Kolego jestem pod wrażeniem że wogóle to kupiłeś, ale wiadomo każdy ma swoje wymarzone autko Jeśli porobisz te wszsytkie rzeczy to Ci gwarantuje że będziesz się rozkoszował z jazdy . A co do tego przycisku od dyfra to z tego co pamiętam świeci się dlatego byś musiał zerknąć na żarówkę :mrgreen: Powodzenia
Pan zamienił się na mojego golfa 3D 1,8(90)KM LPG 1995
i w jakim stanie by nie był golf (dbałem) i w jakim stanie nie byłoby audi (jeszcze się zadba) to teraz wsiadam na miekka kanape z mięciutką tapicerka i podsufitką i odpalam V6 i startując czuje jeszcze Q :mrgreen:
jakby miał gotówkę to raczej bym się nie pchał , a to była zamianka więc nawet godziny nie byłem bez auta:->
2 dni max liczyłem na robocizne(oczywiście mechanik to będzie robił a nie ja po godzinach), aaaaa pewnie dlatego, że skrzyni nie robie bo jak wkręcam na 1-biegu do 3400obr/min maksymalnie to nie czuć zgrzytów a inne biegi działają dobrze. poczekam aż się posypie cała i wymienie- no chyba że dostane w dobrej cenie
a to że zespolone w V6 to standard to się teraz dowiedziałem. Ale na zdjęciach widać że pas nie dostał, tam trochę zgniotło do natkola tylko :roll:
Leo pisze:tak, rysunek powinien się podświetlać.
no i świetnie, bo już nie mogę przestać się w to gapić , tak mi się to podoba. blokada dyfra z guzika- przepiękna sprawa. 8-)
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 18:53 przez Rychu82, łącznie zmieniany 1 raz.
No i pare rzeczy, które mi się podobają
1.ogrzewanie szyby tylnej układa się w napis quattro
2.delikatnie obniżone zawieszenie(chyba audi -20mm); orginalna rozpórka kielichów przednich (każda AAH tak ma czy to dodatek?); profile aluminiowe osłaniające podłogę (może dzięki temu jest tam naprawde przyzwoity stan, foto wkleje w przyszłym tygodniu (bo może się mylę że jest ok ) nie wiem gdzie to jest napisane bo wyposażeniu nic nie znalazłem ale to chyba wchodzi w pakiet sport,
2.1C1 - Wytrzymałosc na mróz do -25C, tolerowana do -30C(co wchodzi w jej skład?podgrzewane dysze spryskiwaczy;, Podgrzewany bębenek zamka w drzwiach kierowcy?)
3.skrzynia biegów CAC (czyli krótsza), bo innej w modelu do 30.09.1991 nie dawali
No i pare pytań które mnie nurtują
1.BC2 = Special requirements colombia <osohozi>
2.X4B = National sales program switzerland (czym to się wyróżnia?)
3.No i z tą wersją sport nie wiem o co chodzi, bo niby są te elementy a na wlepce bagażnika nie ma o tym wzmianki. Chyba że przeoczyłem cos?
4. i czekam Panowie/Panie ąż ktoś napisze jednoznacznie jakich płynów użyć i do czego, oraz co mam wymienić i jakiej firmy użyć elementy jak już będę ściągał zawieszenie z przodu.
narazie wiem że na 100% wymienie:
-tuleje w kielichach (może spróbuje tej podmianki na tuleje z VW)
- sworzeń
-przetoczę tarcze(kto powie kto pomoże, jakie tam są tarcze z przodu :-/model i rozmiar)
- gumy na wahaczach (chyba)
-czyszczeni krokowca
-robie blacharkę, lampy wymieniam z tyłu i szybę popękaną przednią i mam nadzieje, że to narazie styknie
Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 21:44 przez Rychu82, łącznie zmieniany 2 razy.
IC69, Twój awatar zwrócił moją uwagę na ten defekt, ale spoko nie gniewam się
IC69 pisze:Przedsięwzięcie raczej nie opłacalne. Za duży koszt jak za pozyskanie 19-tu koni mechanicznych
wiesz co... ja wiedziałem, że to jest 19KM, ale npisane faktycznie wygląda nieopłacalnie(ponoć w C5 mniej pali ACK niż AAH, ale to nie będzie wyznacznikiem). Czyli co, wymieniam rozrząd; myślę intensywniej o wymianie tej nieszczęsnej skrzyni, która jednak będzie mnie gryzła (jest u mnie w okolicy rozebrane V6 ABC Q tylko musze się dowiedzieć czy podejdzie w mój blok(nie wiem jakie ma oznaczenie, ale jakie by nie było to moja i tak jest krótsza :mrgreen: )