Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Avant by Niebieski-pechowy początek sezonu

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 lut 2011, 07:10

Nie ma się czym martwić ;-) Trzeba się wsłuchać... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2011, 10:50

napisz cos wiecej na temat tych hamulcow, jakie rozmiary tarcz wpadly? rozumiem ze pasuja P&P?

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 19 lut 2011, 11:36

Dużej przeróbki nie było.Tarcze standardowe jakie podchodziły czyli 276x25 wentylowane Febi.Do tego klocki hamulcowe kupowane na aledrogo u gościa ma je jeszcze w starym opakowaniu Lucasa(tym zielonym).Co prawda nie są to oryginalne Lucasy ale mają bardzo dobre opinie na forum.Wszystkie gumki wymienione na nowe(nie jest to taki duży koszt).Założone nowe gumowe wężyki płynu hamulcowego TRW.Różnica w wadze między starym zestawem a nowym wynosi + 6 kg.Właśnie kończę je docierać więc nie robiłem jeszcze testów dynamicznych :-D ale różnica na duży plus.Polecam każdemu.Przekładka bezproblemowa typu ściągasz stare i zakładasz nowe.U mnie było trochę więcej roboty bo zmieniałem wężyki i wymieniałem cały płyn hamulcowy na valeo.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2011, 14:05

to powiedz ile by trzeba bylo dolozyc do sprzedawanaych przez Ciebie zaciskow zeby miec to zalozone na tip top?

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 19 lut 2011, 18:37

Ładnie to to

wypolerowane końcówki - super - mało Kto to poleruje

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 19 lut 2011, 19:36

jedziesz do przodu :lol: i super <ok>

a dlaczego nie było Cię dzis na spocie?? :-(

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 19 lut 2011, 20:21

super avant, swojego też muszę doprowadzić do takiego stanu jak twój :mrgreen:

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 19 lut 2011, 20:40

avancior naprawdę pierwsza klasa :mrgreen:

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 20 lut 2011, 10:48

Dzięki za dobre słowo.


Kolczat pisze:to powiedz ile by trzeba bylo dolozyc do sprzedawanaych przez Ciebie zaciskow zeby miec to zalozone na tip top?
Wszystko zależy jak ktoś to chce zrobić.Ja miałem jeszcze drugi komplet i gumki z niego ale i tak wymieniłem na zestaw do regeneracji koszt 18 pln na stronę.Zaciski rozbierałem i smarowałem specjalnym smarem do tłoczków hamulcowych tutaj większa cena bo 14 pln za tubkę ale nie radzę używać innego smaru bo się nie nadaje.Zresztą z tej tubki po nasmarowaniu tłoczków i prowadnic została jeszcze połowa tubki na tylne zaciski.Gumki na prowadnice miałem ze starych zacisków bo jak zmieniałem wcześniej tarcze i klocki to wymieniałem gumki płaciłem wtedy za gumki jakieś 20 pln..Odpowietrzniki dałem nowe koszt 3 pln za sztukę.Tarcze w 276x25 od 59 do 190 pln za sztukę zależy jakiej firmy.Klocki w podobnej cenie.Mogłem zostawić stare gumki ale jak coś robię to muszę to zrobić na tip top jak piszesz dlatego wymieniłem jeszcze gumowe wężyki hamulcowe.I to był największy koszt bo wężyki chodzą od 14 do 35 pln sztuka za te które idą przy zacisku i 17 do 45 pln sztuka za te które idą za kolumną i łączą się z rurką do pompy.Ja kupowałem TRW i dałem jakieś 160 pln.Oczywiście jak ktoś nie chce zmieniać tych wężyków to nie ma problemu bo długościowo są takie same jak w 1z.Doszedł mi jeszcze koszt piaskowania 30 pln za komplet i koszt spreju Motipa 40pln.Jednak jak podsumowałem koszt nowych tarcz i klocków które musiałbym znowu kupić do starych zacisków i znowu miały by wytrzymać ze 2-3 miesiące to się nie wahałem.

kamilek89 nie dałem rady taka praca.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lut 2011, 13:01

niebieski79 pisze:Jednak jak podsumowałem koszt nowych tarcz i klocków które musiałbym znowu kupić do starych zacisków i znowu miały by wytrzymać ze 2-3 miesiące to się nie wahałem.
wlasnie o to mi dokladnie chodzi, kwestia tylko tego ze klocki do dwutloczkowych beda napewno drozsze, bo tarcze wydaje mi sie ze te co mam sa dobre, reszta co opisales to w sumie pierdulki, ale wazne, wezyki mam nowe od roku wiec to mam juz z glowy

dzieki wielkie za informacje ;]

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 20 lut 2011, 13:10

Kolczat pisze:
niebieski79 pisze:Jednak jak podsumowałem koszt nowych tarcz i klocków które musiałbym znowu kupić do starych zacisków i znowu miały by wytrzymać ze 2-3 miesiące to się nie wahałem.
wlasnie o to mi dokladnie chodzi, kwestia tylko tego ze klocki do dwutloczkowych beda napewno drozsze, bo tarcze wydaje mi sie ze te co mam sa dobre, reszta co opisales to w sumie pierdulki, ale wazne, wezyki mam nowe od roku wiec to mam juz z glowy

dzieki wielkie za informacje ;]
Nie siedzę zbytnio w temacie cabrio.A jakie masz hamulce takie jak seryjnie w 1z tarcza lita czy wentylowane?Pod girlinga oryginalnie podchodzi tarcza 276x25.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lut 2011, 13:14

jaki rozmiar dokladnie nie wiem, wiem ze mam zaciski by Lucas jednotloczkowe pod wentylowana tarcze

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 20 lut 2011, 13:16

Kolczat pisze:wlasnie o to mi dokladnie chodzi, kwestia tylko tego ze klocki do dwutloczkowych beda napewno drozsze
Są droższe bo są większe.Lucas trw w czerwonym opakowaniu kosztuje około 170 zł.Ale z tego co znajomy z hurtowni motoryzacyjnej mówił lepiej szukać tych starszych lucasów w zielonym opakowaniu bo te produkowane później są strasznie twarde i potrafią nieprzyjemnie piszczeć.Mi polecał klocki road house za 125 zł.A ostatecznie kupiłem na alegro z tej aukcji.http://moto.allegro.pl/klocki-audi-80-9 ... 66317.html Nie są to co prawda oryginalne lucasy ale też fajnie hamują.Z tego co wnioskuję możesz mieć tarczę 256x22 jak jest wentylowana.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 21 lut 2011, 08:02

niebieski79 pisze:Z tego co wnioskuję możesz mieć tarczę 256x22 jak jest wentylowana.
albo 280/22 jak ja mam z NG ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 lut 2011, 12:25

a co z felgami? to jest dla mnie najwazniejsza kwestia, czy czasem montowalonosc dostepnego ET sie nie zmienia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl