Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abc 2.6 v6]szwankującej wskażniki obr.paliwa i temperatury

Wszystko co tyczy się silników V6
bany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:42
Lokalizacja: łańcut

[abc 2.6 v6]szwankującej wskażniki obr.paliwa i temperatury

Post autor: bany » 21 gru 2010, 00:55

witam. Otóż od jakiegoś czasu obrotomierz ledwo się rusza np. jadąc 100km na godź. wskazuje 1100 obr. dopiero jak pojeździ z godzinke to się normuje. tak samo wskaźnik paliwa prawie cały czas wskazuje zero czasami się podniesie na chwilę. I temperatura tak samo jak wskaźnik paliwa chyba że jak już stanę na chwile to się podniesie POMÓŻCIE

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Re: [abc 2.6 v6]szwankującej wskażniki obr.paliwa i temperat

Post autor: Przemo80b3 » 21 gru 2010, 06:20

bany pisze: tak samo wskaźnik paliwa prawie cały czas wskazuje zero czasami się podniesie na chwilę. I temperatura tak samo jak wskaźnik paliwa chyba że jak już stanę na chwile to się podniesie POMÓŻCIE
Witam. Za wskaźnik paliwa i temp. odpowiedzialny jest regulator napięcia w liczniku (z tyłu licznika taki mały czarny z trzema nóżkami) jeśli on szwankuje, to nie wskazuje temp. i paliwa ;-)
A i od razu sprawdź licznik w poszukiwaniu zimnych lutów (przerwanych ścieżek)

jacon51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 06 lis 2010, 11:18

Post autor: jacon51 » 21 gru 2010, 10:39

a kolego jak sprawdzić te zimne luty ??

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 21 gru 2010, 21:34

jacon51 pisze:a kolego jak sprawdzić te zimne luty ??
Będzie poprostu widać ''przerwaną'' ścieżkę na płycie licznika. Jeśli są ''zimne luty'' to łatwo je dostrzec ;-)

bany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:42
Lokalizacja: łańcut

Post autor: bany » 22 gru 2010, 00:14

ok dzięki postaram się jak najszybciej sprawdzić i napisać jak mi poszło dzięki

jacon51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 06 lis 2010, 11:18

Post autor: jacon51 » 26 gru 2010, 12:56

ja tez mam taki problem ale kolego u mnie raz chodzi a raz nie to co to moze być??

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 26 gru 2010, 23:30

jacon51 pisze:ja tez mam taki problem ale kolego u mnie raz chodzi a raz nie to co to moze być??
To samo co kolega wyżej. Demontaż licznika, sprawdzasz połączenia i najlepiej od razu wymień stabilizator napięcia.

dezy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dezy » 23 sty 2011, 21:45

A czy znasz może parametry tego stabilizatora. Nie chciał bym dwa razy wykręcać licznika.

Dziękuję i pozdrawiam

[ Dodano: 2011-01-23, 22:51 ]
mam: TCA 700Y

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 sty 2011, 23:38

Co do parametrów było o tym stabilizatorze na forum. Chyba jako zamiennik podejdzie 7810 jak dobrze pamiętam, tylko trzeba go włożyć odwrotnie niż był ten fabryczny.

dezy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dezy » 30 sty 2011, 18:56

Wczoraj wymieniłem stabilizator na TCA700Y . W B4 nawet nie trzeba nic lutować. Wypiąłem stary i wpiąłem odwrotnie nowy dając małą nakrętkę pod radiatorek. gra i bucy :mrgreen:

Na allegro cena od 1 zł do 5 zł..... Polecam.... po problemie.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 30 sty 2011, 21:03

A powiedzcie jak się do niego dostać bo zaraz płytkę połamię :-? a mi pokazuje paliwko ale temp ani drgnie dlatego obstawiam ,,trójnóg''

dezy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dezy » 30 sty 2011, 21:35

Ja miałem trzy osobne gniazdka ( blaszki) po prostu odkręciłem śróbkę i wysunąłem. Mam jednak radę... pomysła mam.... jeśli nie da się wysunąć to utnik przy scalaku, a potem jak nowy przykręcisz to zlutuj stare z nowy...też będzie pięknie

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 30 sty 2011, 21:49

O i udało się wyszarpnąłem na chama <ok>

dezy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dezy » 30 sty 2011, 23:29

napisz tylko czy zmiana działa i jaki model stabilizatora zapodałes ..... dla potomnych

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 30 sty 2011, 23:44

Ok spoko ten co dziś wyszarpnąłem ma nr-y TCA 700Y a kupię taki jaki będą mieli na stanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl