no włąśnie tak to jest z tymi mechanikami poszukaj lepiej jakiegoś forumowicza i będziesz miał zrobione <ok>toomek89_89 pisze:to pół biedy tylko teraz to by sie przydało na naprawe gwarancyjna udac i walczyc o swoje o jakby nie bylo to troche nie bardzo wiem za co zapłacilem
.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04
kąt wtrysku ,jak pamiętam rolka napinająca w AAZ jest taka jak w 1Z ma znak do jakiego momentu naciągnąć pasek , więc za-mocne naciągnięcie no nie wiem , może koło ci się tak gibie że pasek ci trze i stąd zapachtoomek89_89 pisze:jak to jest ze na przyspieszaczu gorzej pali i tylko lekko wciskajac gaz zaczyna sie rozkrecac. a co do tego zbyt mocnego naciagu pasków to nie zaszkodzi to ich żywotności bo smrodek gumy chyba cos tłumaczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W moim z 94 roku ,na ori rolce nie było żadnych znaków ,bo była starszego typu i naciąg sprawdzało się niby przyrządem według instrukcji ,ale kto ma te wszystkie wynalazki A kolega z AAZ -tem niech prawdzi fazy rozrządu ,puzniej dolne kolo rozrządu i klin na nim ,bo to wada fabryczna tych silników i nie jeden AAZ skończył przedwcześnie swój żywot przez to .Pierwsze objawy to gibające się dolne koło rozrządu wraz z przykręconym do niego dużym kołem pasowym z tłumikiem drgań ,do tego dochodzą trudności z odpaleniem i nierównomierną pracą silnika .Jak ktoś zignoruje powyższe objawy to wcześniej czy puzniej jego AAZ kończy swoje życie z potłuczonymi szklankami ,pogietymi zaworami i peknietymi tłokami ,czego oczywiście nikomu nie życzęVision pisze:kąt wtrysku ,jak pamiętam rolka napinająca w AAZ jest taka jak w 1Z ma znak do jakiego momentu naciągnąć pasek