[B3/B4 2.3 NG] Wybuch gazu-co dalej?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
[B3/B4 2.3 NG] Wybuch gazu-co dalej?
Witam. Ostatnio moja coupeja przezyła wybych gazu... z tego co sie dowiedziałem to poszedł przepływomierz... Da sie to naprawić, jesli tak to prosze o wskazówki, co mam teraz z tym zrobić?? Z pewnościa gaz z aua wyrzucam na stałe, ten motor musi chodzić na benzynie.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2007, 18:55 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Pewnie pogięło klapkę przepływki. Rozbierz i oblukaj.
Wcale nie jest tak, że w tym silniku nie może być gazu. Może, i to z powodzeniem: Landi Renzo IGS lub BRC Just NewHeavy, czyli wtrysk ciągły gazu w fazie lotnej (III generacja). Natomiast jeśli II generacja to musi to być idealnie dobrana, zamontowana i wyregulowana instalacja. Co prawda to i tak nie wyeliminuje niebezpieczeństwa strzału, ale znacznie go ograniczy.
Wcale nie jest tak, że w tym silniku nie może być gazu. Może, i to z powodzeniem: Landi Renzo IGS lub BRC Just NewHeavy, czyli wtrysk ciągły gazu w fazie lotnej (III generacja). Natomiast jeśli II generacja to musi to być idealnie dobrana, zamontowana i wyregulowana instalacja. Co prawda to i tak nie wyeliminuje niebezpieczeństwa strzału, ale znacznie go ograniczy.
Tylko, że IIIgen praktycznie niegdzie nie mozna dostaćDanek pisze:Pewnie pogięło klapkę przepływki. Rozbierz i oblukaj.
Wcale nie jest tak, że w tym silniku nie może być gazu. Może, i to z powodzeniem: Landi Renzo IGS lub BRC Just NewHeavy, czyli wtrysk ciągły gazu w fazie lotnej (III generacja). Natomiast jeśli II generacja to musi to być idealnie dobrana, zamontowana i wyregulowana instalacja. Co prawda to i tak nie wyeliminuje niebezpieczeństwa strzału, ale znacznie go ograniczy.
Zrób przepływkę, a jeżeli chodzi o gaz to ja sporo przejeździłem na I i II generacji 2.3 i nie miałem nigdy żadnych strzałów, a przed chwilą skończyłem montować blosa, jak będę miał czas to w niedługim czasie rzucę fotki, przejechałem się tylko kilka kilometrów, ale do zwykłego miksera blos się poprostu nie umywa, jest naprawdę super. Obrotki stoją równiutko jak na benzynie kręci się do czerwonego pola bez problemu. Zaznaczam, że wyregulowany jest tylko na oko a we wtorek jadę na analizator, ale różnicy między benzyną a gazem nie mogłem wyczuć praktycznie.
Wrzuć fotki jak to wszystko wygląda i jakiś dłuzy opis instalacjiKorNoLio pisze:Zrób przepływkę, a jeżeli chodzi o gaz to ja sporo przejeździłem na I i II generacji 2.3 i nie miałem nigdy żadnych strzałów, a przed chwilą skończyłem montować blosa, jak będę miał czas to w niedługim czasie rzucę fotki, przejechałem się tylko kilka kilometrów, ale do zwykłego miksera blos się poprostu nie umywa, jest naprawdę super. Obrotki stoją równiutko jak na benzynie kręci się do czerwonego pola bez problemu. Zaznaczam, że wyregulowany jest tylko na oko a we wtorek jadę na analizator, ale różnicy między benzyną a gazem nie mogłem wyczuć praktycznie.