[B4 2.0 ABK] ciężko zapala na ciepłym silniku
[B4 2.0 ABK] ciężko zapala na ciepłym silniku
witam zakładam ten temat ponieważ trochę czytałem i szukałem odpowiedzi na mój problem ale nikt nie jest w stanie jednoznacznie odpowiedzieć co jest przyczyną.
1.mam problem z paleniem ciężko jest go czasami zapalić jak jest ciepły silnik czasami trzeba parę razy zakręcić a czasami pali od szczała jak torpeda, jak jest zimny to lepiej pali. wtrysk rozruchowy działa,przepływka nowa. czytałem trochę na ten temat i czy to może być regulator ciśnienia do wymiany?
2.panowie mam też czasami problem z obrotami wskakują mi na ok 2 tyś i czasami spadną spowrotem jak dodam gazu a czasami nie co to może być czujnik położenia przepustnicy?
1.mam problem z paleniem ciężko jest go czasami zapalić jak jest ciepły silnik czasami trzeba parę razy zakręcić a czasami pali od szczała jak torpeda, jak jest zimny to lepiej pali. wtrysk rozruchowy działa,przepływka nowa. czytałem trochę na ten temat i czy to może być regulator ciśnienia do wymiany?
2.panowie mam też czasami problem z obrotami wskakują mi na ok 2 tyś i czasami spadną spowrotem jak dodam gazu a czasami nie co to może być czujnik położenia przepustnicy?
mati86, czytałem o tym w Korpie jakiś czas temu, problem z zapalaniem na ciepłym silniku może pojawiać się jeśli w paliwie wytrącają się bąbelki, jest za to odpowiedzialny czujnik w mojej b3 , który znajduje się po lewej od wlewu oleju. Sęk w tym, że nie mam go podłączony i ten problem się u mnie pojawia (ciężko odpala na ciepłym). Nie wiem na 100% czy ty również masz taki czujnik.
2. :?: nie wiem
2. :?: nie wiem
niestety u mnie jest inaczej i nie mam takiego czujnika...Tauron pisze:mati86, czytałem o tym w Korpie jakiś czas temu, problem z zapalaniem na ciepłym silniku może pojawiać się jeśli w paliwie wytrącają się bąbelki, jest za to odpowiedzialny czujnik w mojej b3 , który znajduje się po lewej od wlewu oleju. Sęk w tym, że nie mam go podłączony i ten problem się u mnie pojawia (ciężko odpala na ciepłym). Nie wiem na 100% czy ty również masz taki czujnik.
WITAM
kolego w moim abk po wymianie niebieskiego czujnika wszystko wróciło do normy
zjezdziłem wielu wspaniałych mechaników wymieniłem filtr paliwa pompe paliwa i nic
atu to małe niebieskie ustrojstwo tak mieszało na zimnym jak zegarek
na cieply czasem sie udało zapalic
chodzi oczywiscie o niebieski na wezu wodnym obok jest szary do wskaznika temperatury w kabinie
pozdrawiam Mariusz
kolego w moim abk po wymianie niebieskiego czujnika wszystko wróciło do normy
zjezdziłem wielu wspaniałych mechaników wymieniłem filtr paliwa pompe paliwa i nic
atu to małe niebieskie ustrojstwo tak mieszało na zimnym jak zegarek
na cieply czasem sie udało zapalic
chodzi oczywiscie o niebieski na wezu wodnym obok jest szary do wskaznika temperatury w kabinie
pozdrawiam Mariusz
już auto naprawione pali od szczała!!!!!!!!!!
wymieniłem regulator ciśnienia i chodzi jak żyleta
od razu wymieniłem filtr powietrza,przeczyściłem kopułkę,palec i pracuje równiutko na benzynce jak i na gazie a silnik pracuje równiutko i ma moc że masakra :mrgreen:
zrobiłem mu od razu większy dolot powietrza tak żeby ciągnął powietrze z dwóch dźiór bespośrednio w obudowie filtra i zauwarzyłem że ma więcej mocy, jak nigdy <ok>
wymieniłem regulator ciśnienia i chodzi jak żyleta
od razu wymieniłem filtr powietrza,przeczyściłem kopułkę,palec i pracuje równiutko na benzynce jak i na gazie a silnik pracuje równiutko i ma moc że masakra :mrgreen:
zrobiłem mu od razu większy dolot powietrza tak żeby ciągnął powietrze z dwóch dźiór bespośrednio w obudowie filtra i zauwarzyłem że ma więcej mocy, jak nigdy <ok>
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Witam Cię kolego mati86.
Mam podobny problem ze swoją furą (audi avant abk + gaz). Od jakiegoś czasu po nagrzaniu i pozostawieniu samochodu na jakieś 5, 10 min kiepsko zapala na benzynie.
Silnik łapie nierówno i najczęściej gaśnie. Później po odczekaniu załapie i chodzi.
Po rozgrzaniu silnika, zgaszeniu i próbie zapalenia niezwłocznie od zgaszenia pali na dotyk.
Wymieniłem filtr paliwa, świece, kopułkę, palec, przewody zapłonowe, vag-com nie pokazuje błędów. Sprawdziłem czujnik temp. niebieski - jest sprawny - posiada właściwą oporność, odzwierciedla to również vag-com. Przy rozruchu porannym, nawet przy -20 pali od pierwszego kręcenia - czyli wtryskiwacz rozruchowy chodzi ok.
Czytałem twój post, że przy podobnym problemie po wymianie regulatora ciśnienia paliwa pomogło. Czy regulator przepuszczał paliwo (niektórzy twierdzą, że jak regulator cieknie przez przewód podciśnieniowy to jest do wymiany - mój regulator jest suchy)?
Czekam na odpowiedź i inne sugestie
Mam podobny problem ze swoją furą (audi avant abk + gaz). Od jakiegoś czasu po nagrzaniu i pozostawieniu samochodu na jakieś 5, 10 min kiepsko zapala na benzynie.
Silnik łapie nierówno i najczęściej gaśnie. Później po odczekaniu załapie i chodzi.
Po rozgrzaniu silnika, zgaszeniu i próbie zapalenia niezwłocznie od zgaszenia pali na dotyk.
Wymieniłem filtr paliwa, świece, kopułkę, palec, przewody zapłonowe, vag-com nie pokazuje błędów. Sprawdziłem czujnik temp. niebieski - jest sprawny - posiada właściwą oporność, odzwierciedla to również vag-com. Przy rozruchu porannym, nawet przy -20 pali od pierwszego kręcenia - czyli wtryskiwacz rozruchowy chodzi ok.
Czytałem twój post, że przy podobnym problemie po wymianie regulatora ciśnienia paliwa pomogło. Czy regulator przepuszczał paliwo (niektórzy twierdzą, że jak regulator cieknie przez przewód podciśnieniowy to jest do wymiany - mój regulator jest suchy)?
Czekam na odpowiedź i inne sugestie