[80 b3 1.8S PM] wtrysk ?
[80 b3 1.8S PM] wtrysk ?
Słuchajcie mam problem z moją audi na benzynie. Gdy ją odpale to ma poniżej 1000obr. i trzęsie się dlatego chwilę po rozgrzaniu przełączam ją od razu na LPG . Drugi dający odczuć się problem to taki że jak się jedzie na benzynie to nagle zaczyna szarpać .. dusić się i w pewnym momencie jak chce się przygazować to obroty spadają a ona robi się coraz słabsza. Chce się dowiedzieć jaka może być przyczyna . Wtrysk został wymieniony na nowy i robi się to samo . Przeczytałem w jednym temacie żeby odpiąć klemy na jakiś czas i podpiąć znowu ale to nic nie daje ,dalej jest tak samo jak nie wtrysk to co to może być ?. Proszę o pomoc.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Tyś przy niej robił ze seniorem, czy jakie mechaniki??? A sprawdzali oni czujnik temperatury zasysanego powietrza na wtryskiwaczu? A co słychac u sondy lambdy??? Jak ci sie to dzieje na tej benzynie, to masz za sobą diesla z lejącymi wtryskami, czyli wodza czarna chmura, czy piekne przejrzyste powietrze? <ok>
Mechanik.maciek12 pisze:Tyś przy niej robił ze seniorem, czy jakie mechaniki???
Słuchaj na pewno nie mam diesla ale lekko kopciła,tylko że wydaje mi się że to przez to że bierze troszkę oleju. Ale nie kopci jak diesel .maciek12 pisze:Jak ci sie to dzieje na tej benzynie, to masz za sobą diesla z lejącymi wtryskami, czyli wodza czarna chmura, czy piekne przejrzyste powietrze?
Eh.. nic nie wiem czy coś takiego sprawdzał.maciek12 pisze: A sprawdzali oni czujnik temperatury zasysanego powietrza na wtryskiwaczu?
Zmierz opór czujnika 2-pinowego niebieskiego na zimnym silniku i na rozgrzanym, odłacz wtyczke od sondy lambda ( jest wkrecona w kol wydechowy) nastepnie odłacz aku na 10-15min nastepnie podłacz i odpal na zimnym silniku i poczekaj az sie zagrzeje. Na próbe mozesz odłaczyc pzrewód od parownika do mieszalnika ( tylko musisz go zatkac zeby silnik nie ciagnał powietrza) i zobacz czy bedzie zmiana.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
- Lokalizacja: Poznań
Powiem tak jak wojtek26 że problem na pewno tkwi w ecu jeśli odepniesz klemy od akumulatora na 15 min i odpalisz na benzynie i będzie ok to oznacza że masz w kompie od gazu źle ustawioną emulacje sondy lambda i musisz podjechać do gaziarza żeby ci zmienił emulacje na "masa" lub "odłączona". Jak już to zmieni to wróć do domu, prześpij się do dnia następnego a rano wyjdź pół godziny szybciej niż zwykle odepnij ostatni raz klemę na 10 min i zrób adaptacje na benzynie czyli odpal auto na benzynie i niech tak chodzi aż się włączy wentylator. Zgaś kluczykiem auto odpal i jeździj jak ci się żywnie podoba bo problem już nie wystąpi A swoją drogą jak długo masz instalacje gazową ?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
miałem identyczną sytuacje i nadal mi trzesie ale ten drugi objaw który opisałes o tym słabnieciu to pewnie tak co jakis czas jak jej sie zachce w czasie jazdy wymien sobie tą gumowa podstawe pod całą przepustnica sprawdz zanim ją wymienisz czy bardzo na boki chodzi cały filtr jak poruszasz na boki obudowa. Ja tak miałem wymieniłem gume i zniknęło:)