Siemka .
Moze mi ktos powiedziec jak wyglada ta uszczelka pod kolektor ?
Najlepiej jakis link na allegro
bede wymianial podsawe gaznika i bed emial latwiejsze dojscie do tego
bo ma mi wydmuchane i jak zimny to brzydko chodzi samochodzik
[b3] Uszczelka pod kolektor wydechowy
Idziesz do motoryzaczyjnego, mowisz ze chcesz uszczelke pod kolektor wydechowy, podajesz kod silnika i po sprawie na ja kiego grzyba Ci linki, reszta jaki problem wklepac w allegro.
Kosztuje pare zlotych a wymiana nie jest to wielki problem wystarczy zrobic to z glowa a ani jednej szpilki nie urwiesz, odkrecilem juz z 50 kolektorow i pekla mi tylko jedna szpilka...
Kosztuje pare zlotych a wymiana nie jest to wielki problem wystarczy zrobic to z glowa a ani jednej szpilki nie urwiesz, odkrecilem juz z 50 kolektorow i pekla mi tylko jedna szpilka...
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Re: [b3] Uszczelka pod kolektor wydechowy
Witam. Proszę:Audi88 pisze:Siemka .
Moze mi ktos powiedziec jak wyglada ta uszczelka pod kolektor ?
Najlepiej jakis link na allegro
http://sklep.intercars.com.pl/
znajdź swój model Audi i silnika i będziesz miał zdjęcie poglądowe i cenę
Na allegro nie ma takich uszczelek..przynajmniej ja nie widze...konrad81 pisze:Idziesz do motoryzaczyjnego, mowisz ze chcesz uszczelke pod kolektor wydechowy, podajesz kod silnika i po sprawie na ja kiego grzyba Ci linki, reszta jaki problem wklepac w allegro.
Kosztuje pare zlotych a wymiana nie jest to wielki problem wystarczy zrobic to z glowa a ani jednej szpilki nie urwiesz, odkrecilem juz z 50 kolektorow i pekla mi tylko jedna szpilka...
tu masz foto tej uszczelki , potrzebne są 4 sztuki
uszczelka
lub 4 połączone w 1
uszczelka połączona
uszczelka
lub 4 połączone w 1
uszczelka połączona
a dlaczego ma nie wymieniac u mnie bylo to samo pierdzial glosniej od diesla po rozebraniu okazalo sie ze przedmuch byl w dwoch miejscach bo szpilki byly urwane 3 sztuki latwo nie bylo wydostac je bo wiercenie by trafic w srodek puzniej gwintownik w starej szpile i na koncu wyciagniecie starej szpilki ale sie udalo po 3 dniach wszystko zrobione i autko pieknie chodzi.Nie wspomne o peknietym kolektorze od gory do dolu na calej obietosci jegopawel_m pisze:Jak uszczelka sprawna(podczas jazdy nie "pierdzi" ) to lepiej nie wymieniaj, bo śrubki zazwyczaj są nieodkręcane od X lat(i w dodatku nieźle zapieczone). Może to się źle skończyć- urwanie szpilek.