[Audi B4 ABK] wymiana linki hamulca ręcznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 280
- Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
- Lokalizacja: EP
Jak jest z tymi dlugosciami? W Intercars sa linki Adriauto:
Audi 80 Disc Brake LH-RH 9/91-95 1750mm/1590mm
PN Audi: 8A0609721AF-8A0609721J-8A0609721T
PN Adriauto: 03.0234
Polski Linex ma takie dlugosci:
Audi 80 09.91-95 L/P, tarcze 1722mm/1566mm
PN AudiL 8A0609721AF+J+T
PN Linex: 03.01.13
Sa 2 o roznej dlugosci, czy to wyboru 2x 1750 lub 2x 1590?
Audi 80 Disc Brake LH-RH 9/91-95 1750mm/1590mm
PN Audi: 8A0609721AF-8A0609721J-8A0609721T
PN Adriauto: 03.0234
Polski Linex ma takie dlugosci:
Audi 80 09.91-95 L/P, tarcze 1722mm/1566mm
PN AudiL 8A0609721AF+J+T
PN Linex: 03.01.13
Sa 2 o roznej dlugosci, czy to wyboru 2x 1750 lub 2x 1590?
przyłączam się d pytania monkahead bo widzę że dalej nikt tego nie wykminił. Sam stoję przed dylematem bo znalazłem na allegro linki i mają opis: "(8A0609721AF - 8A0609721J - 8A0609721T / 1725/1565mm / 01020E92)" są przeznaczone do audi b4 z tarczami z tyłu i teraz nie wiem czy będą pasowały do mojego sedana czy będą za krótkie bo wg etki linka powinna mieć 1741 mm. Przy okazji, linki są wyprodukowane przez ricambiflex, zna ktoś tą firmę? Cena 40 zł za linkę nie jest wygórowana np. w stosunku do ATE.
ja linex mam i mogę polecic zadnych problemów z nimi, smigaja juz 1,5 roku dla zainteresowanych mogę zerknąć na dlugość orginalnych bo chyba jedna mi zostala a dlugosc jest ta sama co linexmonkahead pisze:Jak jest z tymi dlugosciami? W Intercars sa linki Adriauto:
Audi 80 Disc Brake LH-RH 9/91-95 1750mm/1590mm
PN Audi: 8A0609721AF-8A0609721J-8A0609721T
PN Adriauto: 03.0234
Polski Linex ma takie dlugosci:
Audi 80 09.91-95 L/P, tarcze 1722mm/1566mm
PN AudiL 8A0609721AF+J+T
PN Linex: 03.01.13
Sa 2 o roznej dlugosci, czy to wyboru 2x 1750 lub 2x 1590?
skąd ta rozbieżność w długościach?
również noszę się z zamiarem wymiany linek i regeneracji zacisków.
czy wajcha ręcznego powinna chodzić lekko? Bo u mnie to masakra, mam nadzieję że po wymianie będzie lżej.
i jeszcze jak ktoś pamięta cenę to było by fajnie.
[ Dodano: 2014-05-13, 21:55 ]
dziś już sobie jedną linkę prawie całą wyjąłem, trochę pogoda niedopisywała i brak kanału...
póki co najwięcej problemów jest z tymi wsuwkami zabezpieczającymi. jedna cała a druga urwana ( bez tych łapek ) nie ma za co złapać, jutro spróbuję ją obrócić o 180 stopni i wybić do góry.
takie blaszki ktoś może ma na sprzedaż albo jakiś namiar jak ich szukac?
również noszę się z zamiarem wymiany linek i regeneracji zacisków.
czy wajcha ręcznego powinna chodzić lekko? Bo u mnie to masakra, mam nadzieję że po wymianie będzie lżej.
i jeszcze jak ktoś pamięta cenę to było by fajnie.
[ Dodano: 2014-05-13, 21:55 ]
dziś już sobie jedną linkę prawie całą wyjąłem, trochę pogoda niedopisywała i brak kanału...
póki co najwięcej problemów jest z tymi wsuwkami zabezpieczającymi. jedna cała a druga urwana ( bez tych łapek ) nie ma za co złapać, jutro spróbuję ją obrócić o 180 stopni i wybić do góry.
takie blaszki ktoś może ma na sprzedaż albo jakiś namiar jak ich szukac?
Co do rozbieżności to zauważ że podajesz dane dwóch producentów i nie przejmowałbym się tym za bardzo. Były jeszcze zaciski ATE Theves czy coś takiego, być może one były inaczej zbudowane i stąd różnica, tego nie mogę Ci powiedzieć na 100%. Natomiast mogę powiedzieć Ci jedno, idziesz do motoryzacyjnego i jeśli są tam ludzie nie tylko szukający w katalogach to na hasło "linki hamulca ręcznego audi 80 hamulce tarczowe" w mniej niż minutę masz mieć je w ręku. Osobiście dostałem tą z wymiarowaną przez Linexa Audi 80 09.91-95 L/P, tarcze 1722mm/1566mm
linki już rozpiąłem od zacisków i jedną w podłodze. Z drugą mam problem, bo jest urwane ucho od zabezpieczenia i ciężko to wyjąć. Będę próbował obrócić tą blaszkę o 180 stopni i wybić do góry.
Chciałem się doradzić jak ustawić naciąg linek? Bo u mnie jak rozbierałem to po pierwsze ten haczyk na linki nie był równo ustawiony, a po drugie było tu prawie całe luźne... w sumie nie musiałem odkręcać dużo tej nakrętki do regulacji żeby wyjąć linki z haczyków.
jak jest u Was? I czy dźwignie ręcznego w aucie chodzi lekko?
Jutro drugi zacisk do regeneracji, potem nowe linki
Chciałem się doradzić jak ustawić naciąg linek? Bo u mnie jak rozbierałem to po pierwsze ten haczyk na linki nie był równo ustawiony, a po drugie było tu prawie całe luźne... w sumie nie musiałem odkręcać dużo tej nakrętki do regulacji żeby wyjąć linki z haczyków.
jak jest u Was? I czy dźwignie ręcznego w aucie chodzi lekko?
Jutro drugi zacisk do regeneracji, potem nowe linki
dziś linek nie zdążyłem założyć, ale ręcznie obracając tarczę bez koła, widzę że delikatny ruch dźwigienką na zacisku powoduje blokadę. Nie wiem czy to nie za szybko bo, chyba dwa ząbki w aucie i koniec... ale przypuszczam, że jak auto na kołach stoi to potrzebuje więcej siły na zacisku żeby zatrzymać tarczę...