[b3/b4] jak naciągnąć ręczny ?
[b3/b4] jak naciągnąć ręczny ?
witam miałem słaby ręczny hamulec i wymieniłem szczeki i nadal jest słaby :-x jak sie naciaga linke???
Ostatnio zmieniony 13 sty 2007, 20:20 przez morus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 01 sty 2007, 15:36
- Lokalizacja: Szydłowiec(W-wa)
ja w swoim b3 wjechałem na kanał i odkręciłem taką blachę od spodu(bodaj przy katalizatorze) żeby mieć lepszy dostęp do śrubki, którą nakręciłem ręczny. 10 min. roboty. A poza tym to i tak nie pomogło mi bo ręczny ma mniejszy skok, ale i tak na asfalcie ciężko zaciągnąć-łapie mi mocniej na jedno koło. Mam bębny... nie wiem jak to jest w b4 ale u mnie banał...
nie mam zdjecia tak to bym ci wyjasnil o co chodzi i gdzie co jest a ta ksiazka w dziale download jest nie kompletna i nie ma wszystkiego:-(
jakbys mial fotke to ci opisze wszystko,wiem ze w golfie 2 to jest podobne
musisz wymienic wszystkie sprezynki i ten samoregulator,to jest taki trzpien z zabkami ktorego ciagnie sprezynka w dol,ustawiny jest pionowo i dostepny jest tylko orginal i kosztuje jakies 15 pln za sztuke ciezko mi to opisac
jeszcze sparawdz regulator sily hamowania czy ci sie sprezyna nie wyczepila,on jest przy calej tylnej belce tam gdzie dochodza wszystkie przewody hamulcowe od tylnych cylinderkow:-)
dzial on na takiej zasadzie ze jak jest dociazony samochod to sprezyna powoduje ze mocniej hamuje tyl taki jakis dziwny patent
tyle sie dowiedzialem od znajomego mechana
jakbys mial fotke to ci opisze wszystko,wiem ze w golfie 2 to jest podobne
musisz wymienic wszystkie sprezynki i ten samoregulator,to jest taki trzpien z zabkami ktorego ciagnie sprezynka w dol,ustawiny jest pionowo i dostepny jest tylko orginal i kosztuje jakies 15 pln za sztuke ciezko mi to opisac
jeszcze sparawdz regulator sily hamowania czy ci sie sprezyna nie wyczepila,on jest przy calej tylnej belce tam gdzie dochodza wszystkie przewody hamulcowe od tylnych cylinderkow:-)
dzial on na takiej zasadzie ze jak jest dociazony samochod to sprezyna powoduje ze mocniej hamuje tyl taki jakis dziwny patent
tyle sie dowiedzialem od znajomego mechana
ja tez tak miałem jedno koło slabiej reagowało po zaciągnięciu recznego wymieniłem w tym kole spreżyny i okazało sie ze samoregulator byl zaciety i szczeki za słabo sie rozwierały bo ten samoregulator ma za zadanie kontrolowac rozwarcie szczek w miare ich zuzywania ma kształt kowadełka.Pozdrawiam!!!!!!!!!