Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z avant] 22litry 280 km pół na pół trasa miasto

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 30 lip 2010, 12:11

audion pisze:zostaly przedmuchane te siatki z obu stron, w srodku tez na ile sie dalo, ale bez sciagania siatek, wiem ze to moze jeszcze nie to co powinno byc, ale roznica jest zauwazalna gola stopa ;)
o jakich siatkach ty mówisz ?? gdzie one są?

Sugerujecie ze moje 1z na Bosch'u powinien sie tak samo zbierać jak octavia na pierburgu?
W tej chwili na pewno tak nie jest. W octavi to mozna chyba zmieniac biegi do 4 bez dodawania gazu, taki ma mocny dół obrotów.
Apropos głowicy to ktoś mi powiedział że u mnie jest jeszcze żeliwna, przyznam że nie weryfikowałem tej informacji.

P.S.
Jest ktoś w Łodzi kto użyczyłby na chwilkę swój przepływomierz Bosch'a do testów

kolego zacznij od podłączenia swojego auta pod Vaga to na początek żeby zobaczyć dawke itd. to jest najważniejsze.

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 30 lip 2010, 23:44

diablo228 pisze:
o jakich siatkach ty mówisz ?? gdzie one są?
Siatki te sa po obu stronach przeplywomierza, przy wlocie i wylocie i strzega jego wnetrznosci. Chyba ze w boschu ich nie ma, w pierburgu jak najbardziej sa.

qbab
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 18 paź 2007, 14:10

Post autor: qbab » 01 sie 2010, 08:14

diablo228 pisze: kolego zacznij od podłączenia swojego auta pod Vaga to na początek żeby zobaczyć dawke itd. to jest najważniejsze.
Niedawno robiłem rozrząd i zakladam, że wszystko mam poustawiane. Zresztą niewiele sie zmienilo po zmianie.

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 01 sie 2010, 09:02

najlepiej jak pojedziesz do jakiegos klubowicza co sie zna, i oczywiscie jest z twojej okolicy.... taka rada

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 02 sie 2010, 00:54

diablo228 pisze: Sugerujecie ze moje 1z na Bosch'u powinien sie tak samo zbierać jak octavia na pierburgu?
W tej chwili na pewno tak nie jest. W octavi to mozna chyba zmieniac biegi do 4 bez dodawania gazu, taki ma mocny dół obrotów.
zaraz zaraz, octavia miała montowany silnik 1z,ahu? jakoś nie bardzo w to wierzę, tam już pewnie jest turbina VNT więc nie ma co porównywać. Coś musisz mieć nie tak, bo nie ma aż takiej tragedii jak opisujesz, może katalizator zapchany? u mnie po wycięciu była baaardzo duża różnica. Do tego wyczyściłem EGR, już nawet nie wspominam o wymianie filtra paliwa i powietrza. U mnie po tym wszystkim szacuje +20KM i znośny dół - czyt. - powrót do serii.

qbab
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 18 paź 2007, 14:10

Post autor: qbab » 03 sie 2010, 09:31

maqubis pisze:
diablo228 pisze: Sugerujecie ze moje 1z na Bosch'u powinien sie tak samo zbierać jak octavia na pierburgu?
W tej chwili na pewno tak nie jest. W octavi to mozna chyba zmieniac biegi do 4 bez dodawania gazu, taki ma mocny dół obrotów.
zaraz zaraz, octavia miała montowany silnik 1z,ahu? jakoś nie bardzo w to wierzę, tam już pewnie jest turbina VNT więc nie ma co porównywać. Coś musisz mieć nie tak, bo nie ma aż takiej tragedii jak opisujesz, może katalizator zapchany? u mnie po wycięciu była baaardzo duża różnica. Do tego wyczyściłem EGR, już nawet nie wspominam o wymianie filtra paliwa i powietrza. U mnie po tym wszystkim szacuje +20KM i znośny dół - czyt. - powrót do serii.
Nie jestem znawcą ale w Skodzie jest silnik 90KM i ten nie ma turbiny ze zmienną geometrią, ma ją dopiero silnik 110KM.
Katalizator mam przebity (wg zapewnień poprzedniego właściciela. EGR - nie mam pojęcia.
Filtry wymienione. Może rzeczywiście dobrze by było spróbować przeczyścić przepływomierz ale jak się do tego zabrać. Ta przepływka Boscha jest chyba mniej dostępna niz Pierburg. Na allegro są zazwyczaj razem z filtrem powietrza co sugeruje że niełatwo rozłączyć te elementy.

Co się stanie jak odłącze przepływomierz, zobaczę rożnicę na gorsze czy lepsze?

Pzdr
QbaB

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 03 sie 2010, 12:31

qbab pisze:Co się stanie jak odłącze przepływomierz, zobaczę różnice na gorsze czy lepsze?
Jak ja odpiłem przepływkę to autko tak zesłabło że ciężko było jechać a do tego wkręcało się tylko na max 3000 obrotów, żeby powróciło do poprzednich osiągów po podpięciu trzeba zgasić i ponownie zapalić silnik

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 sie 2010, 22:07

qbab pisze:Co się stanie jak odłącze przepływomierz, zobaczę rożnicę na gorsze czy lepsze?
Nic się nie stanie ,prócz tego że będzie jechać jak byś ciągnął wagon ;-)
qbab pisze:Nie jestem znawcą ale w Skodzie jest silnik 90KM i ten nie ma turbiny ze zmienną geometrią, ma ją dopiero silnik 110KM.
Były 90 konne z turbo ze zmienną geometrią tylko nie pamiętam kodu silnika .Ale uwierz mi że nie chciałbyś zmiennej geometri ,bo to turbo nadaje sie do jazdy po autostradach a nie do zamulania po mieście ,wiecznie się w tych turbinach kierownice zapiekają .Mój zetorek na pierburgu piszczy oponami na dwójce jak mi się za bardzo noga omsknie ,wtryski ori ,soft oczywiście podrasowany ale bez hardkoru czyli średni ,zero dymu ,dawka 3,8mg,spalanie srednie ok.6l.Pieknie chodzi i nie zamieniłbym go na żaden inny

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 03 sie 2010, 22:13

to chyba moim nie jeździłeś :lol:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 sie 2010, 23:52

gibaj pisze:to chyba moim nie jeździłeś
No nie ;-) nie mówię że nie ma bardziej hardcorowych ,bo są .Moja jest delikatnie podkręcona bo rajdowcem nie jestem i palić gumy nie lubię ,jak mi czasem mało to robię pstryk i wtedy wiadmo co ;-)

qbab
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 18 paź 2007, 14:10

Post autor: qbab » 04 sie 2010, 07:17

MUNIOR pisze:Mój zetorek na pierburgu piszczy oponami na dwójce jak mi się za bardzo noga omsknie ,wtryski ori ,soft oczywiście podrasowany ale bez hardkoru czyli średni ,zero dymu ,dawka 3,8mg,spalanie srednie ok.6l.Pieknie chodzi i nie zamieniłbym go na żaden inny
No właśnie, na pierburgu.
A Bosch powinien tak samo chodzić?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 sie 2010, 13:31

qbab pisze:A Bosch powinien tak samo chodzić?
Powinien chodzić bardzo podobnie ,w końcu też 90 koni ,tyle że moment obrotowy mniejszy o ok. 20 Nm .Spytaj kolegi Kostrz -a ,on miał zdaje zetora na boschu ,co prawda zachipowanego ale wymiatał nieżle .Także z twojego zetorka też da się wykrzesać życie tylko trzeba się trochę pobawić .Najczęściej przyczyną zamulenia w zetorach na boschu jest szwankujący przepływomierz .Czyszczenie raczej nic mu nie pomoże ,jedynie wymiana na jakiś sprawny.Najlepiej upewnić się podmieniając od kogoś z takim samym autem

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 04 sie 2010, 17:01

żartowałem MUNIOR ja też nie jestem za jakimś paleniem gumy ale fakt na pierburgu jest jazda bardziej dynamiczniejsza <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 sie 2010, 22:12

gibaj pisze:żartowałem MUNIOR ja też nie jestem za jakimś paleniem gumy ale fakt na pierburgu jest jazda bardziej dynamiczniejsza <ok>
:mrgreen:

bobx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 02 cze 2009, 07:22
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bobx » 28 sty 2011, 22:40

odświeżam temat po latach !
Mój zetor żre prawie 10 teraz na mrozach !!!!!!!!
normalnie nie zjeżdżał poniżej 8 ...!!
Rozumiem, że po tuningu, ale qrwa przepłacać 2-3litry na 100
??????????????????????????????????????????????????????????????????
Logi są gdzieś tam w moich wypowiedziach, czy poprzedni właściciel przesadził z modami ??
Czy to jest norma ????????????

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl