Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NE 1.8S LPG] nierówna praca silnika na ssaniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
zielony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 lip 2010, 09:38
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

[B3 NE 1.8S LPG] nierówna praca silnika na ssaniu

Post autor: zielony » 31 sty 2011, 09:03

Witam. Tak jak w temacie, czyli po odpaleniu zanim załączy ssanie jest ok, jak już załączy to silnik nierówno pracuje i trzęsie całym autem, dodaję gazu i tylko bardziej drga. Jakby nie palił na któryś z cylindrów. Kiedy tak przejadę kawałek i przełączę na gaz wszystko jest ok. Jeżeli przełączę na benzynę na ciepłym silniku, też jest ok. Mam dobre przewody, kopułkę palec, parę dni temu zmieniłem świece. Czym może być to spowodowane? Jeżeli to kwestia regulacji ssania to moglibyście udzielić jakiegoś instruktarzu?
Poza tym mam częstą przypadłość, a mianowicie szarpanie przy przyspieszaniu na niskich obrotach.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 31 sty 2011, 10:21

Kolego ściągnij z działu Download książkę o AUDI 80 , tam jest dokładnie opisana regulacja gaźnika KEIHIN I . Obawiam się , że musisz go dokładnie wyregulowac , nie tylko ssanie . Na zimnym silniku po odpaleniu bez dodania ssanie nie powimien utrzymywać wolnych obrotów , jeżeli tak jest to ktoś przed Tobą coś kombinował , żeby jeździć bez ssania . Po wyciągnięciu ssania może dostawać zbyt bogatą mieszankę i zalewać silnik . A to szarpanie przy ruszaniu to masz na zimnym silniku , czy na ciepłym , na gazie , czy na benzynie ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 31 sty 2011, 10:36

Wszystko zalezy czy masz ssanie automatyczne czy ręczne, jak kolega napisał wczesniej sciagnij sobie ksiązke sam naprawiam i sobie sam to zrobisz.

Awatar użytkownika
zielony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 lip 2010, 09:38
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: zielony » 31 sty 2011, 22:03

Mam automatyczne, a szarpie i na ciepłym i na zimnym, tak samo na gazie jak i na benzynie.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 01 lut 2011, 08:58

Silnik NE ma ssanie manualne - manetka kilka centymetrów pod stacyjką .
Pewnie masz inny silnik albo coś pomodzone .

Awatar użytkownika
zielony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 lip 2010, 09:38
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: zielony » 03 lut 2011, 20:55

To może ktoś to zmienił, żadnej manetki nie mam i samo się wyłącza po rozgrzaniu.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 03 lut 2011, 22:34

Najpierw trzeba ustalić jaki masz silnik , a dopiero później szukać przyczyny takiego działania silnika .

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 lut 2011, 09:16

Sciagnij sobie ksiązke SAM NAprawiam i tam bedzie miał opisane procedury dotyczace regulacji przeslon od ssania i głównych bo to bedzie tego wina, ja tak miałem w SF-ie cięzko było go uruchomic i lekko szarpał przy jednostajnej jeżdzie, po regulacjach przesłon itp auto zaczeło normalnie jezdzic i odpalac.

Awatar użytkownika
zielony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 lip 2010, 09:38
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: zielony » 04 lut 2011, 17:58

mam 1.8; gaźnik 91r 66kW z automatycznym ssaniem, nie wiem jaki inny silnik pasuje.
/Pobrałem, w weekend spróbuję to zrobić.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 04 lut 2011, 20:16

zielony pisze:mam 1.8; gaźnik 91r 66kW z automatycznym ssaniem, nie wiem jaki inny silnik pasuje.
/Pobrałem, w weekend spróbuję to zrobić.
Najlepiej odczytaj oznaczenie silnika, na bloku pod około 3świecą.
Może to PM. Gaźnik od jednopunktu mało się różni ;-)

Awatar użytkownika
zielony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 lip 2010, 09:38
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: zielony » 07 lut 2011, 15:54

Mam jeszcze ten okrągły filtr powietrza. / zauważyłem też że kopci mi na czarno przy benzynie: na ssaniu i na ciepłym po odpaleniu kiedy chwilę nierówno chodzi. Później już wcale./ Nie mam dojazdu do garażu chwilowo :-( . Nie wiecie kto w LBN mógł by mi to zrobić?

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 10 cze 2011, 16:24

koledzy mam takie pytanko czy orietuje sie ktos czy w okolicy dabrowy sosnowca bedzina katowic zajmuje sie ktos gaznikami chodzi mi dokladnie czy ktos zajmuje sie regulacja gaznikow?? prosze o pomoc :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl