[80 b4 2.0E ] spalanie paliwa
[80 b4 2.0E ] spalanie paliwa
Witam mam pytanie chciałbym się dowiedzieć w jakim połozeniu powinna znajdować się wskazuwka na wskazniku paliwa żeby zapaliła sie kontrolka od rezerwy bo umnie chyba niedziała kontrolka i jeżdże na wyczucie niemoge dokładnie sprawdzić spalania.I jakie powinno być średnie spalanie w 2.0 115 km ABK z góry dzięki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
U mnie auto-check (AC) wyświetla kontrolkę rezerwy dopiero jak w baku zostanie jakieś 2litry. Jeśli nie masz AC tylko mini check (MC) to nie będziesz miał kontrolki rezerwy.
Wypompowywałem pompką paliwa przez przewód odkręcony od listwy paliwowej.
Poza tym wystarczy poszukać: https://audi80.pl/wszystkieile-pala- ... vt2746.htm
Wypompowywałem pompką paliwa przez przewód odkręcony od listwy paliwowej.
Poza tym wystarczy poszukać: https://audi80.pl/wszystkieile-pala- ... vt2746.htm
u mnie sie chyba przepalila bo kiedys wyjechalem caly bak
troche bylem zaskoczony kiedy auto stanelo po 400km :shock:
Nie sugeruj sie zbytnio wskaznikiem i dolewaj jak przekroczy 1/2 bo jak bedziesz jezdzil na oparach to skasujesz pompę.
moje spalanie to 7.2 na trasie przy 120-140
a w miescie dla odmiany 14-17
mialem zima pik bo wyszlo na AC/BC srednie spalanie 20 l/100
ale u mnie pali w miescie za duzo tylko nie moge znalezc przyczyny
pozdro
troche bylem zaskoczony kiedy auto stanelo po 400km :shock:
Nie sugeruj sie zbytnio wskaznikiem i dolewaj jak przekroczy 1/2 bo jak bedziesz jezdzil na oparach to skasujesz pompę.
moje spalanie to 7.2 na trasie przy 120-140
a w miescie dla odmiany 14-17
mialem zima pik bo wyszlo na AC/BC srednie spalanie 20 l/100
ale u mnie pali w miescie za duzo tylko nie moge znalezc przyczyny
pozdro
A jak sprawdzić czy to jest AC czy MC też mam wypompować paliwo żeby sprawdzić czy kontrolka się zapali.
[ Dodano: 2011-02-03, 13:22 ]
A jezeli chodzi o spalanie to moja też tak spalała a teraz zaczeła palić ok 12 na 100 km więc coś jest nietak niewiem czy może mieć cos wsulnego z tym zaplon lub czujnik temperatury bo długo sie grzeje.
[ Dodano: 2011-02-03, 13:26 ]
To troche ci łyka paliwka :-> a może cos masz z wtryskami nie tak ze leją i tyle pali.
[ Dodano: 2011-02-03, 13:22 ]
A jezeli chodzi o spalanie to moja też tak spalała a teraz zaczeła palić ok 12 na 100 km więc coś jest nietak niewiem czy może mieć cos wsulnego z tym zaplon lub czujnik temperatury bo długo sie grzeje.
[ Dodano: 2011-02-03, 13:26 ]
To troche ci łyka paliwka :-> a może cos masz z wtryskami nie tak ze leją i tyle pali.
no spalanie mas kosmicznieSOLEK pisze:u mnie sie chyba przepalila bo kiedys wyjechalem caly bak
troche bylem zaskoczony kiedy auto stanelo po 400km :shock:
Nie sugeruj sie zbytnio wskaznikiem i dolewaj jak przekroczy 1/2 bo jak bedziesz jezdzil na oparach to skasujesz pompę.
moje spalanie to 7.2 na trasie przy 120-140
a w miescie dla odmiany 14-17
mialem zima pik bo wyszlo na AC/BC srednie spalanie 20 l/100
ale u mnie pali w miescie za duzo tylko nie moge znalezc przyczyny
pozdro
no niestety
nie moge namierzyc przyczyny ( moze faktycznie zalewa )
Tomek nie wiem czy dostales moje info na skypa w temacie oporow czujnika temperatury. Wydaje sie ze wszystko ok.
Mam przy okazji pytanko do wlascicieli ABK. Co to jest za urzadzenie ktore jest przykreceone ponizej pompy ABS i podloczone do digifanta i jakiegos czujnika na wezu nagrzewnicy. Podlaczenie stanowia gumowe przewody podcisnieniowe?
nie moge namierzyc przyczyny ( moze faktycznie zalewa )
Tomek nie wiem czy dostales moje info na skypa w temacie oporow czujnika temperatury. Wydaje sie ze wszystko ok.
Mam przy okazji pytanko do wlascicieli ABK. Co to jest za urzadzenie ktore jest przykreceone ponizej pompy ABS i podloczone do digifanta i jakiegos czujnika na wezu nagrzewnicy. Podlaczenie stanowia gumowe przewody podcisnieniowe?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
SOLEK, chodzi o urządzenie ze zdjęć z tego tematu: https://audi80.pl/b4-28-aah-przewody ... t47236.htm?
Co do spalanie to najlepiej zacząć od sprawdzenie sondy lambda. Choć jej wymiana czasem nie zagwarantuje poprawy bo może nie pracować z powodu innej usterki.
Co do spalanie to najlepiej zacząć od sprawdzenie sondy lambda. Choć jej wymiana czasem nie zagwarantuje poprawy bo może nie pracować z powodu innej usterki.