Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6] gaźnik Pierburg

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Beny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 sie 2007, 00:18
Lokalizacja: Wielkopolska

[80 B3 1.6] gaźnik Pierburg

Post autor: Beny » 10 sie 2007, 00:29

Mam w Audi 80 1.6 gaźnik Pierburg mam ostatnio z tym gaźnikiem problemy (jeżdżę na LPG) zacina się ,w związku z tym mam pytanko czy ktoś wstawiał (lub wie jaki pasuje do tego silnika) inny gaźnik zamiast oryginalnego Pierburga chodzi mi o jakiś inny gaźnik stosowany w audi 80 (np 2 gardzielowy). Z góry dzieki
Ostatnio zmieniony 10 sie 2007, 08:59 przez Beny, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 sie 2007, 08:19

A powiedz który rok masz autka i która wersja gaźnika jest u Ciebie bo był pierbug I i II ja mam pierburga II do sprzedania z 1.8. Powiedz cos dokładniej o tym zacinaniu sie co sie zacina i jak sie to objawia

Beny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 sie 2007, 00:18
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Beny » 10 sie 2007, 13:23

To jest rocznik 91 (później dopisze model gaźnika). Czasami jak docisnę gaz to gardziel pozostaje otwarta w jednej pozycji i nie powraca, a czasami po prostu sama się otwiera i wtedy pedał gazu wpada w podłogę (muszę wyłączyć kluczyk i z powrotem włączyć i wszystko wraca do normy) z tego co się orientuję to w tym gaźniku linka steruje silniczkiem który z kolei otwiera i zamyka gardziel i coś z nim jest nie tak. Ktoś kiedyś mi wspomniał, że ten gaźnik można zastąpić jakimś standardowym 2 gardzielowym (od golfa 2) i parę koni przybędzie no i oczywiście łatwiejsza regulacja. Jeśli się orientujesz to był bym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 sie 2007, 14:42

Wygląda na to że masz pierburga 2EE czyli elektronicznie sterowany. Nie wiem czy da rade zastapić jeżeli będą pasować śruby mocujące to powinien podejść. Nie wiadomo jak zachowa sie komputer sterujący bo on steruje też i zapłonem.

Beny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 sie 2007, 00:18
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Beny » 04 wrz 2007, 14:13

Mam gaźnik Perburg 2EE i potrzebował bym schematów podłączenia podciśnienia bo z tego co doszedłem to coś z nim jest nie tak

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 wrz 2007, 14:49

W centrum jest dostepna książka SAM NAPRAWIAM i tam sa schematy podłączeń podcisnienia i innych rzeczy

plrafal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 lut 2007, 19:49
Lokalizacja: Bieszczady

schemat do wywołania kodów migowych

Post autor: plrafal » 10 wrz 2007, 17:00

Witam. potrzebuje schemat do wywołania kodow migowych w audi 1,6 gaźnik 2ee rocznik 1990. Widzialem ten z książki reguluje i naprawiam ale tam jest troche slaba jakosc zdjec i jest slabo opisane. Z gory dzieki

Lisek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 25 lut 2007, 11:11

Post autor: Lisek » 13 wrz 2007, 10:38

Siema ja też miałem kiedys problem z tym gaznikiem w audi1,6 z 90 r ale to była głupia sprawa też wariował z obrotami i tp.a przyczeną tej sytacji był nie założony przewód masowu na wsuwkę przy pokrywie zaworó. Zmieniałem uszczelniacze i poprostu przeoczyłem ten przewód. jak jechałem i przewód dotykał masy to dostawał kopa jak nigdzie nie dotykał to znaowu zamulał albo gasł.Więc może warto sprawdzic wszystkie przewody


Pozdrawiam Lisek

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 13 wrz 2007, 11:42

hej taż miałem problem z tym gaznikiem chodził na wysokich obrotach i nie miał ssania przyczyną był nastawnik przepustnicy który wszystkim steruje po wymianie wszystko wróciło do normy audi 1,6 pp pozdrawiam

plrafal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 lut 2007, 19:49
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: plrafal » 21 wrz 2007, 19:12

Moze ktos by potrafil to przetłumaczyc albo wie gdzie to jest przetłumaczone?
http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2ee.htm

Beny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 sie 2007, 00:18
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Beny » 03 paź 2007, 21:01

Trochę mnie nie było podciśnienie podłączone i to ono jest walnięte ,czy ma ktoś podciśnienie na zbyciu? teraz podciśnienie przestało działać i mam regulacje tylko na śrubie jak jest zimny to ledwo chodzi a jak ciepły to ma obroty powyżej 2000

michu1306
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2010, 21:54
Lokalizacja: Turek

Post autor: michu1306 » 16 wrz 2012, 13:04

Witam mam audi 80b3 1.6kat 1995, rok temu zalozylem gaz do niej i wszystko bylo by dobrze gdyby nie ow feralny gaznik pierburga. nie moga za nic ustawic mu wlasciwych obrotow, jezdze co chwile do goscia od gazu ale o ten tez nie wie o co chodzi w tym wynalazku. jesli ustawie mu optymalne obroty gdy jest cieply to znwu jak ostygnie to wogole mi nie trzyma orotow i zdycha odrazu. jesli ktos mial ten sam problem , prosze pomozcie jesli jakos to rozwiazaliscie.

POZDRAWIAM Michu1306 :-/ prosze o odpowiedz jesli byscie cos wiedzieli na ten temat na michu2321@wp.pl Pozdrawiam

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 16 wrz 2012, 13:56

Proponuję żebys zadzwonił do goscia ktory zajmuje sie regeneracja tych gaźników, na pewno Ci doradzi czy trzeba go wymienić czy tez podpowie jak go masz ustawić a oto numer to niego 62/7670356

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 wrz 2012, 14:21

2EE wymienia sie na 2E i pasuje na tą podstawe, potem tylko regulacja i podłącza sie do gaźnika obieg płynu chłodniczego.

lipek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 02 sie 2011, 14:08
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: lipek21 » 16 wrz 2012, 19:45

jak coś to posiadam 2e na sprzedanie
http://tablica.pl/oferta/gaznik-audi-vw ... 12FZ3.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl