Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Y] Jesienna sesja str.1

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 21 lut 2011, 21:52

Ładnie, dasz rade !

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 21 lut 2011, 23:36

Koło jedno gotowe jutro dam foto.

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 21 lut 2011, 23:54

pokaż pokaż... bo w tym tyg też sie wezmę za jakieś alu... i wtedy wtedy zaktualizuje swój profil :mrgreen:

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 22 lut 2011, 12:16

No to pierwsze koło mam. Jeszcze są małe ryski ale jutro to poprawie...
ObrazekObrazek

sopel85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 mar 2010, 09:30
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: sopel85 » 22 lut 2011, 12:31

nie zle nie zle ;D , w sumie to ledwo co zajrzalem w ten temat ale z ciekawosci jakies pasty uzywasz ? ja kiedys polerowalem swoje Automax'em natomiast teraz przerzucilem sie na Autosol'a ... jest roznica :D

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 22 lut 2011, 13:26

Przeleciałem to jakimiś pastami w kostkach. Jeszcze chce przelecieć G3 Farecla ale też już się oglądam za autosolem :)

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 22 lut 2011, 15:10

Olszak, jechałeś jakąś wiertarką/polerką czy ręcznie? Jakiej dokładnie pasty używałeś?

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 22 lut 2011, 16:36

Wiertarka z nakłądką. Pasta jakaś w kostach kupiona w castoramie nawet do nazwy nie ma efekt średni. Jeszcze spróbuje Fareclą. A jutro już bd miał autosola to autosolem następne kółka bd polerował.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 27 lut 2011, 16:06

Wiertarka z nakłądką. Pasta jakaś w kostach kupiona w castoramie nawet do nazwy nie ma efekt średni. Jeszcze spróbuje Fareclą. A jutro już bd miał autosola to autosolem następne kółka bd polerował.

PS: Siedziałem wczoraj i troche myślałem. Mam tych kół już tyle w piwnicy że te 15 stalówki które chciałem kupować na zime są zbędne moim zdaniem. Pomyślałem że założe sobie może wspomaganie. Koszt ok. 400 zł i bd lekko sie kiera kręciła. Dobrze ja myśle czy nie ?? Widziałem że koledzy już robili taki krok i że jest to do zrobienia a wygoda podobno duuuuuuzooooo większa :)

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 27 lut 2011, 16:21

ja to robilem i jak ogarniesz czesci to wszystko plug&play a wygoda o wiele wieksza. to powinno byc pierwsze rezanie kazdego kto ma auto bez wspomagania ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lut 2011, 16:26

motowalus pisze:ja to robilem i jak ogarniesz czesci to wszystko plug&play a wygoda o wiele wieksza. to powinno byc pierwsze rezanie kazdego kto ma auto bez wspomagania ;-)
Wahacze zmieniałeś?

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 27 lut 2011, 16:32

nie. wahacze, tuleje zostaja te same. nawet drazki kierownicze zostaja. tylko magiel i kolumna kierownicy no i weze pompa z mocowaniem i zbiorniczek

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 27 lut 2011, 17:21

No to dobrze. Będę się powoli zabierał za zbieranie gratów. Najlepiej to jakiś komplet dorwać nie ?? A jak z układem kierowniczym od kiery do magla ?? Czytałem wczoraj ze coś trzeba tam zmieniać..

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 27 lut 2011, 17:48

tak jak pisalem magiel i kolumna kierownicza do wymiany. zestaw pasuje od kazdego 4 cylindorwego silnika czy to benzyna czy diesel. kolko na wal najlepiej zastosowac z silnika vw 2.0 2E. z diesla jest nie do zdobycia

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 27 lut 2011, 21:30

Podziękował za rady. Bd działał w tym kierunku. Jeszcze mi tylko powiedz czy kolumna to też od byle czego ?? bo patrze na allegro to ta od B3 sie różni troche od B4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl