Znalazłem taką instrukcję na forum vw (u nas mi się nie udało) opis dotyczy silnika AFN:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ta+wtrysku
Czy w 1Z te czynności przeprowadzamy identycznie czy jest jakaś różnica. Ewentualnie jak by ktoś miał jakieś foto story do 1Z byłbym wdzięczny.
[B4 1Z 92] Popuszczanie pompy do regulacji kąta
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Identycznie ,bo to praktycznie taki sam silnik .Tylko ten wykres w tdi timing sobie odpuść ,bo czasem sugerując się nim mozna dojść do sprzecznych wniosków .Blok 000 druga rubryka i 50-55 sobie ustawaxel_gumis pisze:Znalazłem taką instrukcję na forum vw (u nas mi się nie udało) opis dotyczy silnika AFN:
http://forum.vwgolf.pl/vi...+k%B1ta+wtrysku
Czy w 1Z te czynności przeprowadzamy identycznie czy jest jakaś różnica.
Ślicznie podziękował <ok>
[ Dodano: 2011-02-23, 15:20 ]
I jeszcze małe pytanko uzupełniające.
Tam jest opisane że pompę przestawiamy tylko na wyłączonym silniku, mi gościu przestawiał na uruchomionym. Pytanko jak te śruby na pompie popuszczę i odpalę silnik to nic się tam nie poprzestawia, czy robić to dokładnie tak jak jest opisane w tej instrukcji?
[ Dodano: 2011-02-23, 15:20 ]
I jeszcze małe pytanko uzupełniające.
Tam jest opisane że pompę przestawiamy tylko na wyłączonym silniku, mi gościu przestawiał na uruchomionym. Pytanko jak te śruby na pompie popuszczę i odpalę silnik to nic się tam nie poprzestawia, czy robić to dokładnie tak jak jest opisane w tej instrukcji?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
ja robie tak, że popuszczam 3 sruby (2 w kole pompy i jedną z tyłu). Po tym odpalam silnik i delikatnie luzuje śrubę na pompie i wówczas deseczką i gumowym młoteczkiem ustawiam kąt wtrysku obserwując na Vagu wartość w 2 okienku w grupie 000 w Basic Settings. nic mi się nigdy nie przestawiło tak, że spokojnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie ,z tym ze ja robię to bez takich wyrafinowanych narzędzi tylko rękami :mrgreen:krzysiek_b pisze:ja robie tak, że popuszczam 3 sruby (2 w kole pompy i jedną z tyłu). Po tym odpalam silnik i delikatnie luzuje śrubę na pompie i wówczas deseczką i gumowym młoteczkiem ustawiam kąt wtrysku obserwując na Vagu wartość w 2 okienku w grupie 000 w Basic Settings. nic mi się nigdy nie przestawiło tak, że spokojnie.
Jakoś nie bardzo to sobie wyobrażałem i kumpel w robocie by mnie śmiechem pewnie zabił (bez obrazy krzysiek_b, ), z tego co widziałem jak mi mechanik ustawiał to na uruchomionym i rękami ustawiał. No nic podepnę się, sprawdzę i ewentualnie będę walczył.krzysiek_b pisze:deseczką i gumowym młoteczkiem ustawiam kąt wtrysku
Dzięki za pomoc <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary