Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S LPG] przerywa i strzela na wolnych obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tomeczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 kwie 2009, 16:09

[80 B3 1.8S LPG] przerywa i strzela na wolnych obrotach

Post autor: tomeczek » 21 lut 2011, 19:55

Witam
Mam problem z Audi tzn.
Objawia się to tym, że samochód zimny odpala bez problemów, chodzi idealnie(nawet przy mrozie ponad -20 stopni)
Po przejechaniu kilkunastu kilometrów(silnik w pełni rozgrzany) zaczyna przerywać w zakresie od 1000obr do ok. 2500obr do tego jeszcze strzela gaśnie i dławi się.
I co najdziwniejsze po odczekaniu kilkudziesięciu minut samochód chodzi poprawnie.
W ostatnim czasie zdarzyło się to kilkukrotnie.

Nie ma znaczenia benzyna czy LPG.

Wymienione:
Świece NGK
Kable zapłonowe NGK
Kopułka i palec zapłonowy BERU.

Prosił bym o jakieś sugestię co by jeszcze sprawdzić.

Thomson26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 14 kwie 2007, 17:03

Post autor: Thomson26 » 21 lut 2011, 20:14

" I co najdziwniejsze po odczekaniu kilkudziesięciu minut samochód chodzi poprawnie. "
A czy po jakimś czasie 30min. - 1 godz. ciągłej pracy silnika dalej tak się dzieje ( przerywa )? Czy tylko jak jest zimny ?
Możesz mieć przebicie na cewce zapłonowej, lub siada czujnik Hala w aparacie zapłonowym.
Napisałeś że na PB i LPG jest to samo więc paliwa odpadają .
Problem jest w elektryce, jak masz możliwość " pożyczyć " od kogoś na test cewkę i aparat to sprawdź to.

tomeczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 kwie 2009, 16:09

Post autor: tomeczek » 21 lut 2011, 20:22

Tzn
Dzisiaj np. gdy zaczął mi przerywać i dławić się zostawiłem go na parkingu i przyszedłem za godzinę i wszystko było dobrze. Po przejechaniu kilku kilometrów ponownie przerwał i strzelił kilka razy i dalej chodził normalnie.

Ostatnio podczas jazy na rozgrzanym silniku problem tez wystąpił, jednak z wielkim trudem dało się jechać i po kilkunastu kilometrach było już ok.

co myślicie o czujniku temp. czy może powodować takie problemy?

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 21 lut 2011, 20:29

do tego wszystkiego brakuje mi osobiście wymiany sondy. Podejrzewam że ten zabieg załatwi sprawe.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 08 gru 2011, 11:17

Koledzy podepnę sie pod temat ponieważ u mnie dzieje się podobnie jak u tomeczek, tylko na LPG. Kiedy samochód postoi 24h bez odpalania to odpali normalnie ale zaraz w czasie jazdy czuć przerywanie podczas dodawania gazu i przy pierwszym jego zgaszeniu przy odpaleniu strzela na LPG kiedy tylko przełącze na Pb i od reazu przełącze na wypalanie i wróce po chwili na LPG wszystko jest już OK :?: Czy to może wina membran w parowniku :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl