[ibiza] [asv] problem z mocą silnika
[ibiza] [asv] problem z mocą silnika
witam mam taki problem gdy odpale samochód wszystko jest ok normalnie się zbiera lecz coś blokuje do przy 3 tys . obrotówpoczym silnik zaczyna dziwnie chodzić przerywa i słychać stukanie jakby wtryski sie tak zajebiście tukły po czym samochód gaśnie i już niechce odpalić dopiero po jakimś czasie a jak odpali to dlej jest taki przerywający dźwięk czym to moze być?
na 99.9% zapchany filtr paliwa, u mnie też tak było, do 2500rpm rakieta potem do 3500rpm muł i po 2-3s zero reakcji silnika, a po zatrzymaniu 10 minut stania i ogromne problemy z odpaleniem
spróbuj zaciągnąć paliwo z baku przez filtr, tylko załóż sobie bezbarwny wężyk żeby się nie napić, paliwo powinno iść bez żadnego oporu (tak jakby oprócz wężyka nic nie było po drodze) to będziesz wiedział czy to filtr
a kiedy był wymieniany filtr paliwa :?:
spróbuj zaciągnąć paliwo z baku przez filtr, tylko załóż sobie bezbarwny wężyk żeby się nie napić, paliwo powinno iść bez żadnego oporu (tak jakby oprócz wężyka nic nie było po drodze) to będziesz wiedział czy to filtr
a kiedy był wymieniany filtr paliwa :?:
no i wszystko jasne, już lepiej było zalać olej rzepakowy z biedronki, a tak na bardziej poważnie to tego typu paliwo nie nadaje się nawet latem, a co dopiero zimą :shock:matig pisze:dodam ze jakieś 2-3tyg jeździłem na bioestrze i pewnie dlatego sie tak stało
wymieniaj filtr i tankuj prawdziwe paliwo, a jak masz w baku te bio to spuszczaj i najwyżej latem możesz trochę mieszać z ON
usłyszałem po tym jak zatankowałem ch.... paliwo i stanęły iglice we wtryskach, wymieniłem już końcówki ale widać, że jeszcze do tego dojdzie wymiana reszty we wtryskach, iglice stanęły po przejechaniu ok 70km, na odblokowanie iglic pomógł 1L mixolu do 10L paliwa w bakumatig pisze:a ja ci go zaczeło blokowac to słyszałeś stukot wtrysków???
zrób logi dynamiczne grup 003 i 011 bo coś mi się wydaje, że ten problem to dłuższy temat, masz ASV więc i turbina VNT, także po tym paliwie mogłeś załatwić wtryski i do tego zapiec kierownice w turbinie
a tak w ogóle to dobrze go odpowietrzyłeś :?: jak masz rozwiązany filtr paliwa, jest tam na powrocie taki plastikowy pseudopodgrzewacz :?: bo możliwe też, że ganaia w kółko powietrze powrotem zamiast wypchać do baku
a tak w ogóle to dobrze go odpowietrzyłeś :?: jak masz rozwiązany filtr paliwa, jest tam na powrocie taki plastikowy pseudopodgrzewacz :?: bo możliwe też, że ganaia w kółko powietrze powrotem zamiast wypchać do baku
jest takie coś czarne w 1 wenrzyku mam penchez powietrza jak wyłącze silnik ale nie w tym co idzie to tego pseudo podgrzewacza a co do kierownic na turbinie to wcześniej samochodem jeździła kobieta i turbo wpadało w tryb awaryjny jak sie mu dało w piec jutro zrobie logi i i ustawimy tak jak ma być wyczyścimy tez kierownice jaknie [pomoze to zmienie te wtryski i pompe wkońcu musi sie naprawic .
zobatrzymy jutro w sumie jak sie nie widzi i nie przejedzie samochodem to trudno co kolwiek doradzić jutro mam czas to się pobawimy z tym narazie dzięki za odp.
[ Dodano: 2011-02-01, 19:46 ]
witam już niemam siły do tego samochodu [problem się pogorszył a nadal nie wiemy co mu jest wymieniluśmy pompe oraz wtryski teraz jak jechałem do domu to przy wy[przedzaniu samochód mi zazoł dziwnie chodzić poczym zgasł i już nie zapalił
[ Dodano: 2011-02-01, 19:46 ]
witam już niemam siły do tego samochodu [problem się pogorszył a nadal nie wiemy co mu jest wymieniluśmy pompe oraz wtryski teraz jak jechałem do domu to przy wy[przedzaniu samochód mi zazoł dziwnie chodzić poczym zgasł i już nie zapalił