[coupe 2,2 20v turbo] jak zmienić klimatronik na manual
[coupe 2,2 20v turbo] jak zmienić klimatronik na manual
moje pytanie to czy da sie zaadaptowac cały zespół nagrzewnicy od klimatronikca tak by połaczyc z manualem chodzi mi o to ze climatron jest skomplikowany a ja chce miec manual
a teraz wyjasnie
mam tem climatron z coupe a chce go włozyc do cabrio a jak wiadomo w cabrio climatron bedzie wariował wiec lepiej i prosciej przerobic go na manual wiec pytam czy sie da bez koniecznosci zmiany obudowy nagrzewnicy itp czy da sie poprostu podpiac linki
a teraz wyjasnie
mam tem climatron z coupe a chce go włozyc do cabrio a jak wiadomo w cabrio climatron bedzie wariował wiec lepiej i prosciej przerobic go na manual wiec pytam czy sie da bez koniecznosci zmiany obudowy nagrzewnicy itp czy da sie poprostu podpiac linki
przecież klimatronik lepszy jest... Jak masz dach zdjęty to i tak grzejesz prawie na full, chłodzić atmosfery raczej nie będziesz. Jak dach zamkniesz klimatronik będzie super sprawą. Nie wiem czemu wyszukałeś sobie taki problem. Deskę i tak musisz rwać więc co Ci zależy wymienić kanały powietrza.
Moim zdaniem bez sensu rzeźba
A no i klimatronik ma klapki sterowane silniczkami (przynajmniej tak mam w galu i sądzę, że wszędzie tak jest) więc te linki nic Ci tam nie dadzą
Moim zdaniem bez sensu rzeźba

A no i klimatronik ma klapki sterowane silniczkami (przynajmniej tak mam w galu i sądzę, że wszędzie tak jest) więc te linki nic Ci tam nie dadzą

Nie kombinuj tylko wkładaj klimatronic.
Żeby mieć zwykła, to musisz najlepiej kupić B3/B4 ze zwykła klimą i przekładać wiązki i cały układ.
Klimatronic nie będzie Ci w żaden sposób wariował, a dwa miałem taki przez ponad 3 lata w aucie ponad 20-letnim i nigdy mnie nie zawiódł, więc nie wiem o co CI chodzi z tym psuciem.
Żeby mieć zwykła, to musisz najlepiej kupić B3/B4 ze zwykła klimą i przekładać wiązki i cały układ.
Klimatronic nie będzie Ci w żaden sposób wariował, a dwa miałem taki przez ponad 3 lata w aucie ponad 20-letnim i nigdy mnie nie zawiódł, więc nie wiem o co CI chodzi z tym psuciem.
jak w każdym klimatronniku, mogą się pozawieszać klapki, ale przed włożeniem możesz je wyczyścić więc jeden problem z głowy. W samym panelu hmm zimne luty wiemy jak regenerować, kondensatorów elektrolitycznych raczej tam nie doświadczysz a półprzewodniki jeśli nie padły do tej pory to już na pewno nie padną 

-
- Forum Audi 80
- Posty: 438
- Rejestracja: 18 lis 2009, 13:30
- Lokalizacja: Nad Wodą ...
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
To, iż klimatronik jest automatyczny, wcale nie oznacza, że nie można nim sterować ręcznie. Przycisk "auto" służy jedynie do utrzymywania zadanej temperatury, w zależności od zmieniających się warunków. Wszystkie inne funkcje działają tak samo, jak przy ręcznej klimie.gruszek01 pisze:w cabrio climatron bedzie wariował
Nie ma takiej możliwości.gruszek01 pisze: pytam czy sie da bez koniecznosci zmiany obudowy nagrzewnicy itp czy da sie poprostu podpiac linki
Nie rozumiem Twojego komentarza.gruszek01 pisze:ech to juz widze jaka macie wiedze
Re: [coupe 2,2 20v turbo] jak zmienić klimatronik na manual
słuchaj mam cała cabrio z klima manualna jeśli Ci bardzo zależy możesz podjechać do poznania i przełożymy cały układ, chętnie przygarnę climatornikgruszek01 pisze:moje pytanie to czy da sie zaadaptowac cały zespół nagrzewnicy od klimatronikca tak by połaczyc z manualem chodzi mi o to ze climatron jest skomplikowany a ja chce miec manual
a teraz wyjasnie
mam tem climatron z coupe a chce go włozyc do cabrio a jak wiadomo w cabrio climatron bedzie wariował wiec lepiej i prosciej przerobic go na manual wiec pytam czy sie da bez koniecznosci zmiany obudowy nagrzewnicy itp czy da sie poprostu podpiac linki