O dokładnie :lol: taka wersja b4 V6 w b3 i to klekocie <rotfl>gornik pisze:Replika Audi 90, ale chyba w wersji B4 patrząc po środku
Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Czemu niektórzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że w 90 były różne silniki, a 2,3 to tylko jeden z nich ? Jednym z silników które montowali do 90 był właśnie SB, tylko że 90 w Turbo D wyszło bardzo mało, najwięcej było tych ochlapusów 2,3 (10 i 20V). O ile 20V na pewno jedzie jak trzeba, o tyle 10V tylko jeśli nie ma problemów z układem paliwowym, co jest tam bardzo częstym zjawiskiem <ok> Dlatego mój SB rozprawi się z większością tych jednostekGerB3 pisze:Ale żeby to jechało jak 2,3 w 90ce :mrgreen:pawelrybak15 pisze:To jest 90 Turbo D
A jak zrealizuje plan zmiany SB na AEL to już w ogóle nawet zdrowy NG mi nie podskoczy <lol>
P.S. Wie ktoś który przekaźnik to ten od dynamicznej kontroli oleju ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Podobnie jak dla mnie diesel.pawelrybak15 pisze:Dla mnie każdy silnik benzynowy brzmi fatalnie
NG ma brzmiec a nie jechac, jak chcesz żeby auto jechało to wkładasz 16V albo 2,3 20V. Zwłaszcza 16V można ładnie zmodzić, tylko ważna jest waga auta, takie 16V inaczej pojedzie w B3 inaczej w B4 a jeszcze inaczej w Golfie I.
W jaką moc i przyspieszenie celujesz w tym swoim SB ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: