Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] bład lub zacięcie turbiny

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 25 lut 2011, 22:46

gibaj pisze:Cytat:
to przy sprawnym N75 cisnienie ile powinno wynosic :?
0,9 do 1
nie za małe :?: ale na biegu jałowym czy przy obciązeniu :-?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 lut 2011, 22:48

przy pełnym gazie i zamkniętych oczach :mrgreen: jak masz chipsa to może się wahać od 1,0 do 1,3 nawet(cały czas mam na myśli pełną moc ;-) )

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 25 lut 2011, 23:23

mam zwykła serie, a czip mi chodzi po głowie lecz nie wiem czy do tego dojdzie :-?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 lut 2011, 23:43

dydo85 pisze: ale na biegu jałowym czy przy obciązeniu
Coś Ty się uczepił tego ciśnienia na biegu jałowym ,na jałowym nigdy nie mierzy się ciśnienia doładowania ,bo za mało spalin i jest zbyt małe .Mierzy się tylko podczas jazdy ,najlepiej 3-4 bieg i gaz w podłogę ,fabrycznie powinno dobijac do 0,85 -0,9 bara ,co do zaworka to masz na pw ;-)

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 26 lut 2011, 15:01

no i dziś° sie powtórzył problem :evil: na dwa razy co odpaliłem auto turbo nie ładowało, zaczeło ładowac po przekkroczeniu 3tys/obr N75 jest pominiety.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lut 2011, 20:17

dydo85 pisze:no i dziś° sie powtórzył problem :evil: na dwa razy co odpaliłem auto turbo nie ładowało, zaczeło ładowac po przekkroczeniu 3tys/obr N75 jest pominiety.
Czy mi się wydaje, czy mierzysz ciśnienie gazujac na postoju :?:

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 27 lut 2011, 01:46

MUNIOR pisze:Czy mi się wydaje, czy mierzysz ciśnienie gazujac na postoju
było mierzone na postoju i w czasie jazdy, lecz zeby turbo na nowo ładowało to musiało przekroczyc 3tys w czasie jazdy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2011, 10:05

dydo85 pisze:lecz zeby turbo na nowo ładowało to musiało przekroczyc 3tys w czasie jazdy
Sprawdż czy WG jest zamkniete w stanie spoczynku ,jesli tak to szukaj dziury w dolocie i nie mierz już ciśnienia gazując na jałowym bo to strata czasu ;-)
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 11:56 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 27 lut 2011, 10:37

zmień tych twoich szpeców :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga