Projekt powoli zbliża się ku końcowi. Jako że skrzynia biegów już czeka...można rzec że mechanicznie już tylko to pozostało. Po zimie autko idzie do lakierki. Plany silnikowe zawieszone...póki co. Nie mniej jednak póki ten silnik żyje...a ma się rewelacyjnie zostaje jak jest. Poszukiwania mocnego motoru jednak nadal trwają. A tak wygląda w jesiennej sesji:
Audi 90 B2 R5 2,0 JS...wkońcu 5 garków ;-) - UPDATE post 1
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Przed zimą trochę pogrzebałem przy 90tce... Wymiana poszczególnych części, umycie silnika, uszczelnienie tylnych lamp oraz blendy. Dodatkowo odkrycie jakiegoś małego defektu odmy. Ale nie wygląda groźnie. Zobaczymy za jakiś czas czy się powtórzy. Póki co 90tka pomyka niczym by miała ze 150kucy... hihih
W pierwszym poście dodałem pełne zestawienie co i jak. Ogólnie auto lepiej się wkręca - widać że kat pomimo swej sprawności mocno go dławił. Jak tylko z Sajmonem z Bydgoszczy wymienimy skrzynię i wstawimy wspomaganie udaję się po raz drugi na hamownię. Pierwszym razem 112KM i chcę zobaczyć różnicę nie tylko poprzez skrzynię - będzie od KV ale i poprzez wywalenie kata i pozostałych zmian.
Ponadto mała nauka fotografowania...moje pierwsze kroki z lustrzanką:
W pierwszym poście dodałem pełne zestawienie co i jak. Ogólnie auto lepiej się wkręca - widać że kat pomimo swej sprawności mocno go dławił. Jak tylko z Sajmonem z Bydgoszczy wymienimy skrzynię i wstawimy wspomaganie udaję się po raz drugi na hamownię. Pierwszym razem 112KM i chcę zobaczyć różnicę nie tylko poprzez skrzynię - będzie od KV ale i poprzez wywalenie kata i pozostałych zmian.
Ponadto mała nauka fotografowania...moje pierwsze kroki z lustrzanką: