Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG ] Lpg a przyspieszenia zapłonu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 gru 2009, 17:50

fotki w moim profilu,guma leży w domu,a tam zostały użyte od jakiegoś innego auta,co było pasowało to się wzięło,pokrywa na przepływke na wzór z mercedes-a

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 28 gru 2009, 19:02

Szczerze polecam blosa dobry bajer. Gdzieś na forum jest temat jak go zainstalować i jest wszystko dobrze opisane. I to jest chyba najlepsze rozwiązanie do NG z LPG.

Awatar użytkownika
kepasus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 10 maja 2010, 12:11
Lokalizacja: Iłża/Wawa

Post autor: kepasus » 26 sty 2011, 22:36

mam dwa Audi 100 c3 i 90b3 oba z silnikami 2.3 jeden ng drugi chyba kv. ogolnie powiem tak. Problem z obrotami? wy...bac silniczek krokowy i wstawić rurke na której montujemy śrube taka jak na wężu od lpg 1 gen. ustawiamy obroty na gorącym silniku i obroty nawet nie drgną ... tak to moj wujek gaziarz rozwiązał problem. powiedział krótko ze z silniczkiem krokowym zawsze sa w tym silniku klopoty bo on na gazie glupieje. tak jest sprawa prosta. moc jest, pali na dotyk i w ogole bomba. co do kąta wyprzedzenia zapłonu o którym mowa to LPG ma Liczbe oktanowa ok 105 wiec odporność na spalanie stukowe jest wieksza niz na benzynie. co to daje? pozniej mozemy zainicjować zapłon i spalanie jest bardziej efektywne. przyspieszenie zapłonu wiec ma sens jak najbardziej bo na wysokich obrotach bedzie miała audiczka moc i moment jak trzeba. jedynym problemem jest to ze nie wiem czy w NG jest regulator kąta wyprz zapłonu połączony z czujnikiem spalania stukowego i czy sam nie reguluje sobie jak trzeba przez ECU. Ponad to chce dodac ze zawsze takie urządzenie w aucie ma pewien zakres pracy wiec brak mocy moze być spowodowany właśnie brakiem regulacji tego kata na wysokich obrotach. sam mam zamiar przyspieszyć zapłon bo praktyka mowi ze to jednak troche daje teoria z reszta tez. 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl