od razu nie da rady. Ma ktos pomysl czemu? moze jest jakis sterownik wolnych obrotow
Pozdrawiam i dzieki wszystkim za odp

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl