Witam,
Jak w temacie, co to za czesc (zolta)? Do czego sluzy? Zaraz obok, na serwie jest prawie identyczny zawor zwrotny (tylko ze z dwoma bocznymi wyjsciami), ktory udalo mi sie znalezc w Etce, tego ze zdjecia niestety nie ma. Czy ta czesc ma jakis numer?
[B4 2.0 ABK] Zawor zwrotny podcisnienia
[B4 2.0 ABK] Zawor zwrotny podcisnienia
Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 21:33 przez monkahead, łącznie zmieniany 1 raz.
To jak w serwie sa 2 zaworki? Jeden jest zamocowany w obudowie serwa, drugi, ten pokazany na zdjeciu, wychodzi z takiej plastykowej rurki. Pytam bo ulamal mi sie w tym zaworku dolny krociec (taki cienki) i chcialem to dokupic ale nie moge znalezc numeru w Etce. Zawor w obudowie serwa ma 2 wychodzace cienkie króćce i nie bedzie pasowal.
To co zamontowane jest bezpośrednio w serwo to tylko plastikowy króciec, na który nałożone jest ten termoplastyczny wąż. Zaworek to ten żółty element. Możesz go zamienić na coś np. takiego:
http://allegro.pl/zawor-zwrotny-podcisn ... 16683.html
Pozdrawiam.
http://allegro.pl/zawor-zwrotny-podcisn ... 16683.html
Pozdrawiam.
jugo007, dzieki, temat do zamkniecia.
[ Dodano: 2012-03-27, 20:45 ]
Odswiezam temat. Ten zaworek na pierwszym zdjeciu ma ulamana 3 nozke. Czasami stwarza to problem, bo jak wypadnie ten 3 gumowy wezyk co idzie w dol, silnik dostaje lewego powietrza i szarpie. Chcialbym wymienic caly zawor zwrotny jednak nie moge trafic oryginalu. Czy cos takiego z Opla bedzie OK?
Ewentualnie cos innego co tez bedzie dzialac.
[ Dodano: 2012-03-27, 20:45 ]
Odswiezam temat. Ten zaworek na pierwszym zdjeciu ma ulamana 3 nozke. Czasami stwarza to problem, bo jak wypadnie ten 3 gumowy wezyk co idzie w dol, silnik dostaje lewego powietrza i szarpie. Chcialbym wymienic caly zawor zwrotny jednak nie moge trafic oryginalu. Czy cos takiego z Opla bedzie OK?
Ewentualnie cos innego co tez bedzie dzialac.