[B4 AAH] Kontrolka ciśnienia oleju świeci. ciśnienie 0 Bar
-
- Forum Audi 80
[B4 AAH] Kontrolka ciśnienia oleju świeci. ciśnienie 0 Bar
Witam, po raz drugi zdarzyło mi się że po zapaleniu silnika kontrolka ciśnienia oleju nie zgasła, a ciśnienie na dodatkowym zegarze wynosiło 0 bar. Zgasiłem silnik odczekałem kilka sekund i wszystko wróciło, kontrolka zgasła a ciśnienie na zegarze wzrosło do ok 4 barów (na nie dogrzanym silniku). Nie jestem mechanikiem ale myśle że pada czujnik ciśnienia oleju. Gdzie go znajde? Silnik to 2.8 v6 AAH. Prosze o Pomoc
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 10:21 przez Piotrek976psk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Kontakt:
Czy czasem dodatkowe zegary nie mają osobnego czujnika? Jeśli tak to raczej wyklucza to padnięty czujnik bo raczej mało prawdopodobne aby padały ci od razu dwa czujniki - ten który odpowiada za kontrolkę i ten od dodatkowych zegarów. Ja przyjrzałbym się pompie oleju. Być może zawiesza się zaworek przelewowy. Starszy miał tak ostatnio.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Imię: Przemek
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
ten czujnik kosztuje okolo 150 zeta http://allegro.pl/audi-vw-czujnik-cisni ... 37099.html nie jestem pewien czy ten z aukcji jest org
-
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
siemana mam taką sprawę a mianowicie ostatnio wymieniałem sobie nagrzewnice,oczywiście nikomu nie życzę takiej operacji no ale mnie to spotkało. Po złożeniu wszystkiego do poprzedniego stanu zauważyłem,że nie gasnie mi po odpaleniu silnika kontrolka ciśnienia oleju no i teraz pytanie o co tu kurde chodzi?
do początku do końca wszystko robiłem tak aby niczego w najmniejszym stopniu nie uszkodzić a tu masz taka nagroda na koniec
do początku do końca wszystko robiłem tak aby niczego w najmniejszym stopniu nie uszkodzić a tu masz taka nagroda na koniec
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Imię: Przemek
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z