AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Frano nie kojarzę produktów o których piszesz. Ja używałem opalarki 300 - 360 stopni C i dłut metalowych bo akurat takie miałem. Wiem że są jakieś dłuta z tworzywa co chyba lepiej się nadaje(nie sprawdzałem) bo metalowym zdarza się zadrzeć ocynk. Konserwacji na budzie jest kilka typów. Domyślam się że chodzi Ci o tą w łączeniach/zgrzewach elementów konstrukcji a tam jest coś jak guma. Trudno się to usuwa a przy obspawaniu przeszkadza bo się topi i spaw nie wychodzi.
Te miejsca trzeba mozolnie centymetr po centymetrze oskrobać wąskimi dłutami ręcznie. Duże powierzchnie oczyścisz na gotowo benzyną ekstrak/WD40/CX, do surowej ale nadal ocynkowane blachy. Jak nie zależy ci na ocynku jedziesz wszystko szczotką nylonową -zjada wszystko Jednak wiadomo, ocynk należy chronić. Po obspawaniu - wszystko rdzewieje natychmiast!!!
p.s. opisuje sposób wykonanych przeze mnie prac, możliwe że są inne
Pozdrawiam G.
Te miejsca trzeba mozolnie centymetr po centymetrze oskrobać wąskimi dłutami ręcznie. Duże powierzchnie oczyścisz na gotowo benzyną ekstrak/WD40/CX, do surowej ale nadal ocynkowane blachy. Jak nie zależy ci na ocynku jedziesz wszystko szczotką nylonową -zjada wszystko Jednak wiadomo, ocynk należy chronić. Po obspawaniu - wszystko rdzewieje natychmiast!!!
p.s. opisuje sposób wykonanych przeze mnie prac, możliwe że są inne
Pozdrawiam G.