[B3 1Y] Jesienna sesja str.1
W sumie nie pomyślałem że dołoże i ori soczki bedą :mrgreen: Ale to dalsze plany...
PS: Siedziałem sobie tak wczoraj z ojcem i tak gadaliśmy nad zmianą silnika. Myśle sobie że mam zdrową bude w sumie, bo jest w dobrym stanie, blacharke się tylko zrobi za jakiś czas no i przydałby sie mocniejszy motor. Wiem że przekroczy to koszt auta ale myśle że warto...
Myśłałem nad 1Z bądź AFN jeśli się uda... od razu bym sobie wrzucił wspomaganie bo kreci mi się ciężkawo :-> Czy ktoś kto już SWAPOWAŁ autka może mi powiedzieć czy to mi się uda ?? Jak bd to kosztować ok. 10 000 tys to zrezygnuje i pomyśle nad jakimś turbo do mojego 1Y. Proszę o rady na ten temat.
PS: Siedziałem sobie tak wczoraj z ojcem i tak gadaliśmy nad zmianą silnika. Myśle sobie że mam zdrową bude w sumie, bo jest w dobrym stanie, blacharke się tylko zrobi za jakiś czas no i przydałby sie mocniejszy motor. Wiem że przekroczy to koszt auta ale myśle że warto...
Myśłałem nad 1Z bądź AFN jeśli się uda... od razu bym sobie wrzucił wspomaganie bo kreci mi się ciężkawo :-> Czy ktoś kto już SWAPOWAŁ autka może mi powiedzieć czy to mi się uda ?? Jak bd to kosztować ok. 10 000 tys to zrezygnuje i pomyśle nad jakimś turbo do mojego 1Y. Proszę o rady na ten temat.
ogolnie temat ciezki ale do ogarniecia. przede wszystkim mocowania silnika i elektryka. jezeli chodzi o wybor miedzy 1Z a AFN to moge Ci powiedziec z wlasnego doswiadczenia ze 1Z jest mniej awaryjny jezeli chodzi o osprzet. w AFN jest juz dwumasowe kolo zamahowe ktorego regeneracja troche kosztuje, ew istnieje mozliwosc zmiany na zwykly zamach od 1Z. druga sprawa to zapiekajace sie kierownice w turbo AFN. wlasnie mnie to dopadlo takze troche jest zabawy z wyczyszczeniem tego turbo ale skoro bralbys sie za swap to z tym tez bez problemu bys sobie poradzil.
osobiscie jezeli myslalbym nad swapem to zdecydowalbym sie na 1.6TD SB/RA - mialem taki silnik w B3 i daje rade przy czym idzie go bardzo latwo podkrecic przy czym jest bardzo trwaly. istnieje opcja zbudowania mTDI ale tu juz potrzeba troche doswiadczenia zeby to wszystko sensownie wyregulowac.
osobiscie jezeli myslalbym nad swapem to zdecydowalbym sie na 1.6TD SB/RA - mialem taki silnik w B3 i daje rade przy czym idzie go bardzo latwo podkrecic przy czym jest bardzo trwaly. istnieje opcja zbudowania mTDI ale tu juz potrzeba troche doswiadczenia zeby to wszystko sensownie wyregulowac.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Wytrzymały i mało pali ale nieraz mam strach jak za tira sie biore z 4 osobami i bagażemMarcin_89 pisze:Czemu Olszak chcesz zrezygnować z tego silniczka? Toż to jeden z najszybszych diesli (oprócz mojego) i najładniej klekoczących, jak nie masz problemów, to zostaw lepiej

- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław