[ABK] wystrzaly i duzy problem
[ABK] wystrzaly i duzy problem
Witam wszystkich nie dawno kupiłem audi 80 avant bardzo sie ucieszylem że moge mieć takie auto przejechalem 580 km i było ok ostatnio jak jechalem to kichnelo ze dwa razy i w koncu wystrzelilo ...jak pojechalem rano na kanal okazalo się ze rozwalilo tlumnik na strzepy i musialem wymienic od razu dwa i strumienice ,po tym wydarzeniu pojechalem do gaziarzy i wymieniłem reduktor (ten stary nie dawal juz sie regulowac gasnąl czasami audik na wolnych obrotach)) myslalem ze bedzie ok fajnie sie jeden dzien jezdzilo niestety jade dzisiaj rano do pracy a tu znowu walneło i rozwalilo mi przeplywomierz nie mam wogole wolnych obrotów ani na gazie ani na benzynie rozgladalem sie za przepływomierzami ale nowka 750 zl kosztuje:( poszukam moze gdzieś na szrotach cos znajde chyba ze ktos z was ma taki autko mam z 94 r silnik 2.0 ABK .Dzwonilem do tych od gazu zeby cos doradzxili bo jak mam kupic przeplywomierz i znowu ma go szlak trafic to bym sie powiesil. Gaziarz doradzil mi zebym wymienil świece kable kopułke i palec ze wtedy juz nie bedzie wystrzalów ze prawdopodobie było przez to zle spalanie CO SADZICIE NA TEN TEMAT ? instalacje mam Lovato Bardzo prosilbym o pomoc
Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 21:39 przez hetin, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak tak strzela to zainwestuj w gaz sekwencyjny, bo niedługo koszt zniszczonych przepływomierzy osiągnie koszt przeróbki na sekwencję.
Przepływomierz można próbować naprawić: https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
_uwaga
Przepływomierz można próbować naprawić: https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
Bo to podstawa przy walce z wystrzałami, tak samo jak szczelność dolotu i odpowiednie postępowanie z autem na LPG (nie odpalanie na gazie, rozgrzewanie silnika na benzynie)hetin pisze:Gaziarz doradzil mi zebym wymienil świece kable kopułke i palec ze
_uwaga
Więc tak masz 2 wyjścia. Pierwsze przy abk na 2 gen. zawsze będzie ryzyko wystrzału, żeby je obniżyć kup jak ci powiedzieli kable, kopułkę, palec, świece tylko porządne np. kable beru, a reszta bosch-a. Po tym sprawdź szczelność dolotu, zapłon i zrób tak żeby na pb chodził idealnie. Drugie wyjście inwestujesz 1600 w sekwencje i zapominasz o temacie <ok>
Na lpg można oszczędzać, ale nie można oszczędzać na samej instalacji.
Na lpg można oszczędzać, ale nie można oszczędzać na samej instalacji.
Pochwal się jakie kable kupiłeś I jak kupisz lub naprawisz przepływkę to nie zaczynaj od razu jeździć na lpg najpierw zrób przegląd auta u kogoś kumatego w tym silniku, tym bardziej że masz go od nie dawna. Musi najpierw być perfekt na benie, nie było problemów z obrotami ani nic przed tą jadką ? Sprawdź na vagu co tam słychać, może jakieś błędy będą.
Jak już będziesz pewien że silnik jest igła jeśli chodzi o zapłon, i elektronikę jedź do kumatego, polecanego przez innych serwisu lpg tam regulacja ewentualne poprawki instalacji, może regeneracja reduktora jeśli ma dużo nakulane ? Po tym wszystkim auto ma prawo do jazdy na lpg i bezproblemowej obsługi.
Jak już będziesz pewien że silnik jest igła jeśli chodzi o zapłon, i elektronikę jedź do kumatego, polecanego przez innych serwisu lpg tam regulacja ewentualne poprawki instalacji, może regeneracja reduktora jeśli ma dużo nakulane ? Po tym wszystkim auto ma prawo do jazdy na lpg i bezproblemowej obsługi.
jutro napisze jakie kable i swiece kupiłem zaznaczam ze kupiłem je zanim podpowiedzieliscie o beru i boschu .... a tak szczerze to od nie dawna mieszkam w Poznaniu i jeszcze nie znam tu dobrych mechaników czy gaziarzy ... reduktor ma pól roku tak ze raczej powinien byc ok .Jak byscie wiedzieli o jakimś dobrym zakladzie w Poznaniu chetnie skorzystam
[ Dodano: 2011-02-03, 16:40 ]
a wiec tak ŚWIECE NGK
KABLE MAXGEAR SILICONE IGNITION CABLE SET LPG&CNG
KOPUŁKA TOPTRAN
PALEC TOPTRAN
PRZEPLYWKA od Wojtek26
na przeplywke czekam jak dojdzie jade do mechanika zakladć wszystko
i mam nadzieje ze bedzie ok :oops:
[ Dodano: 2011-02-03, 16:40 ]
a wiec tak ŚWIECE NGK
KABLE MAXGEAR SILICONE IGNITION CABLE SET LPG&CNG
KOPUŁKA TOPTRAN
PALEC TOPTRAN
PRZEPLYWKA od Wojtek26
na przeplywke czekam jak dojdzie jade do mechanika zakladć wszystko
i mam nadzieje ze bedzie ok :oops:
A ja myślę że takie stwierdzenia to przesada. Ja z gazu jestem baardzo zadowolony. No chyba że chodzi Ci o niedobrane instalacji generacją do silnika to sie zgodzę. Też raczej nie chciałbym np mechanicznego wtrysku mieć na II generacji. Sorry za mały offtopLeo pisze:Kolego, czego się spodziewałeś po gazie? Chciałeś jeździć tanio, to teraz się męcz.
Będę przeciwnikiem gazu zawsze i wszędzie.
Wyjmij przepływkę, zobacz czy klapka chodzi. Ja obstawiam że tak się usadowiła że nie ma przeciągu Ustaw klapkę na 80 % uchylenia, wyeliminujesz brak powietrza tym. Ja jak miałem 2 gen. to właśnie po akcji ostrzał tak musiałem zrobić, ogólnie auto kopciło jak traktor ale jechało <ok>
ps. jeszcze zobacz czy nie masz dziury na dolocie po ostrzale bo może potrzebna jest wulkanizacja
ps. jeszcze zobacz czy nie masz dziury na dolocie po ostrzale bo może potrzebna jest wulkanizacja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków