Powinien wiedziec ale nie musi mowic
Masz klar na rantach[lakier bezbarwny], rotorty zabezpieczyc tasma papierowa ale i tak nakladajac scansol musisz nakladac go tak zeby nie nakladac za rant bo scansol jakjest swiezej produkcji to jest tak zracy ze przez lipna tasme papierowa sie przezre i uszkodzi lakier pod nia.
Wskazowki z pierwszego postu wystarcza tylko do polerki ale zeby usunac ubytki w rantach spowodowane zawadzeniem o kraweznik musisz je obrobic slusarsko, stoczyc rowno dookola albo wyszlifowar rowno dookola jesli wyszlifujesz tylko w tym miejscu gdzie jest uszkodzenie to zrobisz dolegk i felgas bedzie sprawiac wrazenie krzywej jak sie bedzie obracac.
Wszyustkie wzery(czarne/ciemne plamy pod popekanym lakierem bezbarwnym) musisz dokladnie wyszlifowac pierwszym papierem sciernym jakiego bedziesz uzywał.
Mozna tez napawac ubytki i stoczyc na rowno dookola.
Jedno i drugie wymaga troche obycia z takimi rzeczami zeby to zrobic dobrze.
Potem powierzchnie nalezy wygladzic papierami a nastepnie polerowac pasta.
Pasty dobre sa rozne moga byc w kremie albo w konsytstencji stalej, w kostce zalezy kto czym woli robic.
Dla kogos niedoswiadczonego calosc bedzie czasochlonna i mozolna, w twoim przypadku obstawiam jakies 3 tygodnie.
PS-
Kacper w RH Phoenixach rant nie jest zakonczony kraweznikiem tylko konczy sie w takim rowku ktory zawija go o 180stopni i zaczyna sie rotor, zycze powodzenia w znalezieniu patentu zeby tam dobrze i dokladnie dojsc papierem oraz pasta nie uszkadzajac lakieru na ramionach :mrgreen: