[b4 1z avant] 22litry 280 km pół na pół trasa miasto
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Nie wiemmisiekdzwon pisze:A po jakim tuningu jest zetorek i ile kuni ma pod maską? Bo np przy ostrzejszej jeździe zmodzonym zetorem to spalanie 10 litrów nie jest czymś bardzo dziwnym choć spalanie faktycznie może przeszkadzać
Logi https://audi80.pl/b4-1zprosba-o-spra ... t44803.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Cuś za dużo ,nawet jak na zimę .Szukaj wycieków .Nie wiem jak Ty tam jeżdzisz ale nawet po modach spalanie nie jest w stanie osiągnać 10 litrów .Moja wsysa jakieś 6,5 litra ,mody jak widzisz w podpisie ,jazda 100%miasto i krótkie odcinki ,tyle że startuje zazwyczaj z temperaturą silnika ok.30-40stopni i nie przekraczam 2200obr Co do twoich logów to ;kąt wtrysku za pużny ,dawka 3mg taka sobie ,jeżdzą na wiekszych turbo ciut nie daje rady i nie dobija do specyfikacji ,korekcje na wtryskach jakieś kosmiczne ,obstawiam lejące wtryskibobx pisze:odświeżam temat po latach !
Mój zetor żre prawie 10 teraz na mrozach !!!!!!!!
normalnie nie zjeżdżał poniżej 8 ...!!
Rozumiem, że po tuningu, ale qrwa przepłacać 2-3litry na 100
??????????????????????????????????????????????????????????????????
Logi są gdzieś tam w moich wypowiedziach, czy poprzedni właściciel przesadził z modami ??
Czy to jest norma ????????????
Panowie po tych logach kąt wtrysku był ustawiony. oraz zapłon i wyczyszczony nastawnik podałem stare logi, bo myślałem, że coś wniosą do sprawy [ miałem na myśli mechaniczne zmiany które może wykazać] Jak pisałem modził poprzedni właściciel . Nie znam się na tym i szukam przyczyny tak dużego spalania w końcu PLN uciekają.
Kazali trochę pojeździć to pojeździłem zrobiłem jakieś 4000-5000 i poniżej 8 nie udało mi się zejść. A teraz prawie 10
obstawiam lejące wtryski TZN??
Kazali trochę pojeździć to pojeździłem zrobiłem jakieś 4000-5000 i poniżej 8 nie udało mi się zejść. A teraz prawie 10
obstawiam lejące wtryski TZN??
No to panowie mam problem !
Sprawdziłem wtryski na maszynie i są w dobrym stanie ciśnienie 175-180.
Dwa jak to powiedział mechanik rozpylają tak na 75% tak jak powinny natomiast dwa w bardzo dobrym stanie. Zresztą powiedział, że widział w dużą gorszym stanie i nikt nie narzekał na zbyt duże spalanie.
I teraz mam problem, bo spalanie jak było za duże tak jest
Skoro to nie są wtryski, zapłon, kąt wtrysku, ani dawka paliwa to tak myślę, że może spróbuje wrócić do normalnego programu i zobaczyć co się dzieje.
Może po prostu poprzedni właściciel spieprzył chipa ??
Jest taka możliwość ??
Jeszcze jedno jak powinna być oporność na wtrysku sterującym ??
Sprawdziłem wtryski na maszynie i są w dobrym stanie ciśnienie 175-180.
Dwa jak to powiedział mechanik rozpylają tak na 75% tak jak powinny natomiast dwa w bardzo dobrym stanie. Zresztą powiedział, że widział w dużą gorszym stanie i nikt nie narzekał na zbyt duże spalanie.
I teraz mam problem, bo spalanie jak było za duże tak jest
Skoro to nie są wtryski, zapłon, kąt wtrysku, ani dawka paliwa to tak myślę, że może spróbuje wrócić do normalnego programu i zobaczyć co się dzieje.
Może po prostu poprzedni właściciel spieprzył chipa ??
Jest taka możliwość ??
Jeszcze jedno jak powinna być oporność na wtrysku sterującym ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bobx pisze:Skoro to nie są wtryski, zapłon, kąt wtrysku, ani dawka paliwa to tak myślę, że może spróbuje wrócić do normalnego programu i zobaczyć co się dzieje.
Może po prostu poprzedni właściciel spieprzył chipa ??
Też słyszałem taki tekst ,a jednak wtryski były do du...y ,co sie okazało dopiero po wymianie .Przy takich kosmicznych korekcjach ,jak ci jeszcze do tego nadmiernie dymi ,to na pewno coś z nimi nie jest tak jak być powinno .Jak masz ori kompa ,to załóż i pojeżdzij, ale zuzycie ok.10 litrów to jakiś hardcor ,nawet przy podkręconym sofcie nie powinien spalić takiej ilości,góra to 8 litrów i to po mieście.A oporność cewki sterującego to ok.90-120 omów ,choć wątpię żeby to on był przyczynąbobx pisze:Zresztą powiedział, że widział w dużą gorszym stanie i nikt nie narzekał na zbyt duże spalanie.
Chodzi mi o to, żeby nie ładować kasy na nowe wtryski, bo jak się okaże, ze właduje parę stówek, a dalej chlipie to żona mi nogi z ........ :mrgreen:
A dymi na czarno tylko przy ostrym bucie, ale to chyba normalne.
Plan mam taki, żeby kupić ori kompa pojeździć jeśli, dalej pije to wstawić z powrotem zawirusowany i sprzedać ori. Jednak ma to sens jeśli uważacie, że można tak spieprzyć chipa żeby miał takie spalanie.
Natomiast, jeśli wpakuje kasę na końcówki i robocizne to już mi się tego nie uda odzyskać.
Więc proszę o konkretną odpowiedź : "Czy mógł ktoś spieprzyć chipa i dlatego mam takie spalanie"
A dymi na czarno tylko przy ostrym bucie, ale to chyba normalne.
Plan mam taki, żeby kupić ori kompa pojeździć jeśli, dalej pije to wstawić z powrotem zawirusowany i sprzedać ori. Jednak ma to sens jeśli uważacie, że można tak spieprzyć chipa żeby miał takie spalanie.
Natomiast, jeśli wpakuje kasę na końcówki i robocizne to już mi się tego nie uda odzyskać.
Więc proszę o konkretną odpowiedź : "Czy mógł ktoś spieprzyć chipa i dlatego mam takie spalanie"
Witam wszystkich....moje auto jest z 93 r na przepływce Boscha...auto pracuje wydaje mi się normalnie,odpala bez problemów w największe mrozy,przyśpiesza też normalnie....jedynie co do zużycia paliwa można by się przyczepić ...ok 8 -9 l /100 km zrobiłem logi .... nie udało mi się wcisnąć gazu do deski,nie mogłem powtórzyć próby ale może uda się komuś coś z tego odczytać...
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/j_bin_37981.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/j_bin_37985.html
proszę o sugestie....
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/j_bin_37981.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/j_bin_37985.html
proszę o sugestie....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
[ Dodano: 2011-03-13, 21:45 ]
Dawka 15 duża odpowiadająca ok.2 mg i na pewno nie jest to dawka fabryczna Kąt wtrysku do poprawki ,za wczesny ,powinien być ok.50 ,u ciebie 73-68. Ale żeby to powodowało aż takie spalanie <hmm> watpię ...chyba że masz ciężką nogę :mrgreen:januszbin pisze:Witam wszystkich....moje auto jest z 93 r na przepływce Boscha...auto pracuje wydaje mi się normalnie,odpala bez problemów w największe mrozy,przyśpiesza też normalnie....jedynie co do zużycia paliwa można by się przyczepić ...ok 8 -9 l /100 km zrobiłem logi .... nie udało mi się wcisnąć gazu do deski,nie mogłem powtórzyć próby ale może uda się komuś coś z tego odczytać...
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/j_bin_37981.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/j_bin_37985.html
I jak kolego doszedłeś już co nie tak z tym spalaniem? Ja również na Boschu mam sofcik+ 205 dawka ok 17 i też ciężko zejść poniżej 10 w mieście przy "normalnej" jeździe bez zamulania a w trasie to i 6 się uda przy przelotowej prętkości ok 130 km/hjanuszbin pisze:Jak jadę sam to raczej nie oszczędzam a jak z "pilotem" to max 120/h,ogólnie rzecz biorąc to nie można nazwać tego ostrą jazdą tyle że większość to w mieście i raczej na niedogrzanym silniku,może stąd takie spalanie!?.. mam wstawione wtryski 205...ale przed wymianą zużycie było podobne....