[B4 AAH] Kontrolka ciśnienia oleju świeci. ciśnienie 0 Bar
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lut 2011, 23:29
[B4 AAH] Kontrolka ciśnienia oleju świeci. ciśnienie 0 Bar
Witam, po raz drugi zdarzyło mi się że po zapaleniu silnika kontrolka ciśnienia oleju nie zgasła, a ciśnienie na dodatkowym zegarze wynosiło 0 bar. Zgasiłem silnik odczekałem kilka sekund i wszystko wróciło, kontrolka zgasła a ciśnienie na zegarze wzrosło do ok 4 barów (na nie dogrzanym silniku). Nie jestem mechanikiem ale myśle że pada czujnik ciśnienia oleju. Gdzie go znajde? Silnik to 2.8 v6 AAH. Prosze o Pomoc
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 10:21 przez Piotrek976psk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czy czasem dodatkowe zegary nie mają osobnego czujnika? Jeśli tak to raczej wyklucza to padnięty czujnik bo raczej mało prawdopodobne aby padały ci od razu dwa czujniki - ten który odpowiada za kontrolkę i ten od dodatkowych zegarów. Ja przyjrzałbym się pompie oleju. Być może zawiesza się zaworek przelewowy. Starszy miał tak ostatnio.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ten czujnik kosztuje okolo 150 zeta http://allegro.pl/audi-vw-czujnik-cisni ... 37099.html nie jestem pewien czy ten z aukcji jest org
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lut 2011, 23:29
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lut 2011, 23:29
siemana mam taką sprawę a mianowicie ostatnio wymieniałem sobie nagrzewnice,oczywiście nikomu nie życzę takiej operacji no ale mnie to spotkało. Po złożeniu wszystkiego do poprzedniego stanu zauważyłem,że nie gasnie mi po odpaleniu silnika kontrolka ciśnienia oleju no i teraz pytanie o co tu kurde chodzi?
do początku do końca wszystko robiłem tak aby niczego w najmniejszym stopniu nie uszkodzić a tu masz taka nagroda na koniec
do początku do końca wszystko robiłem tak aby niczego w najmniejszym stopniu nie uszkodzić a tu masz taka nagroda na koniec
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
zorientuj sie pierw przy czujnikach na silniku, a dokladnie przy filtrze oleju sa tam dwa, ktory czujnik odpowiada za wskazanie cisnienia na licznik, np przez zdjecie pinow, jak sie zachowuje kontrolka oraz przez zmasowanie pojedynczo, jeden ztych czujnikow zwiera mase na licznik, drugi odwrotnie, jesli to nieda rezultatu to sprawdz wlozenie trzeciej kostki w minicheck, tej malej bialej, bo tamtedy wchodzi informacja z czujnikow na licznik
Juz spoko jest poprostu jak sciagalem caly kokpit rozlaczylem kabelek i przy zakladaniu zle go podlaczylem , efektem bylo to ,ze caly czas palila mi sie kontrolka, ale juz jest spoko tak wiec na przyszlosc dla innych jak cos rozbieracie dobrze zapamietajcie co gdzie jest a najlepiej jeszcze jak macie moze czym zrobic fotka w danej sytuacji to pozwoli wam sobie przypomniec pozniej co i gdzie <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lut 2011, 23:29
Witam ponownie. Miałem chwile spokoju, ale ostatnio problem powrócił. Ciśnienie oleju 0 Bar przy zapalaniu, Ale dzieje się to tylko w tedy, kiedy pojeżdżę na tyle że silnik jest dobrze zagrzany, Zgasze samochód, Odczekam jakieś pół godziny, I kiedy Odpale samochód po pół godzinie kontrolka ciśnienia oleju nie gaśnie, a dodatkowy zegar od ciśnienia oleju stoi na zerze.
Pomóżcie prosze
To wina czujnika, czy pompy?
Jak to sprawdzić?
Jeżeli to pompa to czy trzeba demontować rozrząd, czy wystarczy ściągnąć miske olejową i przeczyścić zawór?
Jeżeli to wina elektryki to czy są oprócz czujnika jakieś przekaźniki?
Bardzo proszę o pomoc, na chwile obecną ciężko u mnie z kasą, a nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. Jeszcze raz Proszę pomóżcie.
Pomóżcie prosze
To wina czujnika, czy pompy?
Jak to sprawdzić?
Jeżeli to pompa to czy trzeba demontować rozrząd, czy wystarczy ściągnąć miske olejową i przeczyścić zawór?
Jeżeli to wina elektryki to czy są oprócz czujnika jakieś przekaźniki?
Bardzo proszę o pomoc, na chwile obecną ciężko u mnie z kasą, a nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. Jeszcze raz Proszę pomóżcie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków