Witam witam i o silnik pytam ^^
Sprawa ma się tak, mam problem z silnikiem pomijam fakt że potrafi szarpać i maxymalna jego moc znaczaco spadła to pojawił się niepokojący symptom. Po przekroczeniu 4tyś obrotów silnik traci moc jak by ktoś odłączył jeden cylinder i tylko furgocze jak Tico na ssaniu ^^. Jest na to rada, wyłączę zapłon i włącze silnik ponownie, pracuje normalnie ale przejade kilka km/ i zaczyna się to samo. Auto jest na gazie zwykłym <ok> . Na benzynie jest tak samo.
Układ zapłonowy nowy, i nie wiem czemu ale silnik mimo że to 7A nie ma czujników stuk owych. i to nie swap ! kiedyś śmigał normalnie i chciał bym żeby znów zaryczał jak 2.3 20v a nie jak Tico na ssaniu ^^.
Druga sprawa to luz na skrzyni czy to ktoś kiedyś robił? Bo jest coraz większy. <buu>
-----------------------------------
Kody migowe pokazują tylko lambdę do wymiany ale tak było zawsze, zastanawiam się czy ma to coś wspólnego z przepływką bo ostatnio i strzela jak z karabinu szturmowego ^^
Luz na skrzyni nie wiem jak to opisać ale w zwykłym aucie sprawnym przy hamowaniu silnikiem czas gdy koła przekażą napęd na skrzynie jest krótki u mnie jest bardzo długi i po dodaniu gazu aż jest szarpnięcie i stuk.
[90, B3, 2.3 20v 7A] Zła praca silnika, luz na skrzyni
[90, B3, 2.3 20v 7A] Zła praca silnika, luz na skrzyni
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 16:56 przez KrzychuXD, łącznie zmieniany 2 razy.
<ok> autko prawie zrobione, Jednak stukowce się znalazły^^ wymieniłem na nowe od audi s2 wstawiłem dwa zielone po 100zł znalazłem. Wyczyściłem przepływomierz powietrza, wymiana czujnika tlenu i .... auto zapidala ładnie pracuje i ma kopnięcie. Miałem problem jeszcze z wtryskami bo na benzynce na dwóch nie chodził, rozruszałem je bezpośrednio prondem z aku, i piknie pracuje. Co do luzów to fakt na tylnej ławie gum prawie nie bylo i to powodowało stukanie.
Auto prawie doprowadziłem do porządku tylko że nie trzyma mi obrotów na benzynie, i pytanie mam tu do kogoś kto wymieniał czujnik temperatury płynu chłodzącego, mój stary ma numery " 035919369l " w sklepie mi znaleźli taki sam tylko ma 3 piny, czy ktoś taki wstawiał? albo na co zamienić ten stary?.
Dodam jeszcze dla osób co mają problemy z przewodami wysokiego napięcia, miałem problem taki ze nowe siadały po miesiącu, okazało się ze po prostu się przecierają, oryginalnie zauważyłem że są powkładane w plastikowe osłonki, ja tak samo zrobiłem i teraz pracują jak się należy.
Proszę jednak o pomoc z tym czujnikiem temperatury.
Auto prawie doprowadziłem do porządku tylko że nie trzyma mi obrotów na benzynie, i pytanie mam tu do kogoś kto wymieniał czujnik temperatury płynu chłodzącego, mój stary ma numery " 035919369l " w sklepie mi znaleźli taki sam tylko ma 3 piny, czy ktoś taki wstawiał? albo na co zamienić ten stary?.
Dodam jeszcze dla osób co mają problemy z przewodami wysokiego napięcia, miałem problem taki ze nowe siadały po miesiącu, okazało się ze po prostu się przecierają, oryginalnie zauważyłem że są powkładane w plastikowe osłonki, ja tak samo zrobiłem i teraz pracują jak się należy.
Proszę jednak o pomoc z tym czujnikiem temperatury.