[b3 2.0]nawiew nie dziala poprawnie, goracego powietrza brak
[b3 2.0]nawiew nie dziala poprawnie, goracego powietrza brak
co sie zepsulo jak nawiew nie nawieiwa. zaczyna dopiero od trojki nawiewac. i co jest powodem tego, ze nie leci powietrze cieple tylko takie troszeczku cieplejsze niz na dworze. w zime to niezafajna sprawa <osohozi>
jakiego plynu? teperature plynu chlodzacego ok 80stopni, jak sie chlodnica zalacza to 90stopni ma. a silnika nie wiem, gdyz nie mam wskaznika takiego. ale to juz niech tam nawiewa od tej 3-ki halasuje ze ojeje ale to jeczcze da sie wytzrymac (do czasu ). ale dlaczego mi nie grzeje goracym powietrzem co sie posypalo. mam iglo.
nie stalo sie z dnia na dzien. grzal coraz slabiej i slabiej i slabiej az grzeje praktycznie brak cieplelka z niego. a co ja moge nie miec takiego filtra w moim modelu? ale nigdy tego filtra nie wymienialam, no niezle. to moze on, jest przyczyna tego, ze mam iglo w aucie. hmmmm.......
Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 23:44 przez anniXXX (usunięte), łącznie zmieniany 1 raz.
jak bym miala filter kabinowy ( ktorego musze wymienic tyle lat niewymieniany ile on syfow mi musi wpuszcac doi srodka) bardzo zatkany, to by mi tak dobrze nie wial tym zimnym powietrzem ja mam poprostu model do cieplych krajow to co nagrzewnica lub termostat sie popsul? czyli wizyta u mechanika pozostala tylko?
edit, lierowki
edit, lierowki
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 11:44 przez anniXXX (usunięte), łącznie zmieniany 1 raz.
intensywnosc i zimnosc tego powietrza. bo mi nawiew chodzi dopiero od 3 wiec wieje , ze ho ho i jaki halas. konfortu, to teraz z jazda nie ma. gdyz szyby paruja przez to chyba, ze nawiew na nizszych pulapach nie dziala. jazda polega tylko na tym, by sie zapakowac jak eskimos i operowac dmuchawa wlaczac, wylaczac, by miec jakas widocznac w sparowanym aucie :roll:
a ja wyskakuje z teromostatem, ze moze zepsuty jak on w chlodnicy jest, a ona dziala, az za intensywnie choziaz cos dziala;-)
edit. ilterowki, chyba jakas klase opuscilam jak uczyli pisac albo styki w glowie nie takie
a ja wyskakuje z teromostatem, ze moze zepsuty jak on w chlodnicy jest, a ona dziala, az za intensywnie choziaz cos dziala;-)
edit. ilterowki, chyba jakas klase opuscilam jak uczyli pisac albo styki w glowie nie takie
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 12:48 przez anniXXX (usunięte), łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jeszcze zanim ruszysz nagrzewnice ... jak silnik juz ci ostygnie i bedzie lodowaty to pogladaj go czy niema wyciekow plyny chlodniczego, przy kroccach wezow wodnych, na cieplym tego nie zobaczysz bo wszelkie wycieki wyparuja szybko,
bo moze byc tak ze plyn ci ucieka z ukladu chlodzenia i niema go juz pewnie w nagrzewnicy a co zatym idzie nigdy ci ona nie na grzeje nawet jak bedzie dobra
bo moze byc tak ze plyn ci ucieka z ukladu chlodzenia i niema go juz pewnie w nagrzewnicy a co zatym idzie nigdy ci ona nie na grzeje nawet jak bedzie dobra
ja tego nie bede ruszac sama, bo jescze cos zepsuje ;-)nawet nie wiem gdzie sa te krucce. ale plynu mi chlodzacego w pojemniczku nie wybywa. kiedys tylko wystrzelila rura z chlodnicy. pojade do "fachowcow" to mi naprawia jak przy okazji nie zepsuja czegos innego. w kazdym badz razie autko sie sypie, to chyba przez te mrozy moze u mechanikow rabat dostane, ze jestem staly klient
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
raczej przez zaniedbania, wiesz jesli np byla woda w ukladzie chlodzenia, to nie wina auta, jesli wszelkie usterki byly z przymrozeniem oka robione to tez nie wina mrozow... obejrzec czy plyn chlodniczy ci cieknie po silnku z kroccow to mechanik ci nie potrzebny sama jak popatrzysz to zobaczysz gdzie jest mokro :mrgreen:annijawy pisze:autko sie sypie, to chyba przez te mrozy
ona jest wchucham, wydmucham(musze jej galerie tu jaks zrobic , by ja eksponowac ). fajnie w niej wszystko chodzi, ale juz tak powolutku sie sypie (ze to przez mrozy to zartowalam).czyli licznik kilometrowy juz sie zaciol na ament ( po latach bede miec caly czas 250 tysiecy przejachane, czyli jak bede chiala ja sprzedac to moze pojdzie w dobrej cenie ), skrzynia biegow do wymiany. te dmuchawy, ogrzewanie do naprawy, przednie zawieszenie i jakas uszczelka z miski olejowej, bo "cos sie poci....". wszystko w niej naprawiane na bierzaco bylo-jest, nie wiem jak to z ta skrzynia biegow bedzie. pojedzie do mechanika to sie zobaczy. od kad ja mam jeszcze mnie nie zawiodla podczas jazdy, (a jak waz z chlodnicy strzelil to raz )nie wyglada wizualnie na swoje lata, chodzi tez niezle, pali malo. ale ona jest u mnie dozywotnio, sentyment pierwszy samochod . wiec wybacza sie mankamenty
ps. tak jak by mi tak przyblizyc gdzie kukac na te krucce ( co to jest) to tam zerkne czy nic mi nie leci.
ps. tak jak by mi tak przyblizyc gdzie kukac na te krucce ( co to jest) to tam zerkne czy nic mi nie leci.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
weze wodne czyli te przez ktore plynie woda miedzy silnikiem, chlodnica, zbiorniczkiem wyrownawczym, nagrzewnica, oraz "chlodniczka" przy filtrze oleju sa "przymocowane" np do bkoku silnika za pomoca opasek metalowych skrecanych lub samozaciskowych, do tzw kroccow, jest to tworzywo sztuczne przypominajace plastik ... czesto w tych kroccach sa czujniki, dodatkowo miedzy kroccami a np blokiem silnika jest tzw uszczelka czyli oring, czesto jest tak ze np szpilki niedociskaja krocca do bloku i woda sie saczy spod oringa. i bywa ze spod opasek, moze byc tez ten krociec popekany ... jest troche tych mozliwosci, tak siak zobacz pierw czy masz mokro wokolo nich
na rysunku sa np jako nr 1 i 5, na twoim silniku moze byc ich kilka
polecam ksiazeczke do poczytania jest w drugim poscie od gory u marcinGD
https://audi80.pl/all-sam-naprawiam- ... htm#559554 pobierac, czytac, i porownywac w swoim aucie
na rysunku sa np jako nr 1 i 5, na twoim silniku moze byc ich kilka
polecam ksiazeczke do poczytania jest w drugim poscie od gory u marcinGD
https://audi80.pl/all-sam-naprawiam- ... htm#559554 pobierac, czytac, i porownywac w swoim aucie
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 14:31 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.