[80 B3 JN] Andzia by !StaSiu
[80 B3 JN] Andzia by !StaSiu
Witam.
Przedstawiam Wam mój nowy dupowóz zwany Andzią Właścicielem stałem się dnia 25.02.2011. W końcu dorobiłem się własnego Audi
Marka: Audi
Model: 80 B3
Rocznik: 1991
Silnik: JN
Wyposażenie:
wspomaganie kierownicy
obrotomierz
el. szyberdach
el. lusterka
4x el. szyby
centralny zamek
AC
wyświetlacz temp. zewnętrznej
podgrzewane fotele
dod zegary
roleta na podszybiu
spojler
Zawieszenie:
Kit H&Ra -60mm
Koło:
zima ori Audi 10cio ramienne z B4 w czarnym macie 15'
lato Schmidt Modern Line 7Jx15
Plany:
posadzić niżej na wiosnę
USA postojówki √
USA wajzer
lampy tył USA (komplet 4 ramp)
ogarnąć wnętrze jak należy
ringi na zegary
polerka ramek dod zegarów √
kiera coupe/cabrio
radio Audi Concert
coś się więcej jeszcze wymyśli i mam już pewne pomysły na sezon 2012
Fotki:
07.03.2011
Przymiarka Schmidtów
Tak to od spodu wygląda
Mały akcencik
No i taka nie miła niespodzianka w bagażniku
13.03.2011
Polerka dod zegarów
27.03.2011
Parę fotek ze spontana na Kozubniku
05.05.2001
Coś zaczyna się powoli dziać
Na pierwszy ogień lecą hamulce.
Wymiana tarcz i klocków na tylnej osi. W miejsce zużytych elementów trafiły tarcze Mikody i klocki TRW.
02.06.2011
No w końcu stało się... po pęknięciu paska rozrządu nadszedł czas na SWAPa
Przedstawiam Wam mój nowy dupowóz zwany Andzią Właścicielem stałem się dnia 25.02.2011. W końcu dorobiłem się własnego Audi
Marka: Audi
Model: 80 B3
Rocznik: 1991
Silnik: JN
Wyposażenie:
wspomaganie kierownicy
obrotomierz
el. szyberdach
el. lusterka
4x el. szyby
centralny zamek
AC
wyświetlacz temp. zewnętrznej
podgrzewane fotele
dod zegary
roleta na podszybiu
spojler
Zawieszenie:
Kit H&Ra -60mm
Koło:
zima ori Audi 10cio ramienne z B4 w czarnym macie 15'
lato Schmidt Modern Line 7Jx15
Plany:
posadzić niżej na wiosnę
USA postojówki √
USA wajzer
lampy tył USA (komplet 4 ramp)
ogarnąć wnętrze jak należy
ringi na zegary
polerka ramek dod zegarów √
kiera coupe/cabrio
radio Audi Concert
coś się więcej jeszcze wymyśli i mam już pewne pomysły na sezon 2012
Fotki:
07.03.2011
Przymiarka Schmidtów
Tak to od spodu wygląda
Mały akcencik
No i taka nie miła niespodzianka w bagażniku
13.03.2011
Polerka dod zegarów
27.03.2011
Parę fotek ze spontana na Kozubniku
05.05.2001
Coś zaczyna się powoli dziać
Na pierwszy ogień lecą hamulce.
Wymiana tarcz i klocków na tylnej osi. W miejsce zużytych elementów trafiły tarcze Mikody i klocki TRW.
02.06.2011
No w końcu stało się... po pęknięciu paska rozrządu nadszedł czas na SWAPa
Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 23:22 przez !StaSiu, łącznie zmieniany 12 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
fajny kolor - czerwona czyli szybsza
powodzenia w walce z uszczelnianiem gumy przepływomierza
silniczek jeden z zacniejszych
życzę bez problemowej jazdy
ps. sprawdź sobie czy nie masz jakiejś zwężki w dolocie "made by garażowy mechanik " w szopie bo już były takie przypadki z szmatami czy zaspawaną przepustnicą
powodzenia w walce z uszczelnianiem gumy przepływomierza
silniczek jeden z zacniejszych
życzę bez problemowej jazdy
ps. sprawdź sobie czy nie masz jakiejś zwężki w dolocie "made by garażowy mechanik " w szopie bo już były takie przypadki z szmatami czy zaspawaną przepustnicą
Chociażby po braku dwóch przewodów idących od rozdzielacza do podgrzewacza paliwa umieszczonego na bloku i ABSu też nie masz chociaż każdy DZ miał 4ery tarcze i w 90% ABS.!StaSiu pisze:Jak to rozszyfrowałeś :?: To idzie lepiej niż 90 PS
A czy idzie lepiej to kwestia sporna, bo zdrowy JN bez gazu w porównaniu do tego ABT co pokazywałeś wcześniej idzie jak o wiele lepiej. Nawet z gazem tak jak Ty masz spokojnie go objeżdża o ile to juz nie koniec silnika