[B4 All] Dobór felg
takie dezenty mam w garażu, leżą i się kurzą bo moja b4 poszła w inne ręce a fele zostały... jakby ktoś był zainteresowany można się dogadać... 4x108 7.5/16" et musiałbym zobaczyć, rant polerowanyleszek_gdansk pisze:Też się nad tym zastanawiałem ale czy to będzie wyglądać? Powiedzmy szeroka stal np. 9' i do tego rant w poler czy coś...Arturo997 pisze:ale zawsze możesz założyć szeroką stal i też będzie ogień
[ Dodano: 2011-01-02, 10:53 ]
http://allegro.pl/dezent-c-7-5x16-i-9x1 ... 25130.html
Coś takiego jeszcze się znalazło <ok>
W takim razie z tyłu nie zamontujesz felgi, największe ET jakie wejdzie przy feldze 10,5" to ET22. Wtedy felga będzie dotykać belki. W błotniku koło się zmieści. Przerabiasz belkę? Jeśli tak to napisz co z nią robisz. bo sam się zastanawiałem o przeróbce, by schować bardziej koło.evo3 pisze:ET35 przód-tył
Z przodu felga wejdzie bez problemu, ale będzie za bardzo schowana w stosunku do tyłu. Przydałoby się niższe ET, Np 30, lub 25.
Gratuluję szerokości <ok> ale kolor środków jakiś taki 'płaski'. Trzeba było perłowy lakier zapodać :lol:
Kolczat, racja, wahacz belki :oops:
Ale przy takiej szerokości felgi nie można już bardziej zwiększyć ET bez modyfikacji zawieszenia. Wszystko obliczyłem leżąc pod autem z miarkami
A co do ET, to ja koledze podpowiadałem, że tylnej felgi bez dystansu nie założy. Ale przelotowy dystans 15mm to pestka i koszt śmieszny
A co myślicie o HRE 540?
Jeśli zaakceptuje ET to zapodam je na przód, gdyż obecne 10,5x20" nie zmieszczę na glebie, a uniesienie auta w górę trochę mija się z celem.
Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać, gdy z przodu bym miał step rant, trochę inną felgę (3tlg do tego wyrafinowanej firmy), a z tyłu monoblock z płaskim rantem to już będzie istny oryginał :lol:
Ale przy takiej szerokości felgi nie można już bardziej zwiększyć ET bez modyfikacji zawieszenia. Wszystko obliczyłem leżąc pod autem z miarkami
A co do ET, to ja koledze podpowiadałem, że tylnej felgi bez dystansu nie założy. Ale przelotowy dystans 15mm to pestka i koszt śmieszny
A co myślicie o HRE 540?
Jeśli zaakceptuje ET to zapodam je na przód, gdyż obecne 10,5x20" nie zmieszczę na glebie, a uniesienie auta w górę trochę mija się z celem.
Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać, gdy z przodu bym miał step rant, trochę inną felgę (3tlg do tego wyrafinowanej firmy), a z tyłu monoblock z płaskim rantem to już będzie istny oryginał :lol: