[Wszystkie V6] Rozmieszczenie elementow tempomatu
[Wszystkie V6] Rozmieszczenie elementow tempomatu
Witam
Poszukuje informacji na temat rozmieszczenia elementów tempomatu w komorze silnika.
Wiem już ze pompka znajduje się pod polka tam gdzie R4 maja akumulator. Gruszka podciśnienia znajduje się na wysięgniku pod osłoną silnika. Ale nadal nie wiem w którym miejscu wchodzi przez ścianę grodziowa waz podciśnienia i wiązka od pompki ? Do tego jest jeszcze pytanie gdzie pod deska maja przechodzić przewody podciśnienia tak żeby wystarczyły w długości (jakiś krotki mi się wydaje) i gdzie przykręcić sterownik.
Zdjęcia i dokładne opisy mile widziane :mrgreen:
Pozdrawiam.
Poszukuje informacji na temat rozmieszczenia elementów tempomatu w komorze silnika.
Wiem już ze pompka znajduje się pod polka tam gdzie R4 maja akumulator. Gruszka podciśnienia znajduje się na wysięgniku pod osłoną silnika. Ale nadal nie wiem w którym miejscu wchodzi przez ścianę grodziowa waz podciśnienia i wiązka od pompki ? Do tego jest jeszcze pytanie gdzie pod deska maja przechodzić przewody podciśnienia tak żeby wystarczyły w długości (jakiś krotki mi się wydaje) i gdzie przykręcić sterownik.
Zdjęcia i dokładne opisy mile widziane :mrgreen:
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja chyba u siebie przepuściłem wiązkę w fabrycznym miejscu (bo miałem z tą gumką uszczelniającą). Zobacz w temacie: https://audi80.pl/b4-b3-tempomat-w-b ... htm#450123chybo101 pisze:Ale nadal nie wiem w którym miejscu wchodzi przez ścianę grodziowa waz podciśnienia i wiązka od pompki ?
I jeszcze stelaż pod gruszkę niszczy mi przewód od serwa, muszę go w końcu wygiąć. Tempomat mam od AAH a tam chyba inaczej idzie podc. do serva.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja podłączyłem się prosto do kabli z których coś potrzebowałem. Mam kilka latających kostek ale nie znalazłem na nich tego co potrzebowałem.
Wiec przy kostce licznika wziąłem sygnał prędkości, z kabli wychodzących od dołu skrzynki bezpieczników podpiąłem się do pod kable dochodzące do dwóch bezpieczników z których jest podłączany fabrycznie tempomat. Sygnał świateł hamulca wziąłem z prosto z czujnika.
Wiec przy kostce licznika wziąłem sygnał prędkości, z kabli wychodzących od dołu skrzynki bezpieczników podpiąłem się do pod kable dochodzące do dwóch bezpieczników z których jest podłączany fabrycznie tempomat. Sygnał świateł hamulca wziąłem z prosto z czujnika.