[All] Dokumentacja po SWAPIE
[All] Dokumentacja po SWAPIE
Chciałbym sie dowiedzieć jak to jest. Trzeba zmieniać dowód rejestracyjny i wykupic nowe ubezpieczenie adekwatne do motoru który się znajduje pod maską ?? Pytam bo zielonego pojęcia nie mam jak to wygląda.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 20:23 przez Olszak, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- grzechas_audi
 - Forum Audi 80

 - Posty: 521
 - Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
 - Lokalizacja: SR
 
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
- grzechas_audi
 - Forum Audi 80

 - Posty: 521
 - Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
 - Lokalizacja: SR
 
- Skuciok
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1404
 - Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
 - Imię: Sebastian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Widzę jedną przyczynę żeby to zgłosić. Jak się miało np. v6 większej pojemności i wrzucasz 1,8 to zgłaszając to i wpisując do dowodu powinno się dać obniżyć OC z tytułu mniejszej poj. silnika. Ale jak ty zamieniłeś 2 litry na 1,8 to pewnie żadnej różnicy w OC nie ma, poza tym pewnie by mieli problem naliczyć inne OC bo oficjalnie takich aut nie było, więc nie mają w katalogach. tak czy inaczej numeru silnika w dowodzie nie ma więc nie ma czego zgłaszać.
Jakby był na lpg to musisz zgłosić z tego względu żeby cię bardziej opodatkowali na przeglądzie.
Tak dodatkowa "opłata za przegląd" to nic innego jak podatek, kolejny...
			
			
									
									
						Jakby był na lpg to musisz zgłosić z tego względu żeby cię bardziej opodatkowali na przeglądzie.
Tak dodatkowa "opłata za przegląd" to nic innego jak podatek, kolejny...
- Kokolino
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3371
 - Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
 - Imię: Radomir
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Ok, ale jak jest dobrze to jest dobrze a co w przypadku jakiegoś zdarzenia ? Toż to już jest niezgodne z prawem i może przysporzyć kłopotów. Rozumiem jeszcze nie zgłaszać przy zmianie silników o tej samej pojemności ale z większą mocą. 
A na przeglądzie jak będzie kumaty diagnosta to zatrzyma dowód rejestracyjny za niezgodność wpisów ze stanem faktycznym.
Takie jest moje zdanie a każdy ma prawo robić jak uważa.
			
			
									
									
						A na przeglądzie jak będzie kumaty diagnosta to zatrzyma dowód rejestracyjny za niezgodność wpisów ze stanem faktycznym.
Takie jest moje zdanie a każdy ma prawo robić jak uważa.
- Skuciok
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1404
 - Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
 - Imię: Sebastian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABT
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Przecież nie ma obowiązku informowania o tuningu silnika... nie jesteśmy w niemcowni
Jak ktoś sobie turbine dołoży do benzynówki podtlenek azotu i zrobi 300 koni to jak się to ma do diagnosty?
Co jest niezgodne z prawem? Znasz paragraf to podaj żeby sobie zainteresowani mogli sprawdzić. Gdzie jest informacja jaki silnik jest w aucie? kodu i numeru silnika nie ma, jest tylko nr nadwozia.
Poza tym oczywiście to tylko bzdurna i nikomu do niczego niepotrzebna biurokracja, z resztą po ki grzyb komuś (państwu) informacja ile mocy ma ktoś w samochodzie?
			
			
									
									
						Jak ktoś sobie turbine dołoży do benzynówki podtlenek azotu i zrobi 300 koni to jak się to ma do diagnosty?
Co jest niezgodne z prawem? Znasz paragraf to podaj żeby sobie zainteresowani mogli sprawdzić. Gdzie jest informacja jaki silnik jest w aucie? kodu i numeru silnika nie ma, jest tylko nr nadwozia.
Poza tym oczywiście to tylko bzdurna i nikomu do niczego niepotrzebna biurokracja, z resztą po ki grzyb komuś (państwu) informacja ile mocy ma ktoś w samochodzie?
							







