Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD] Po swapie nie odpala

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 lut 2011, 20:09

keyo pisze:Co to plak?
A czym środek samochodu czyścisz? Plakiem.
Psiknij do dolotu i odpal.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 18 lut 2011, 20:21

Od PLAKU lepszy jest samostarter... np. ACE. Obrazek

[ Dodano: 2011-02-18, 20:27 ]
Przy użyciu preparatu ACE (na bazie eteru) odpalałem swojego diesla pomimo spalonych świec żarowych przy mrozie -25... palił ze ,,strzała". <ok> Oczywiście trzeba mieć umiar w dawkowaniu... aby nie zerwało głowicy :lol:
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 20:28 przez andi77, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
keyo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 21 lip 2010, 00:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: keyo » 18 lut 2011, 20:27

W samochodzie tylko kurze scieram specjalna scierka.
ok a z rozbieraniem tej pompy i czyszczeniem to duzy klopot jest? Chodzi mi o jakies czesci trudne do zlozenia??

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 18 lut 2011, 20:31

keyo, Niech kolega poprawi opis, bo ,,JK" to silnik 1.6D 54KM.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 lut 2011, 20:42

keyo pisze:W samochodzie tylko kurze scieram specjalna scierka.
ok a z rozbieraniem tej pompy i czyszczeniem to duzy klopot jest? Chodzi mi o jakies czesci trudne do zlozenia??
To jak z pierwszym razem, nie zaznasz, nie zrozumiesz 8-) Jak jesteś kumaty to sobie poradzisz, jak nie to z "puzzlami" do pompiarza pojedziesz :-P

Awatar użytkownika
keyo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 21 lip 2010, 00:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: keyo » 18 lut 2011, 20:52

Jutro powalcze, mam taka stara nieuzywana pompe to z nia pomieszam tyle ze ona lda nie ma

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 lut 2011, 22:09

keyo pisze:Jutro powalcze, mam taka stara nieuzywana pompe to z nia pomieszam tyle ze ona lda nie ma
Akurat LDA nie ma nic od znaczenia by się nauczyć budowy pomp wtryskowych. LDA to dodatek.

Awatar użytkownika
keyo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 21 lip 2010, 00:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: keyo » 19 lut 2011, 13:40

Wiec tak psikalem plakiem w dolot nie odpalil ale choc dym poszedl z turba, mysle ze jednak musze ta pompe rozebrac bo pewnie sie zwiesila.
Czy jak odkrece metalowy przewod od wtrysku i zakrece rozrusznikiem to powinna z niego ropa leciec??

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 19 lut 2011, 14:25

keyo, Pewnie, że powinna...

Awatar użytkownika
keyo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 21 lip 2010, 00:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: keyo » 19 lut 2011, 14:38

Pytam bo u mnie nie leci, a nie wiedzialem czy to jest uwarunkowane obecnoscia wtrysku. Czyli rozbieram pompe;/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 lut 2011, 15:06

jak kręcisz to niech ktoś psika w dolot

Awatar użytkownika
keyo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 21 lip 2010, 00:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: keyo » 19 lut 2011, 17:19

Zrobilem tak jak "trepek" radzil zdjelem gore pompy nalalem ropy i zostawilem to na kilka godzin. Silnik niesmialo zagadal, ale chodzi tylko chwilke i gasnie ponadto odpala tylko jak trzymam wlaczone swiece zarowe(swiece mam na przycisk). Tak samo jest nawet jak przestawie pompe. Moze rozrzad mam przestawiony o jeden zabek, tylko czy w takiej sytuacji tlok nie uderzyi by w zawor?. Jak myslicie?

dodam ze kopci przy tym strasznie, na czarno

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 19 lut 2011, 17:59

Odkrec przewody wysokiego cisnienia zrzuc rozrzad zapodaj zasilanie ropy z butelki do weza i krec kolem pompy jak bedzie sie lala ropa z kruccow od przewodow to znaczy ze pompa sprawna. Tak tez ustaw poczatek tloczenia czyli ustaw na pierwsza sekcje pompe, walek i kolo ustaw na znaki i zapnij rozrzad. Skrec wszystko i powinien odpalic. Jak nie pali to psikaj plakiem w dolot i krec napewno zapali nawet przy rozjechanym kacie wtrysku.

Awatar użytkownika
keyo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 21 lip 2010, 00:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: keyo » 20 lut 2011, 15:43

Auto odpala ale chodzi slabo tj. ma strasznie slabe obroty i dziala tylko na pelnym gazie
gaz puszcze silnik gasnie. Probowac z rozrzadem czy z katem raczej)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 lut 2011, 15:47

Przyśpiesz kąt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl