[1.8 20v cabrio] Podciśnienie.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
[1.8 20v cabrio] Podciśnienie.
Witam wszystkich
Czy ktoś ma możliwość bądź widział lub zna schemat podciśnienia w samochodzie audi 80 cabrio 1.8 20V. Interesuje mnie miejsce podłączeniowa podciśnienia serwa hamulców. Passaty czy A4 mają odmienny układ tych przewodów i jest problem.
Czy ktoś ma możliwość bądź widział lub zna schemat podciśnienia w samochodzie audi 80 cabrio 1.8 20V. Interesuje mnie miejsce podłączeniowa podciśnienia serwa hamulców. Passaty czy A4 mają odmienny układ tych przewodów i jest problem.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
A widzisz właśnie w kolektorze od audi 80 1.8 20v cabrio nie ma i tu zaczynają się schody. Mam kompletny uzbrojony kolektor od passata ale tam takiego czegoś nie ma jak w tym od 80-tki chociaż jest ten sam silnik.
W 80 wychodzi kolano na którego końcu są widełki do wężyka o przekroju 3mm w tym od paska jest przynajmniej fi12mm i teraz gdzie się podpiąć ?
Dlatego proszę o jakiś schemat bądź zdjęcie z takiej 80 cabrio z silnikiem 1.8 20v z widocznym miejscem podczepienia wężyka podciśnienia serwa hamulców.
[ Dodano: 2011-02-04, 14:51 ]
Jak wrócę do domu to trzasnę fote i pokaże różnice. Chyba że ktoś do tego czasu rozwiąże mój problem.
W 80 wychodzi kolano na którego końcu są widełki do wężyka o przekroju 3mm w tym od paska jest przynajmniej fi12mm i teraz gdzie się podpiąć ?
Dlatego proszę o jakiś schemat bądź zdjęcie z takiej 80 cabrio z silnikiem 1.8 20v z widocznym miejscem podczepienia wężyka podciśnienia serwa hamulców.
[ Dodano: 2011-02-04, 14:51 ]
Jak wrócę do domu to trzasnę fote i pokaże różnice. Chyba że ktoś do tego czasu rozwiąże mój problem.
Nie wiem czy dobrze cie rozumiem ale jesli chodzi ci o polaczenie serwo-uklad dolotowy to musisz sie wpiac przewodem od serwa w kolektor ssacy, warunek taki ze ma byc to miedzy przepustnica a glowica. Kolektor jest plastikowy wiec mozesz sie w niego wkrecic jakims metalowym kruccem o odpowiadajacej ci srednicy.
Na tym wezu powinien byc zaworek zwrotny dla polepszenia wydajnosci, w silnikach doladowanych jest on niezbedny, skierowany tak aby dalo sie zassac powietrze z serwa ale nie dalo sie w serwo dmuchnac, moze byc srednica mniejsza niz wspomniane prze ciebie fi12mm, ja mam jakies 8mm zaworek zwrotny i nie zauwazylem jakichs negatywnych skutkow takiej zwezki.
Na tym wezu powinien byc zaworek zwrotny dla polepszenia wydajnosci, w silnikach doladowanych jest on niezbedny, skierowany tak aby dalo sie zassac powietrze z serwa ale nie dalo sie w serwo dmuchnac, moze byc srednica mniejsza niz wspomniane prze ciebie fi12mm, ja mam jakies 8mm zaworek zwrotny i nie zauwazylem jakichs negatywnych skutkow takiej zwezki.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Jesli chodzi ci o to podlaczenie o ktorym napisałem o podlacz pod kolektor ssacy, gdziekolwiek byle miedzy przepustnica a głowica i bedzie dobrze. Nie ma co kombinowac na sile, podlacz tam gdzie ci wygodniej <ok>
PS w ETKA nie ma dokladnie pokazanego pod ktory krociec to jest podlaczone nie ma nawet na przykladzie kolektora od ADR tylko jest NG i V6 w obu przypadkach pokazane tylko ze pod kolektor ssacy.
PS w ETKA nie ma dokladnie pokazanego pod ktory krociec to jest podlaczone nie ma nawet na przykladzie kolektora od ADR tylko jest NG i V6 w obu przypadkach pokazane tylko ze pod kolektor ssacy.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
....a to lipa najwyżej podłącze pod to małe fi3mm najwyżej się nie zatrzymam coś się wykombinuje.
Jestem w trakcie przekładki kolektora z turbo na ten od wolnossącego i znów jest kilka kruczków które trzeba rozwiązać nie mówiąc już o podłączeniu chłodzenia i traktowaniu przepustnicy kątówką. Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie czy wiesz jak bardzo istotne jest w ADR podłączenie układu chłodzenia pod przepustnice?
Jestem w trakcie przekładki kolektora z turbo na ten od wolnossącego i znów jest kilka kruczków które trzeba rozwiązać nie mówiąc już o podłączeniu chłodzenia i traktowaniu przepustnicy kątówką. Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie czy wiesz jak bardzo istotne jest w ADR podłączenie układu chłodzenia pod przepustnice?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
O taką odpowiedz mi chodziło ja muszę się pozbyć tego elementu inaczej nie założę przepustnicy, a na kolejny zakup mnie nie stać. Dzięki Wojtek
Wczesnej jak miałem kolektor od turbo to grzanie nie było podłączone w ogóle i jakoś to wszystko pracowało. także myślę że wielkiego kłopotu nie będzie (chyba).
[ Dodano: 2011-02-05, 08:31 ]
A jak w takim razie wygląda podłączenie podciśnienia, ma ktoś może ładną fote jak to powinno wyglądać?
Wczesnej jak miałem kolektor od turbo to grzanie nie było podłączone w ogóle i jakoś to wszystko pracowało. także myślę że wielkiego kłopotu nie będzie (chyba).
[ Dodano: 2011-02-05, 08:31 ]
A jak w takim razie wygląda podłączenie podciśnienia, ma ktoś może ładną fote jak to powinno wyglądać?
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Ten podgrzewacz odciąłem szlifierką od przepustnicy i weszła dzięki temu bez problemu. Co do podciśnienia to zastosowałem te od passata ale coś za słabo hamuje wiec tez przerobie po swojemu.
Co do Twojego pytania Adam to w obu kolektorach jest tym samym miejscu czyli miedzy głowica a przepustnica w kolektorze od audi to miejsce jest zakończone trójnikiem na przewody 3mm a w tym od Passata wychodzi pokaźny wąż jakieś 12mm.
Zastanawiają mnie tylko te liczne zaworki po drodze do serwa. Jeśli zrobiłbym to tak ze zostawił na drodze do serwa jedynie zaworek zwrotny a resztę tych trójników i udziwnień wywalił to powinno być dobrze.
Pamiętam jak było w ACE tylko ten zaworek zwrotny i heble były masakryczne teraz są tylko spowalniacze
Co do Twojego pytania Adam to w obu kolektorach jest tym samym miejscu czyli miedzy głowica a przepustnica w kolektorze od audi to miejsce jest zakończone trójnikiem na przewody 3mm a w tym od Passata wychodzi pokaźny wąż jakieś 12mm.
Zastanawiają mnie tylko te liczne zaworki po drodze do serwa. Jeśli zrobiłbym to tak ze zostawił na drodze do serwa jedynie zaworek zwrotny a resztę tych trójników i udziwnień wywalił to powinno być dobrze.
Pamiętam jak było w ACE tylko ten zaworek zwrotny i heble były masakryczne teraz są tylko spowalniacze
Bedzie dobrze.Lukaszbroz pisze:Jeśli zrobiłbym to tak ze zostawił na drodze do serwa jedynie zaworek zwrotny a resztę tych trójników i udziwnień wywalił to powinno być dobrze.
Wez ten na 12mm.Lukaszbroz pisze:w kolektorze od audi to miejsce jest zakończone trójnikiem na przewody 3mm a w tym od Passata wychodzi pokaźny wąż jakieś 12mm.
Jak nie masz podcisnienia do serwa to nie ma wspomagania wiec heble sa slabe. ładuj bezposrednio waz od serwo do kolektora z zaworkiem zwrotnym po drodze i musi banglac.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo