[80 B3 1,8S PM] Gdzie termostat?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Bartek, a w zbiorniczku płynu chłodzącego nie ma bąbelków gdy silnik pracuje ? Nie czuć spalinami, lub nie pływa olej ? A w oleju czysto, nie widać płynu chłodzącego ? To pomoze pomoc co z uszczelką.
A ja odpowietrzam tak: wlewam płynu do zbiorniczka, tyle ile wejdzie, ale zostawiam trochę zapasu bo może wylecieć przez korek, odpalam silnik (korka nie zakręcam) i czekam aż się trochę nagrzeje wtedy ubywa płynu, strzela w górnym wężu dolewam płynu i wtedy jeszcze sporo wchodzi, wtedy zakręcam korek i czekam aż się nagrzeje do 90st. ciągle obserwując stan płynu w zbirorniczku, jak jest za mało to dolewam. Jeśli górny wąż i dolny mają taką samą temp. i płyn w zbiorniczku się ustabilizował to wtedy jest ok i ukł jest odpowietrzony, czekam jeszcze trochę i gaszę silnik
A ja odpowietrzam tak: wlewam płynu do zbiorniczka, tyle ile wejdzie, ale zostawiam trochę zapasu bo może wylecieć przez korek, odpalam silnik (korka nie zakręcam) i czekam aż się trochę nagrzeje wtedy ubywa płynu, strzela w górnym wężu dolewam płynu i wtedy jeszcze sporo wchodzi, wtedy zakręcam korek i czekam aż się nagrzeje do 90st. ciągle obserwując stan płynu w zbirorniczku, jak jest za mało to dolewam. Jeśli górny wąż i dolny mają taką samą temp. i płyn w zbiorniczku się ustabilizował to wtedy jest ok i ukł jest odpowietrzony, czekam jeszcze trochę i gaszę silnik
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Jeśli to nagrzewnica to myślę, że ciągle by leciało zimne powietrze, a mówiłeś, że jak przegazujesz to wtedy leci ciepłe. Chociaż może być trochę brudna, jeśli nie była wymieniana długi czas. (można zdjąć te 2 węże idące do nagrzewnicy i założyć jakiś inny przewód i nałożyć na któreś wyjście z nagrzewinicy i dmuchnąć, poleci trochę płynu i okaże się czy jest drożna, ale tym samym zapowietrzysz układ i znowu będzie trzeba odpowietrzać)
A chłodnica, gdy na zegarze masz 90st. to jest na całej swej powierzchni równomiernie ciepła ? może są takie miejsca, że na górze jest gorąca, a na dole ledwo ciepła, albo zimna ?
Jeśli tak to jest zapchana.
A chłodnica, gdy na zegarze masz 90st. to jest na całej swej powierzchni równomiernie ciepła ? może są takie miejsca, że na górze jest gorąca, a na dole ledwo ciepła, albo zimna ?
Jeśli tak to jest zapchana.