Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V] Problem z blosem... brak wolnych

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

[B3 2.0 16V] Problem z blosem... brak wolnych

Post autor: Lucki007 » 26 lut 2011, 16:03

Witam, dzisiaj założyłem blosa. Wszystko ładnie ieknie ale nie mam wolnych obrotów. Regulacja tą śruba nie pomaga. Blos nie reaguję na żadne kręcenie. Do tego jak juz odpale to musze bardzo powoli dodawac gazu bo jak dam mu szybko to od razu zgasnie. Co moze byc przyczyna ?

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 26 lut 2011, 16:51

Lucki Powiedz a dolot szczelny ??? Jeżeli tak to ....


Pod blosem na dole masz 2 sruby ... Jedna ta gruba jest od dawki gazu druga jest od obrotów....


i z tego co widac to masz go maksymalnie rozregulowanego...... musisz krecić tą srubą ale jedną i drugą naraz .... bo wydaje mi się ze ta dolna kręci siewraz z nią jak nie przytrzymasz...


I zobacz na srubke która jest od przodu .... ma być odkręcona.....



Jak nie pomoże to rozkręc blosa od góry 4 małe sróbki..... i wyciąg ten plastik nasmaruj prowadnice i zobacz czy spręzyne masz założoną prawidłowo



Regulacja blosa jest wręcz masakryczna ... o polega na tym ze przez 2 tygodnie go regulujesz zeby ustawić prawidłowo :mrgreen:

[ Dodano: 2011-02-26, 16:55 ]
http://www.md.in.tarnow.pl/blos/blos_pl_v2.pdf


Tutaj masz całą instrukcje co jest od czego, mysle ze pozwoli Ci zrozumieć działanie blosa i sobie go dobrze ustawisz ....



Aha i napisz jeszcze jak jest z benzyną, jakbyś dodał zdjecie jak to poskładałes to było by najlepiej ;-) Troche mnie interesuje to urządzonko bo u mnie lepiej chodzi na tym jak na benzynie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 26 lut 2011, 19:04

Kolego podłączyłem to tak i jest duuuzo lepiej :

Obrazek

Lekko gaśnie teraz ale jak zdejmę gumę z rozdzielacza to obroty na lpg 1200, jak załoze to gasnie. Śrubka teraz działa do regulacji ale nie da sie nia znaczoco obniżyć obrotów :(

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 26 lut 2011, 21:00

Kurde obróciło silnik i nie wiem gdzie co jest :mrgreen: :mrgreen:


Zartuje ... myslałem ze to audi b3 a to VW ;-)


Nie da rady ustawić Blosa bardziej pionowo ?? Wiem że niby tak też jest ok , ale mnie to nie przekonywuje.....


Nie wiem jak Ci pomóż bo mam Ng.... ale zapytam znajomego , moze coś będzie wiedział

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 27 lut 2011, 10:22

Wczoraj wieczorkiem pojezdziłem troche po mieście i zauwazyłem że obroty a jałowym przy blosie sa bardzo duze 1500. Jak sie silnik nagrzał zacząłem krecic to sruba do regulacji i nic to nie dało.

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 27 lut 2011, 20:06

A odmę gdzie masz podłaczona ?? Musi być przed blosem bo inaczej nie będzie chodził dobrze, bo łapie lewe powietrze z silnika

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lut 2011, 21:07

Masz podłączoną kompensację do parownika? Do blosa jest nie potrzebna ale ktoś pisał że z kompensacją lepiej chodził.
Waż silniczka krokowego z tego co widzę masz podłączony za blosem więc OK.

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 27 lut 2011, 21:07

Tak kolego odma podłączona. Jest jeszcze jeden problem, obroty sa w normie ale falują strasznie. Na pb jest ok. Jak odołacze podcienienia od mfa i nie zaaslepie go to jest w miarę ok (1050 obr)

Obrazek



[ Dodano: 2011-02-27, 23:33 ]
może kompensacje z parownika pociągnąć ?

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 03 mar 2011, 23:15

Ja wiem czy trzeba ??? :-/


A sprawdzałeś tą sprężyne ????

Awatar użytkownika
Lucki007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 gru 2010, 17:56
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: Lucki007 » 03 mar 2011, 23:22

Kompensacje juz mam podłączoną jest trochę lepiej ale ideału jeszcze nie ma. Która spreżyne ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl